قیمت روز کینوا ساپونین زدایی شده

دانه کینوا

قیمت روز کینوا ساپونین زدایی شده را از کدام مجموعه استعلام کنیم؟ دانه کینوا در کدام مجموعه به طور کامل ساپونین زدایی می‌شود؟

ساپونین زدایی دانه کینوا و قیمت روز آن

در پوسته‌ی خارجی دانه کینوا ماده‌ای گلیکوزیدی به نام ساپونین وجود دارد که باید به طور کامل حذف شود تا بتواند برای مصرف خوراکی آماده بشود. در واقع مهم‌ ترین مرحله فرآوری دانه کینوا جداسازی ساپونین از آن می‌باشد که باید به درستی و کامل صورت گیرد.

دانه کینوا خواص فوق العاده‌ای دارد که اگر به درستی ساپونین زدایی نشود، این ماده‌ی تلخ و صابونی حتی ممکن است باعث آسیب به بدن بشود. اما می‌توان با داشتن امکانات لازم و متخصصان زبده ساپونین دانه کینوا را به صورت کامل حذف کرد. در این مجموعه دانه کینوا بصورت کاملا تخصصی ساپونین زدایی شده و با قیمت روز در خدمت مشتریان گرامی قرار می‌گیرد.

کینوا ساپونین زدایی شده

کینوا ساپونین زدایی شده با ارزش غذایی مانند خاویار

در کینوا مواد مفید زیادی وجود دارد که به همین دلیل به خاویار گیاهی یا خاویار سبز معروف است. مواد مغذی موجود در کینوا شامل ویتامین‌های گروه B و E، پروتئین، اسیدآمینه‌های ضروری بدن، املاح معدنی شامل کلسیم، منیزیوم، روی، آهن، فسفر، پتاسیم و سلنیوم، امگا 3 و امگا 6، آنتی اکسیدان‌های مناسب و فیبر کافی می‌باشد.

با استفاده روزانه از این مواد می‌توان بدنی سالم و شاداب داشت و از بسیاری از بیماری‌های قلبی و سرطان پیشگیری کرد. قیمت روز کینوا ساپونین زدایی شده در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

کینوا

دانه‌ی کینوا ساپونین زدایی شده غذایی فراسود‌مند و رژیمی

بخاطر داشتن خواص ارزشمند این گیاه به آن فراسودمند می‌گویند. گرانول‌های نشاسته‌ای موجود در دانه کینوا اندازه‌ی کوچکی دارند که باعث م‌ شود زود هضم بوده و بصورت چربی ذخیره نگردند و در نتیجه اضافه وزن نمی‌آورد. چاقی عامل بسیاری از بیماری‌ها در انسان است و باید حواسمان به این مسئله باشد تا دچار چاقی و اضافه وزن نشویم.

دانه کینوا یک غذای بسیار مناسب برای همه ی افراد بخصوص کسانی که می‌خواهند رژیم بگیرند و به تناسب اندام و سلامتی برسند. از دانه کینوا برای تهیه غذاهای مختلف و متنوعی می‌توان استفاده کرد.

قیمت روز کینوا ساپونین زدایی شده

این مجموعه بزرگترین مرکز فراوری کینوا در سطح کشور است که می تواند دانه کینوا ساپونین زدائی شده را در حجم های بالا به صورت تناژ عرضه کند. شرکت ایلیا با در اختیار داشتن 1000 هکتار زمین در حال کشت کینوا توانسته است نقش بسیار پر رنگی در بحث تامین آرد و دانه کینوا ساپونین زدائی شده داشته باشد. به دلیل این که شرکت ایلیا تولید کننده دانه کینوا در سطح کشور است و در کارخانه مجهز آن ها را فراوری می کند، قیمت روز و خرید و فروش را می تواند کنترل کند.

قیمت دانه کینوا ساپونین زدائی شده درب کارخانه به صورت تناژ، قیمت کف بازار بوده و بسیاری از فروشندگان و کارخانه جات می توانند این دانه را با کیفیت و آنالیز کیفی محصول به همراه استاندارد های مختلف در این مجموعه سفارش دهند.

جهت استعلام قیمت روز کینوا ساپونین زدایی شده می‌توانید با این مجموعه در تماس باشید. ساپونین زدایی دانه کینوا بصورت تخصصی و با تمامی امکانات در این مجموعه صورت می‌گیرد. قیمت دانه کینوا ساپونین‌زدایی شده در این مجموعه در مقایسه با دانه کینوا وارداتی بسیار مناسب‌تر است و با بهترین کیفیت تولید و عرضه می‌گردد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *