فروشنده کینوا درجه یک

خرید کینوا سیاه

بزرگترین فروشنده کینوا درجه یک در کشور با تولید و عرضه دانه کینوا با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب خدمات بسیار ارزشمندی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. برای تهیه دانه کینوا می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

دانه کینوا و ارزش غذایی آن

دانه کینوا یک دانه دولپه‌ای، دارای مقدار کمی نشاسته و فاقد گلوتن است. ارزش مواد غذایی مختلف با کیفیت پروتئین آن‌ها تعیین می‌گردد، دانه کینوا با داشتن تمام 9 اسید آمینه ضروری بدن دارای ارزش بالایی از پروتئین است و به عنوان یک غذای کامل شناخته شده است.

طبق تحقیقاتی که انجام شده است روغن دانه کینوا بخاطر داشتن مقدار نسبتا بالایی از اسیدهای چرب اشباع نشده اهمیت زیادی دارد و همانطور که می‌دانید اسید‌های چرب اشباع نشده در کنترل کلسترول و قند خون و پیشگیری از سکته قلبی نقش بسیار مهمی دارند. این دانه برای تمام سنین مناسب است و می‌تواند مصرف شود و از این نظر محدودیتی ندارد. علاقه مندان می توانند کینوا درجه یک را از این مجموعه به عنوان فروشنده کینوا تهیه کنند.

دانه کینوا

کینوا سرشار از فیبر است

کینوا یک شبه غله است که بومی آمریکای جنوبی است. دانه کینوا دارای فیبر به میزان بسیار مناسبی است. رژیم‌های غذایی که فیبر زیادی دارند باعث می‌شوند که افزایش وزن درست انجام شود و اضافه وزن و چاقی در افراد ایجاد نگردد، به دلیل اینکه خاصیت فیبر این است که افراد بعد از خوردن آن به مدت طولانی‌تری احساس سیری دارند و از خوردن غذاهای اضافی جلوگیری می‌کند.

فیبرهای محلولی که در دانه کینوا وجود دارد باعث بهبود عملکرد روده‌ها می‌گردند و هم‌چنین از بیماری‌های قلبی، فشار خون و کلسترول خون هم جلوگیری به عمل می‌آورد. بنابراین بسیار مهم است که در وعده‌های غذایی از مواد حاوی فیبر حتما استفاده نماییم. از دیگر اثرات فیبر سم زدایی بدن و از بین بردن مواد زاید آن است که باعث تصفیه بدن می‌گردد. این مجموعه اولین فروشنده کینوا درجه یک در سراسر کشور است.

تولید و عرضه دانه کینوا درجه یک

دانه‌های کینوا تولیدی در این مجموعه از هر نظر با کیفیت، درجه یک و دارای درصد خلوص بسیار بالایی است. از لحاظ طعم و مزه آن هم کاملا شیرین و بدون ذره‌ای تلخی است یعنی ساپونین موجود در پوسته آن به طور کامل از بین رفته است. رنگ دانه کینوا درجه یک باید روشن باشد و اندازه آن هم درشت و یک دست باشد.

درصد خلوص بالای کینوا یعنی دانه‌های کینوا عاری از هرگونه سنگ ریزه و ناخالصی است. دانه‌های کینوا با کیفیت بالا به طور کامل شسته می‌شوند و قبل پختن آن‌ها نیاز به شستشو ندارد که دانه‌های کینوا درجه یک تولید شده در این مجموعه همین گونه‌اند یعنی نیاز به شستشو ندارند و آماده به طبخ هستند.

دانه کینوا درجه یک

فروشنده کینوا درجه یک

بزرگترین فروشنده کینوا درجه یک با داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه کشت و فرآوری دانه کینوا به عنوان اولین مرکز تولید کینوا در کشور اقدامات مهمی انجام داده است. برای خرید دانه کینوا درجه یک می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید و از مشاوره رایگان در این زمینه بهره‌مند گردید.

همکاری فروشنده کینوا درجه یک

این مرکز آماده همکاری و عقد قرارداد در زمینه فروش دانه کینوا درجه یک در مقادیر خرد و عمده و بصورت بسته بندی و فله با مراکزی مانند مراکز پخش مواد غذایی، کارخانجات صنایع تبدیلی، رستوران‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها، باشگاه‌های بدن سازی، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *