تولید کاشت فراوری عرضه به بازار گیاه کینوا

خرید و فروش گیاه کینوا

تولید و کاشت گیاه کینوا در ایران طی انجام پروسه‌ای صورت می‌گیرد تا این شبه غله با اقلیم ایران سازگار شده و بومی سازی شود. در ایران شرکت‌های مختلفی این پروسه را انجام می‌دهند که بنا به تجربه و دقت در این فرآیند محصولی با کیفیت‌های مختلف ارائه می‌دهند.

اگر این پروسه خوب انجام نشود بذری که در اختیار کشاورز قرار می‌گیرد به خوبی رشد نمی‌کند و محصولی پر بازده ندارد و موجب عدم رضایت کشاورز و از بین رفتن سرمایه و زمانش در کاشت بذر بی کیفیت می‌گردد.

یکی از شرکت‌هایی که این پروسه را به دقت زیر نظر کارشناسان حرفه‌ای بررسی می‌کند شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا است که تولید کاشت فراوری عرضه به بازار گیاه کینوا را به عهده دارد. شما جهت تهیه دانه کینوا مرغوب و با کیفیت ایلیا می‌توانید در سراسر کشور با کاشناسان و مشاورین متخصص شرکت در ارتباط باشید.

تولید گیاه کینوا

در سال 2013 بعد از بررسی و تحقیق جامع روی دانه کینوا و استخراج دقیق ارزش غذایی آن، فائو اعلام کرد این دانه بسیار مغذی است و بذر کینوا را در اختیار سایر کشورها جهت توسعه کشت این گیاه قرار داد. آغاز و سر منشأ کینوا در منطقه آمریکای جنوبی است که خاستگاه این گیاه است ولی امروزه 100 کشور دیگر نیز به تولید این شبه غله شگفت انگیز پرداخته‌اند و با خواص بی شمارش آشنا شده‌اند.

حدود 10 سال است که کینوا وارد ایران شده است و بعد از آزمایش و پایلوت در استان‌های مختلف کشور واریته‌های سازگار با اقلیم ایران شناسایی شده و در اختیار کشاورزان قرار گرفت. تولید گیاه کینوا امروز در ایران به حدی است که علاوه بر مصرف داخل کشور (که البته به دلیل جدید بودن این دانه و ناشناخته بودنش برای مردم) کم است، صادراتش نیز رونق دارد.

شرکت ایلیا در زمینه ارائه این محصول در تمام استان‌ها بصورت بسته‌بندی و فله برای مصرف داخل کشور و همچنین برای صادرات جزو شرکت‌های پیشرو در این حوزه می‌باشد.

تولید گیاه کینوا

تولید گیاه کینوا در استان های مختلف توسط شرکت ایلیا

شرکت ایلیا با تجربه و قدمتش در تولید، فرآوری و عرضه دانه کینوا در کشور توانسته است بهترین و مرغوب‌ترین گیاه کینوا ایرانی را تولید نماید. این بذر با کیفیت توسط ایلیا به استان‌های مختلف کشور عرضه شده است و در اختیار کشاورزان در این استان‌ها قرار گرفته است.

یکی از دلایل اینکه ایلیا به آزمایش دانه کینوا از بین واریته‌های مختلف پرداخته و آن را جهت پایلوت به استان‌های مختلف با شرایط آب و هوایی مختلف عرضه داشته است، دغدغه او در تولید کینوا ایرانی است که در آب و خاک این کشور رشد و نمو کرده باشد.

بعد از دادن بذر با کیفیت به کشاورز و ارائه مشاوره و راهنمایی لازم محصول را تضمین خرید نموده تا اطمینان از فروش محصول را برای کشاورز حاصل نماید. بعد از خرید محصول ایرانی کینوا از کشاورز که در استان‎‌‌های مختلف کشور کشت شده است مراحل فرآوری و ساپونین زدایی در کارخانه صورت گرفته و بعد از بسته‌بندی روانه بازار می‌گردد.

 شما جهت تهیه دانه کینوا ایرانی با کیفیت که درشتی مناسب را داشته و عاری از ساپونین، مواد زاید و تخم علف‌های هرز باشد، می‌توانید در سراسر کشور با کاشناسان و مشاورین متخصص شرکت در ارتباط باشید.

تولید گیاه کینوا

خرید بذر کینوا برای کاشت

کشاورزی که قصد خرید بذر کینوا برای کاشت در زمینش را دارد ابتدا شرایط آب و هوایی اقلیم منطقه خود را بررسی کرده و سپس به بررسی شرایط کاشت، نحوه و مدت آبیاری، میزان زمین زیر کشت مورد نیاز و … برای کشت کینوا می‌پردازد.

چون گیاه کینوا محصولی جدید و ناشناخته است یکی از دغدغه‌های اصلی کشاورز فروش محصول خود بعد از برداشت است. کلی سوال راجع به محصول جدید، نحوه فروش، میزان رقیب در بازار و میزان تولید محصول و … ذهن او را درگیر نموده و به دلیل عدم آشنایی با منابع اطلاعاتی در این زمینه سردرگم می‌گردد.

در این میان شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با تحقیق و بررسی لازم مشاوره رایگانی برای پاسخ دادن به سوالات کشاورز و رفع ابهام وی فراهم نموده است که کشاورز می‌تواند بصورت اینتزنتی و یا حضوری از آن استفاده نماید.

 در زمینه دغدغه فروش محصول نیز شرکت ایلیا تضمین خرید برای محصول کشاورز را داردکه نگرانی کشاورز در این زمینه را برطرف می‌نماید. بنابراین برای راهنمایی لازم و استعلام قیمت خرید بذر کینوا برای کاشت می‌توانید به وب سایت ایلیا مراجعه نمایید.

تولید گیاه کینوا

خرید تضمینی محصول از کشاورز

وقتی شما تولید کننده هر محصولی باشید و یا کشاورزی باشید که بذری را به امید رویش گیاهی پربار در زمین کشت می‌نماید تا از آن سود ببرد، تضمین خرید برای محصولتان خوشحال‌کننده‌ترین و مطمئن‌ترین راه فروش محصولتان است.

در این زمینه ایلیا تعهد خرید تضمینی محصول از کشاورز را به او ارائه نموده تا کشاورز به راحتی بتواند به تولید محصولش بپردازد. جهت اطلاع از شرایط این تضمین خرید به وب سایت شرکت ایلیا مراجعه نمایید.

فراوری گیاه کینوا تولید شده

بعد از تولید و برداشت محصول گیاه کینوا روانه کارخانه شده تا پوسته ساپونین آن جدا شود چرا که این پوسته قابل مصرف برای انسان و حتی حیوان نیست و باید در مراحل فرآوری گیاه حذف شود.

فرآیند فرآوری در کارخانه‌جات ایلیا 6 مرحله است تا دانه فرآوری و پاکسازی گردد که به دو صورت خشک و مرطوب صورت می‌گیرد. در نوع فرآوری خشک ساپونین که گردی تلخ مزه است روی محصول باقی مانده که هنگام مصرف باید خوب شسته و تکان داده شود تا برطرف شده و طعم شیرین بگیرد وگرنه مسمومیت ایجاد می‌کند.

در نوع فرآوری مرطوب دانه بعد از فرآوری شسته و خشک می‌شود و طعم شیرینی دارد و هنگام مصرف نیاز به شستشو ندارد. علت پایین بودن قیمت کینوای برخی شرکت‌ها عدم انجام فرآوری تخصصی روی آن است که موجب مسمومیت و کیفیت پایین می‌گردد.

تولید گیاه کینوا

شرکت ایلیا تولید کننده و عرضه کننده گیاه کینوا به بازار

کینوا تولیدی توسط شرکت ایلیا کاملا فرآوری شده و پاکسازی شده است و برای مصرف آماده است تا مصرف کننده بتواند از یک محصول با کیفیت استفاده کند.

شرکت ایلیا تولید کننده و عرضه کننده گیاه کینوا به بازار داخل و خارج کشور بصورت بسته‌بندی و فله با قیمتی مناسب و با کیفیت است. شما می‌توانید جهت تهیه این محصول با کارشناسان شرکت ایلیا ارتباط بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *