مرکز بذر کینوا در مرودشت

خرید بذر کینوا برای کاشت

اولین و بزرگترین مرکز بذر کینوا در مرودشت و شهرهای مختلف کشور، بذور کینوا اصل، گواهی‌شده و شناسنامه دار را تولید و عرضه می‌نماید. هم چنین علاقمندان می‌توانند جهت مشاوره‌ی رایگان در مورد نحوه‌ی کشت بذر کینوا با این مجموعه تماس بگیرند.

کشت بذر کینوا در استان فارس و مرودشت

استان فارس از جمله مناطقی است که کشت بذر کینوا در آن به خوبی جواب داده است. شهرهای مختلف استان فارس از جمله مرودشت هم در چند سال اخیر در کشت بذر کینوا موفق بوده است.

این گیاه ارزشمند به دلیل نیاز آبی کم، مقاومت به خشکی و مناطق شور، مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است.

بذر کینوا مرودشت

انتخاب بذر مناسب برای کاشت

انتخاب بذر مناسب برای کاشت اولین و مهم‌ترین مرحله‌ی کاشت در هر محصول بذری است، در دانه کینوا که حاصل کشت بذر کینواست هم همینطور است. ما اگر بخواهیم یک کشت موفق داشته باشیم باید در انتخاب بذر مناسب و تهیه از مراکز معتبر دقت لازم را داشته باشیم. به علت وجود افراد سودجو و متقلب در جامعه، وجود بذور غیر استاندارد و حاوی دانه‌های علف هرز هم هست.

اما این مجموعه با داشتن مجوز و به  صورت کاملا استاندارد در تولید و عرضه بذور کینوا مشغول به کار است و کشاورزان و علاقمندان عزیز در مرودشت با مراجعه به این مرکز می‌توانند میزان بذر مورد نظر خود را سفارش دهند.

بذر کینوا مرودشت

مرکز بذر کینوا در مرودشت

شهرستان مرودشت به دلیل داشتن آب و هوای مساعد و همچنین خاک مناسب، بسیار برای کاشت کینوا مقرون به صرفه می‌باشد و کشاورزان مرودشتی در این زمینه بسیار موفق بوده‌اند. کشت بذر کینوا در شهرستان مرودشت در هر دو نوبت بهاره و پاییزه امکان پذیر است که در این صورت عملکرد کینوا بسیار خوب می‌باشد.

این مجموعه برای اولین بار در سطح کشور بذور اصل کینوا و شناسنامه‌دار را در تمام استان‌ها و شهرهای مختلف کشور عرضه می‌نماید. مشاوره رایگان نیز از دیگر خدمات این مرکز می‌باشد که تنها با یک تماس می توانید از این مشاوره رایگان برای نحوه و زمان کشت بذر کینوا در هر منطقه‌ای از ایران که هستید بهره مند گردید. این مرکز هم چنین در زمینه فروش محصول کینوا و نیز صادرات آن، با کشاورزان گرامی همکاری لازم را می‌نماید.

علاوه بر این این مجموعه جهت خرید بذر کشاورزان با آنها قرارداد خرید تضمینی می بندد. جهت پرسیدن سوالات خود در این زمینه کافی است با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *