قیمت فروش بذر کینوا ارومیه

خرید و فروش گیاه کینوا

قیمت فروش بذر کینوا ارومیه از کدام مرکز قابل استعلام است؟ کدام مجموعه بذر کینوا را با تمام مجوزهای لازم تولید و در اختیار کشاورزان عزیز در ارومیه و سایر استان‌های کشور قرار می‌دهد؟

بذر کینوا چیست؟

کینوا گیاهی از خانواده اسفناج می‌باشد که بومی آمریکای جنوبی است. بذر آن جزء بذور بسیار ریز است که در اقلیم هایی که دارای خاک‌های شور و خشک می‌باشند هم قابل کشت است و نتایج خوبی را در پی خواهد داشت و این یعنی که بذر کینوا از بذور مقاوم به شرایط سخت است. هدف از کشت بذر کینوا دانه آن است که خواص بسیار مفیدی برای سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها دارد.

بذر کینوا

فروش و کشت بذر کینوا در ارومیه

استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه از جمله استان‌هایی است که در کشت بذر کینوا بسیار موفق بوده است. برای کشت بذر کینوا از روش‌هایی مانند جوی و پشته‌ای، ردیفی و نواری استفاده می‌گردد، اما از روش کرتی به دلیل شاخ و برگ و انشعابات کینوا استفاده نمی‌شود. برای کشت آن هم می‌توان از روش دستی و هم مکانیزه با استفاده از دستگاه ریز کار غلات استفاده کرد. این مجموعه بهترین بذر کینوا را در این استان به فروش می رساند.

تعیین زمان کشت بذر کینوا

کشت بذر کینوا در طی سال دوبار انجام می‌گیرد. فصل‌های بهار و پاییز برای کشت آن مناسب هستند و باید زمان دقیقی برای کشت بذر کینوا در نظر گرفت زیرا دانه حاصل از کشت بذر آن به دمای بالای 35 درجه و بارندگی و هوای سرد حساس است و کیفیت آن کاهش یافته و در نتیجه بازار پسندی مناسبی نخواهد داشت.

کارشناسان این مجموعه با داشتن تجربیاتی از کشت بذر کینوا در مناطق مختلف اطلاعات دقیقی از زمان کشت و برداشت آن داشته و می‌توانند به کشاورزان عزیز در ارومیه و سایر استان‌های کشور مشاوره رایگان بدهند.این مجموعه مراکزی در سراسر کشور جهت فروش و عرضه بذر کینوا دارد.

کشت بذر کینوا

آبیاری بذر کینوا در ارومیه

استان آذربایجان غربی از استان‌های دارای اقلیم و خاک مناسب می‌باشد. برای آبیاری بذر کشت شده کینوا به طور کلی از روش‌های غرقابی، قطره‌ای، بارانی و نوار تیپ استفاده می‌گردد. تعداد دور آبیاری آن نیز 5 تا 7 نوبت و به فاصله زمانی 10 تا 15 روز است. همانطور که گفتیم در مناطقی مثل ارومیه که در طی سال بارندگی‌های خوبی وجود دارد می‌توان از تعداد دور آبیاری کم کرد. این مجموعه علاوه بر فروش بذر تمامی اطلاعات لازم را در اختیار خریداران قرار میدهد.

عملکرد و برداشت کشت بذر کینوا

استان آذربایجان غربی دارای آب و هوا و خاک مطلوب است و عملکرد مناسبی هم در کشت بذر کینوا خواهد داشت و کیفیت دانه کینوا تولیدی آن نیز مطلوب است. میزان عملکرد آن حداقل 2 تن در هکتار و با مدیریت زراعی صحیح به حداکثر 5/5 تن در هکتار هم می‌رسد. دانه کینوا هم به روش دستی و هم مکانیزه قابل برداشت است. برای برداشت مکانیزه از دستگاه برداشت کلزا استفاده می‌گردد که در این صورت باید در هد برداشت آن تغییراتی اعمال گردد.

برداشت بذر کینوا ارومیه

عرضه بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار

از فاکتورهای مهم در رسیدن به یک کشت موفقیت آمیز و با سود مناسب استفاده از بذر کینوا اصل، شناسنامه‌دار و دارای قوه نامیه بالا می‌باشد که این بذور در این مجموعه به فروش می رسد برای سفارش میزان بذر مورد نیاز خود بصورت خرد و عمده می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

قیمت فروش بذر کینوا ارومیه

برای استعلام قیمت فروش بذر کینوا در ارومیه و سایر استان‌های کشور می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید. این مجموعه بذر کینوا را با تمام مجوزها و استانداردهای لازم تهیه کرده و در اختیار کشاورزان عزیز در ارومیه و دیگر استان‌ها قرار می‌دهد.

خرید و فروش تضمینی دانه و بذر کینوا در ارومیه

این مجموعه آماده همکاری با کشاورزان عزیز در زمینه خرید تضمینی دانه کینوا در ارومیه و سایر استان‌های کشور می‌باشد. هم چنین خرید و فروش و توسعه بازار بذر و دانه کینوا نیز در این مرکز صورت می‌گیرد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *