فروشنده انواع ادویه کینوا

ادویه کینوا

این مجموعه به عنوان اولین تولید کننده و فروشنده انواع ادویه کینوا در کشور ، ادویه معمولی کینوا و ادویه پاپریکا کینوا را تولید کرده و به صورت خرد و کیلویی ، در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

تولید و فروشنده انواع ادویه کینوا

انواع ادویه کینوا برای اولین بار در کشور توسط مجموعه ما تولید شده و در کلیه استانها به فروش می رسد . این مجموعه در سال های اخیر اقدام به تولید کینوا در داخل کشور نموده و به صورت کاملاً تخصصی در زمینه تولید انواع محصولات کینوا ، با کسب مجوزهای لازم فعالیت دارد .

انواع ادویه کینوا یکی از محصولات غذایی بسیار مفیدی است که توسط این مجموعه تولید می گردد . مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشنده انواع محصولات کینوا و انواع ادویه کینوا در کشور این محصولات را به صورت خرد و عمده در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می‌دهد .

هتل ها ، رستوران ها ، عطاری‌ها ، هایپر مارکت ها و مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن و انجمن‌های دیابت و سلیاک می‌توانند انواع ادویه کینوا را از این مجموعه تهیه نمایند .

علاقه‌مندان به تهیه انواع ادویه کینوا می‌توانند با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط بوده و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نماید . انواع ادویه کینوا به صورت بسته های خرد و کیلویی ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

ادویه کینوا

انواع ادویه کینوا

همانطور که بیان گردید ، انواع ادویه کینوا برای اولین بار در کشور توسط این مجموعه تولید می‌شود . ادویه کینوا در دو قالب ادویه پاپریکا -کینوا و ادویه کاری کینوا تولید و در بسته بندی های خرد و کیلویی به فروش می رسد . این مجموعه بزرگترین فروشنده ادویه کینوا در ایران می باشد و می تواند با علاقه مندان به بسته بندی انواع ادویه همکاری نماید.

ادویه پاپریکا- کینوا ، دارای طعم تندی است و برای افراد علاقه مند به غذاهای تند بسیار مناسب است . همچنین وجود کینوا در این ماده غذایی باعث بهبود ارزش غذایی آن گردیده است . ادویه پاپریکا کینوا برای تهیه فست‌ فودها و تهیه غذاهای تند و همچنین طعم دار کردن انواع گوشت ، مرغ و ماهی قابل استفاده است . و طعم بسیار مطلوبی دارد .

ادویه معمولی یا ادویه کاری کینوا ، از مخلوط کینوا با چند گیاه مختلف تولید می شود و نوعی کاری کینوا محسوب می‌شود و قابلیت استفاده برای طبخ انواع غذاها و طعم دار کردن غذاهای مختلف را دارد . این ماده غذایی به هیچ عنوان آلرژی زا نیست ، بلکه دارای مواد مغذی و بسیار مفیدی نیز می‌باشد .

آرد کینوا

کینوا غنی از مواد مفید

دانه های کینوا که برای تولید انواع ادویه مورد استفاده قرار می گیرند ، غنی از مواد مغذی بسیار مفید هستند . این دانه ها سرشار از پروتئین و دارای ویتامین های A ، B و E می باشند . کینوا تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را در بر دارد و جزء منابع معدود برای این مواد غذایی ضروری و ارزشمند محسوب می‌شود . فروشنده های انواع ادویه برای تهیه و فروش ادویه کینوامی توانند با این مجموعه در تماس باشند.

کینوا دارای قند بسیار کم و شاخص گلیسمی پایینی است . همچنین این ماده غذایی فاقد گلوتن بوده و از نظر اسیدهای چرب مشابه سویا و ذرت می باشد . کینوا سرشار از مواد معدنی از جمله کلسیم ، منیزیم ، پتاسیم ، روی ، آهن ، فسفر و منگنز می‌باشد .

به همین دلیل مصرف آن در مناطق مختلف جهان مورد توجه قرار گرفته است و بر طرفداران آن روز به روز افزوده می شود . کینوا را می توانید از این مجموعه تهیه نمایید . انواع محصولات مختلف کینوا نیز در این مجموعه تولید شده و در سراسر کشور در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *