خریدار کینوا برای ورزشکاران

کینوا برای ورزشکاران

خریدار کینوا برای ورزشکاران می‌تواند کینوا را از بهترین مرکز تولید و فرآوری آن در سطح کشور تهیه نماید. برای خرید کینوا با بالاترین کیفیت می‌توانید با کارشناسان این محموعه در تماس باشید.

کینوا برای ورزشکاران

افراد ورزشکار در طی تمریناتی که انجام می‌دهند شاید نگران یک تغذیه مناسب و مفید هم باشند. در واقع در مدت زمان تمرینات و هم‌چنین در کل دوره زندگی می‌بایست که برای تغذیه از مواد مغذی سرشار از انرژی‌های مفید استفاده کرد. دانه کینوا یک ماده غذایی مفید است که اخیرا مصرف آن در بین مردم در کل دنیا رواج پیدا کرده است.

این دانه مغذی سرشار از فیبر است که بسیار مورد توجه افراد ورزشکار می‌باشد. زیرا این افراد نباید دچار اضافه وزن شوند در نتیجه باید از مواد غذایی که کربوهیدرات نسبتا کم و فیبر زیادی دارد استفاده کنند تا دیرتر احساس گرسنگی کرده و هم‌چنین پرخوری نکنند. علاوه بر وجود فیبر به میزان مناسب در غذای روزانه ورزشکاران ، این افراد می‌بایست که از پروتئین، ویتامین‌ها، املاح معدنی، اسیدهای چرب اشباع نشده، آنتی اکسیدان‌ها و… نیز بهره‌مند گردند. این مجموعه بهترین محصول کینوا را در اختیار خریدار قرار می دهد.

کینوا برای ورزشکاران

کینوا یک غذای کامل

دانه کینوا که یک شبه غله‌ی دولپه‌ای و فاقد گلوتن است، بومی کوه‌های منطقه آند در آمریکای جنوبی می‌باشد. همانطور که گفتیم چند سالی است که مصرف آن در بین مردم رواج پیدا کرده است در حالی که قدمتی در حدود 5000 سال پیش دارد و کشورهای پرو، بولیوی، اکوادور و شیلی در آمریکای جنوبی از اولین کشورهای تولید کننده این دانه شگفت انگیز بودند.

کینوا سرشار از پروتئین است یعنی کیفیت پروتئینی آن بسیار بالاست و به همین دلیل به عنوان یک غذای کامل معرفی می‌شود. تنها گیاهی که همه‌ی 9 اسیدآمینه ضروری بدن را داراست همین کینواست که از ویژگی‌های مهم این دانه محسوب می‌شود. خریدار محترم می تواند این محصول سودمند را برای ورزشکاران استفاده نماید.

کینوا غله‌ای فراسودمند

دانه کینوا به نظر برخی محققان سالم‌ترین غله دنیا معرفی می‌شود. زیرا از اکثر مواد لازم برای سلامتی بدن و پیشگیری از بیماریها در این گیاه وجود دارد. کینوا فراسودمند است زیرا برای بدن فرد مصرف کننده خواص زیادی داشته و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماریه‌ا می‌گردد.

مواد مغذی آن عبارتند از ویتامین‌های گروه B و E، املاح معدنی کلسیم، آهن، روی، فسفر، پتاسیم، منیزیوم، سلنیوم و…، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6، آنتی اکسیدان، فیبر، اسید آمینه و پروتئین می‌باشد، که همه‌ی این مواد مفید هستند در تقویت عمومی بدن، جلوگیری از چاقی و تناسب اندام، سلامتی قلب و عروق، کنترل کلسترول و قند خون، پیشگیری از سرطان، بیماری‌های التهابی و …. .

کینوا برای ورزشکاران

خریدار کینوا برای ورزشکاران

خریدار کینوا برای ورزشکاران می‌تواند از این مجموعه کینوا را بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه نماید. دانه‌های کینوا تولیدی در این مجموعه زیر نظر کارشناسان صورت گرفته و تمام مجوزهای لازم را دارد، برای تهیه دانه کینوا می‌توانید با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.

همکاری با خریدار کینوا برای ورزشکاران

این مجموعه هم‌چنین آماده همکاری با ورزشکاران عزیز، رژیم درمانگرها، باشگاه‌های بدن سازی، مربیان باشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها در زمینه خرید کینوا با بهترین کیفیت و قیمتی عالی در مقادیر خرد و عمده و بصورت بسته بندی و فله نیز می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *