انواع ماسک صورت جو دوسر

ماسک جو دوسر

ماسک صورت جو دوسر چه فوایدی دارد؟ برای تهیه ماسک صورت جو دوسر به کدام مرکز مراجعه کنیم؟ کدام مجموعه ماسک صورت جو دوسر را با استانداردهای لازم تولید و عرضه می‌نماید؟

جو دوسر چیست؟

جودوسر گیاهی علفی از خانواده‌ی گندمیان می‌باشد و یکی از کامل‌ترین و بهترین غلات در جهان محسوب می‌شود. در حدود 12000 سال پیش این گیاه شگفت انگیز در منطقه‌ی اسکاندیناوی کشف شد و بعد از آن به عنوان یک ماده‌ی غذایی مفید استفاده شد. این گیاه فوق العاده دارای فیبر به میزان بالایی است. موادی همچون آنتی اکسیدان، ویتامین‌های گروه B و E، املاح معدنی، کربوهیدارت و پروتئین در این گیاه ارزشمند وجود دارد.

خواص جو دوسر برای پوست

برای داشتن پوستی سالم و زیبا باید به آن رسیدگی کرد. استفاده از محصولات ارگانیک و طبیعی انتخابی بسیار مناسب برای بهبود پوست می‌باشد، زیرا عوارض جانبی آن در مقایسه با مواد شیمیایی بسیار کمتر است. اگر می‌خواهید پوستتان را لایه برداری کنید می‌توانید از ماسک جو دوسر استفاده کرده تا از شر سلولها و لایه‌های مرده پوست خود رها شوید.

جو دوسر مواد مغذی لازم برای پوست را تامین می‌کند و با درخشان و شاداب کردن پوست شما باعث بالارفتن اعتماد به نفستان هم می‌شود. در واقع جو دوسر برای انواع پوست‌های خشک،چرب، مختلط و حساس استفاده می‌شود. روشن شدن و لیفت پوست صورت نیز از مزایای دیگر ماسک جو دوسر برای پوست می‌باشد.

انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین E و همچنین کلاژن و آهن موجود در جو‌ دوسر از پیری و چین و چروک شدن پوست جلوگیری می‌کند. درمان جوش صورت و مرطوب کنندگی آن از دیگر خواص جو دوسر برای پوست می‌باشد.

جو دوسر

انواع ماسک صورت جو دوسر

جو دوسر برای انواع پوست‌ها مفید و قابل استفاده است. با توجه به نوع پوست خود می‌توانید جو دوسر را آسیاب کرده و آن را با مواد دیگر از جمله روغن‌هایی مانند زیتون و بادام، عسل و یا آبلیموی تازه و…ترکیب کرده و در ماسک صورت از آن استفاده نمایید.

ماسک مناسب برای درمان آکنه:

برای تهیه این ماسک باید به مقدار مناسب جودوسر را پخته و بگذارید خنک شود سپس به مدت 10 تا 15 دقیقه آن را روی پوست تمیز قرار داده و بعد با آب ولرم آبکشی نمایید.

ماسک لایه بردار برای انواع پوست:

مواد لازم برای تهیه‌ی این ماسک: جو دوسر به میزان 2 قاشق غذاخوری، 1 قاشق غذاخوری عسل، 2 قاشق غذاخوری پوره سیب و مقداری گلاب. این مواد را با هم ترکیب کنید و به مدت 10 دقیقه تا یک رب روی پوست خود قرار داده و بعد با آب ولرم بشویید. لایه برداری مناسب از پوست باعث روشن شدن آن نیز می‌گردد.

جو دوسر ماسک

ماسک صورت جو دوسر آبرسان و مرطوب کننده:

افرادی که پوست خشک دارند از این ماسک برای آبرسانی پوست خود می‌توانند استفاده نمایند. مواد لازم برای تهیه‌ی این ماسک عبارتند از: 2 قاشق غذاخوری جو دوسر، 1 قاشق چایخوری آب لیموی تازه و یک قاشق غذاخوری عسل. این مواد را با هم ترکیب کرده و روی پوست خود قرار دهید و بعد از 10 تا 15 دقیقه آن با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک صورت جو دوسر برای پوست های حساس:

مواد لازم: نصف فنجان جو دوسر پخته شده، 1 عدد تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری روغن بادام. همه‌ این مواد را با هم ترکیب کرده و روی پوست خود قرار دهید و بعد از 10 تا 15 دقیقه با آب ولرم صورت خود را بشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *