عرضه و توزیع کینوا برای بارداری

کینوا برای بارداری

عرضه و توزیع کینوا برای بارداری در کدام مجموعه صورت می‌گیرد؟ کدام مرکز دانه کینوا را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در کشور تولید و عرضه می‌کند؟

معرفی دانه کینوا

کینوا گیاهی دولپه از خانواده اسفناج می ‌اشد که در طی سال‌های اخیر کشت آن در کشور ما ایران رونق مناسبی داشته است. کشورهای پرو، بولیوی، اکوادور و شیلی از اولین کشورهایی هستند که کینوا را کشت کردند و اخیرا این دانه با داشتن خواص فوق العاده آن برای سلامتی بدن طرفداران زیادی پیدا کرده است. دانه کینوا بخاطر ارزش پروتئینی بالای آن به عنوان یک غذای کامل می‌باشد.

دانه کینوا بارداری

فواید کینوا برای بارداری

مادران بارداری که به دنبال یک تغذیه سرشار از مواد مقوی و در عین حال سبک و بدون اثر چاق کنندگی هستند دانه کینوا یک انتخاب بسیار مناسب برای آنهاست، زیرا دارای فیبر بالایی است که فرد را در طی مدت طولانی سیر نگه می‌دارد و از خوردن زیاد جلوگیری کرده و باعث چاقی و اضافه وزن نمی‌گردد.

یکی از راه‌های تامین آهن جنین و مادر در دوران بارداری استفاده از قرص‌های شیمیایی آهن است که باعث ایجاد یبوست و مشکلاتی در کلیه و کبد می‌گردد.

اما دانه کینوا یک گیاه است که بصورت طبیعی و بدون هیچ گونه عارضه‌ای سرشار از املاح معدنی از جمله آهن است که می‌تواند هم آهن مورد نیاز مادر و جنین را فراهم کند و از یبوست به دلیل فیبر مناسب آن جلوگیری کرده و هم‌چنین از مشکلاتی که ممکن است به دلیل مصرف زیاد قرص آهن در کبد و کلیه ایجاد کند، جلوگیری به عمل آورد. این مجموعه اواین عرضه کننده دانه کینوا مفید برای بارداری است.

کینوا خاویار گیاهی و منبع فولات

همانطور که می‌دانید خاویار یک غذای بسیار مقوی و سرشار از مواد مفید برای بدن است. با کشف دانه کینوا و دارار بودن خواص زیاد این گیاه شگفت انگیز به آن خاویار گیاهی یا خاویار سبز هم می‌گویند.

فولات یک نوع ویتامین B است که در طی شکل گیری DNA نقش مهمی دارد و زنان باردار باید حتما در طی این دوران به اندازه کافی فولات مصرف کنند تا نوزادان آنها دچار نقص لوله عصبی نگردند، دانه کینوا یک منبع مناسبی از فولات است و به مادران باردار برای تامین فولات مورد نیاز آنها کمک زیادی می‌کند. عرضه دانه کینوا برای بارداری توسط این مجموعه صورت می گیرد.

 کینوا و بارداری

خرید دانه کینوا با کیفیت

خرید دانه کینوا با کیفیت باید از مراکز معتبری که دارای مجوزهای لازم برای تولید و عرضه کینوا هستند صورت گیرد، در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای فرد مصرف کننده پیش بیاید. به طور مثال اگر دانه کینوا به طور کامل فرآوری نشود ساپونین موجود در پوسته آن باعث مسمومیت می‌شود.

هم‌چنین باید کاملا عاری از سنگ‌ریزه و ناخالصی باشد تا فرد مصرف کننده بتواند با خیالی آسوده از آن در وعده‌های غذایی خود استفاده کند. این مجموعه با داشتن امکانات و مجوزهای لازم دانه‌های کینوا را با بهترین کیفیت به طور کاملا حرفه‌ای و دقیق فرآوری کرده و به بازار عرضه می‌کند.

عرضه و توزیع کینوا برای بارداری

عرضه و توزیع کینوا برای بارداری در اولین و بزرگترین مجموعه تولید و پخش دانه کینوا در سراسر کشور انجام می‌گیرد. برای تهیه دانه کینوا با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

کینوا برای بارداری
کینوا برای بارداری

همکاری عرضه و توزیع کینوا برای بارداری

هم‌چنین این مرکز آماده همکاری با بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، فروشگاه‌ها، مراکز پخش، باشگاه‌های بدن سازی، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها در زمینه عرضه کینوا برای بارداری بصورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *