بازار انواع ادویه کینوا

سایت خرید ادویه کینوا

انواع ادویه کینوا برای اولین بار در کشور ، توسط این مجموعه تولید شده و به صورت سراسری در بازار ایران عرضه می گردد .

بازار تولید و عرضه انواع ادویه کینوا

مجموعه ما که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع محصولات کینوا در کشور فعالیت دارد ، برای اولین بار در ایران انواع ادویه کینوا را در داخل کشور تولید کرده و در بازار داخلی عرضه می نماید .

انواع ادویه کینوا که دارای استانداردها و مجوزهای لازم هستند ، در بسته بندی های خرد و کیلویی در سراسر کشور عرضه می گردد . هایپر مارکت ها ، عطاری‌ها ، رستوران‌ها ، هتل ها ، انجمن های سلیاک و دیابت و مراکز علاقه به عرضه محصولات سالم و ارگانیک می تواند انواع ادویه کینوا را به صورت عمده و با دریافت خدمات ویژه از این مجموعه تهیه نمایند .

همچنین بسته بندی های خرد انواع ادویه کینوا نیز در اختیار علاقه‌مندان در کلیه استانها قرار می گیرد . برای این منظور می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کینوا

دو نوع ادویه کینوا تولید شده در این مرکز

با توجه به افزایش شناخت و رونق بازار کینوا ، این مجموعه اقدام به تولید انواع ادویه کینوا در داخل کشور کرده است . دو نوع ادویه توسط این مجموعه تولید و عرضه می‌شود .

ادویه معمولی کینوا که مخلوطی از کینوا و چندین گیاه مختلف است ، این ادویه قابلیت استفاده در طبخ انواع غذاها را دارد و به هیچ عنوان آلرژی زا نیست . وجود کینوا در این نوع ادویه باعث شده تا سرشار از مواد غذایی باشد .

ادویه دیگر تولید شده در این مجموعه ادویه پاپریکا کینوا است که وجود پاپریکا در آن باعث شده تا طعم تندی داشته باشد . این ادویه برای طعم دار کردن کردن ماهی ، مرغ ، گوشت و تولید فست فود ها قابل استفاده است و طعم بسیار مطلوبی دارد .  ادویه پاپریکا کینوا برای افرادی که غذای تند را ترجیح می دهند بسیار مناسب می باشد .

ادویه کینوا

کینوا ماده غذایی مفید و سرشار از مواد معدنی

دانه های کینوا که برای تولید انواع ادویه کینوا مورد استفاده قرار می گیرند . به عنوان یک پروتئین کامل شناخته شده اند . این دانه‌ها تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن را به مقدار کافی دارد ، به همین دلیل یک پروتئین کامل محسوب می‌شوند و سرشار از فیبر و دارای مواد معدنی بسیار  مفیدی می باشند . بازار بهترین ادویه های کینوا در این مجموعه معرفی می شود.

کینوا سرشار از فیبر است و به همین دلیل برای به سلامت دستگاه گوارش و جلوگیری از پرخوری و کاهش اشتها بسیار مناسب است . کینوا دارای میزان بالایی از کلسیم ، منیزیم ، روی و دیگر مواد معدنی می‌باشد و از این نظر در مقایسه با گندم ، ذرت ، برنج ، جوی دوسر ، چاودار و تریتیکاله برتری دارد .

دانه کینوا چهار برابر ذرت ، سه برابر برنج و بسیار بیشتر از گندم کلسیم دارد . این ماده غذائی بیش از ۳ برابر گندم ، و پنج برابر برنج دارای آهن است . در حالی که ذرت ، فاقد آهن می باشد .

کینوا از نظر منیزیم نیز از ذرت برنج و گندم غنی تر است و دو برابر گندم ، چهار برابر ذرت ، و هشت برابر برنج پتاسیم دارد . دانه کینوا دو برابر گندم ، برابر ذرت دارای ماده معدنی روی می باشد .

در حالیکه برنج فاقد این ماده معدنی است . همچنین از نظر میزان فسفر دارای سطوح مشابه گندم است ، اما از برنج و ذرت غنی تر است . این ماده غذایی دو برابر برنج ، چهار برابر ذرت دارای منگنز است . همچنین با وجود لیتیم و مقداری مس ، غذایی بسیار ارزشمند و دارای فواید بسیار است که می تواند برای تمام سنین بدون هیچ عارضه ای مورد استفاده قرار گیرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *