قیمت خرید آرد فرنی کینوا

آرد فرنی کینوا

بزرگترین مرکز قیمت و خرید و فروش انواع محصولات کینوا ، برای اولین بار در کشور ، آرد فرنی کینوا که فاقد گلوتن است ، را تولید و به صورت خرد و عمده ، عرضه می نماید .

خرید آرد فرنی کینوا با قیمت مناسب

ضمن خرید آرد فرنی کینوا با کیفیت بالا و قیمت مناسب از این مجموعه ، می توانید قیمت خرید این محصول را نیز از ما استعلام نمایید . آرد فرنی کینوا یکی از محصولاتی است که توسط این مجموعه تولید و عرضه می شود .

آرد فرنی کینوا ، نه تنها دارای ارزش غذایی مناسبی است ، بلکه صد در صد فاقد گلوتن است و برای افراد حساس به گلوتن و بیماران مبتلا به سلیاک ، جایگزینی بسیار مناسب برای محصولات گلوتن دار می باشد . آرد فرنی کینوا برای اولین بار در کشور توسط این مجموعه و در بسته بندی های 150 گرمی تا کیلویی در سراسر کشور ، عرضه می شود .

انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، مراکز عرضه محصولات گلوتن فری و سالم ، بیمارستان ها و هایپرمارکت ها ، در صورتی که تمایل به خرید این محصول و دیگر محصولات این مجموعه دارند ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

این مجموعه محصولات آرد فرنی کینوا خود را همراه با قیمت و خدمات ویژه ای عرضه می نماید .

کینوا

آرد فرنی کینوا صد در صد فاقد گلوتن

آرد فرنی کینوا که توسط مجموعه ما تولید می شود ، مورد استفاده برای تولید فرنی و انواع دسرها ، کیک و  . . . می باشد . آرد فرنی کینوا صد در صد فری گلوتن است و از دانه های کینوا تولید می گردد و برای افراد مبتلا به سلیاک می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

گلوتن نوعی پروتئین است که مصرف آن برای افراد مبتلا به سلیاک و افراد حساس به گلوتن ، باعث بروز عوارضی در دستگاه گوارش می شود . خوشبختانه مجموعه ما در کنار تولید و عرضه انواع دانه کینوا ، آرد فرنی کینوا راکه مشابه دانه کینوا ، فاقد گلوتن است ، توانسته در داخل کشور تولید و با قیمت بسیار مناسب عرضه نماید .

آرد فرنی کینوا

مصرف آرد فرنی کینوا برای کودکان و سالمندان

آرد فرنی کینوا علاوه بر مبتلایان به سلیاک ، برای نوزادن و کودکان نیز بسیار مفید است و باعث وزن گیری آن ها می شود . این آرد حاوی ویتامین ها ، املاح معدنی مفید ، تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان ، امگا 9 ، امگا 6 ، و  . . . می باشد . و مصرف آن باعث جذب مواد مغذی در کودکان می شود . بهترین قیمت آرد فرنی کینوا با کیفیت عالی را می توانید در این مجموعه استعلام نمایید.

همچنین سالمندان عزیزی که مشکل بلع و مشکلاتی مانند یبوست دارند ، از محصولات تهیه شده با آرد فرنی کینوا می توانند استفاده نمایند . این آرد را می توان برای تهیه یک عصرانه و دسر بسیار مقوی ، انواع کیک و حتی برای تهیه انواع حلوا به کار برد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *