قیمت خرید و فروش دانه کینوا طلایی در تهران

قیمت ارزان کینوا برای خرید

جهت استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا طلایی در تهران به کدام مجموعه می‌توان مراجعه کرد؟ تولید و عرضه دانه کینوا طلایی با بالاترین کیفیت و استانداردهای لازم در کدام مرکز صورت می‌گیرد؟

معرفی دانه کینوا و مواد مغذی آن:

دانه کینوا با داشتن کارنامه‌ی ارزشمند خواص غذایی و دارویی آن کم و بیش برای مردم شناخته شده است. اما هنوز عده زیادی با خواص این گیاه فوق العاده آشنایی چندانی ندارند. کینوا یک دانه غذایی سالم، سبک و سرشار از انرژی‌های مفید می‌باشد که افراد می‌توانند آن را در وعده غذایی روزانه خود جای دهند.

ویتامین‌های A و E، املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیوم، آهن، روی، فسفر، پتاسیم و سلنیوم، امگا 3 و امگا 6، فیبر فراوان، پروتئین و تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن همگی در این دانه شگفت انگیز وجود دارند.

دانه کینوا

دانه کینوا طلایی چیست؟

 کینوا در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود، اما یکی از رنگ‌های اصلی کینوا، رنگ طلایی یا همان سفید می‌باشد. دانه کینوا سفید در واقع دارای طیف رنگ‌های طلایی، سفید، شیری و کرم است و به اصطلاح به آن کینوا طلایی می‌گویند. دانه کینوا طلایی بافت نرم‌تر و سبک‌تری نسبت به دانه کینوا قرمز و سیاه دارد و مدت زمان کمتری برای پخت آن نیاز است. علاقه مندان در تهران میتوانند خرید دانه کینوا طلایی را از مراکز این مجموعه انجام دهند.

دانه کینوا طلایی مفید برای همه سنین:

 کودکان از جمله گروهی هستند که با مصرف این دانه شگفت انگیز بسیار سود می‌کنند، اگر نگران تغذیه کودکان عزیزتان هستید، ما استفاده از دانه کینوا و فرآورده های آن مانند آرد کینوا، سویق کینوا و… را برای تغذیه کودکان توصیه می‌کنیم.

در واقع پروتئین موجود در کینوا بسیار شبیه پروتئین موجود در شیر و کازئین می باشد و در کودکانی که نمی توانند به هر دلیلی از شیر تغذیه کنند، کینوا گزینه بسیار مناسبی برای آن‌هاست و هم‌چنین در بقیه کودکان در تهیه فرنی روزانه آن‌ها می‌توان از آرد کینوا و هم‌چنین سویق کینوا بهره برد.

نوجوانان، جوانان و افراد مسن هم می‌توانند با مصرف دانه کینوا یک وعده غذایی بسیار مناسب سرشار از ویتامین‌ها، املاح معدنی و… داشته باشند. سالمندان نیز باید غذاهای سبک و دارای مواد مغذی فراوانی مصرف کنند که دانه کینوا یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن هاست.

 کینوا طلایی

قیمت خرید و فروش دانه کینوا طلایی در تهران

جهت استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا طلایی در تهران می‌توانید با مشاوران و کارشناسان این مجموعه از کل کشور در تماس باشید.

برای تهیه دانه کینوا طلایی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت نیز می‌توانید با این مجموعه که به عنوان بزرگترین مرکز تولید، فرآوری و توزیع بهترین و با کیفیت‌ترین دانه‌های کینوا طلایی، و نیز فرآورده‌های آن در ایران می‌باشد تماس بگیرید.

  همکاری در خرید فروش دانه کینوا طلایی در تهران

این مجموعه دانه کینوا طلایی را با بهترین کیفیت تولید می‌کند و تمام استانداردهای لازم را در تولید آن بکار می‌گیرد.

هم‌چنین این مرکز آماده همکاری با کارخانجات صنایع تبدیلی، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران‌ها، باشگاهای بدن‌سازی، عطاری‌ها، فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها در زمینه تهیه دانه کینوا طلایی بصورت فله و بسته بندی و در مقادیر خرد و عمده در تهران و دیگر استان‌های کشور می‌‌باشد و دانه کینوا را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *