قیمت خرید هر کیلو دانه کینوا

کینوا

آیا یک مجمموعه معتبر در کشور در زمینه عرضه محصولات کینوا فعالیت می‌کند که تمامی مجوز های بهداشتی را نیز دریافت کرده باشد؟ قیمت کینوا و محصولات آن با توجه به چه مواردی تعیین می‌شود؟ قیمت خرید هر کیلو دانه کینوا را می‌توانید از این مرکز استعلام نمایید و انواع محصولات کینوا، دانه و آرد کینوا را نیز با کیفیت مناسب، به صورت عمده و بسته بندی، تهیه کنید.

قیمت هر کیلو دانه کینوا با قیمت مناسب در کلیه استان ها

برای استعلام قیمت هر کیلو دانه کینوا و خرید عمده و بسته بندی دانه کینوا با قیمت مناسب، در کلیه استان های کشور، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. دانه های کینوا باکیفیت بسیار مناسب، زیر نظر کارشناسان این مجموعه  در مناطق مختلف کشور تولید می‌شوند. پس از خریداری بهترین دانه های کینوا از استان های مختلف، این دانه ها در کارخانه مکانیزه و صنعتی کینوا، فرآوری می‌شوند .

طی فرآیند فرآوری دانه کینوا، این محصول برای انواع مصارف غذایی و تولید آرد و دیگر محصولات کینوا، آماده می‌گردد. دانه کینوا فرآوری شده در وزن های کیلویی و بسته بندی های مختلف و به صورت عمده، در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می‌گیرد . این مجموعه برای متقاضیان عزیز اعم از مراکز عرضه محصولات سالم و فراسودمند، انجمن های سلیاک و دیابت، کارخانه جات صنایع تبدیلی، رستوران ها و هتل ها، بیمارستان ها و … دانه کینوا را در تناژ بالا عرضه نموده و خدمات ویژه ای ارائه می‌نماید.

قیمت کینوا سفید تناژ

یکی از پرطرفدارترین انواع کینوا، کینوا سفید می‌باشد که بسیاری از صنایع و مصرف کنندگان این محصول را به صورت تناژ خریداری می‌نمایند. به همین منظور قیمت تناژ کینوا سفید اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور کلی تهیه تناژ کینوا سفید مقرون به صرفه تر از محصولات بسته بندی است از طرفی کینوا سفید نیز نسبت به سایر انواع کینوا قیمت مناسب تری دارد.

این محصول که بافت نرم و طعمی ملایم دارد بر اساس شرایط مختلف تعیین قیمت می‌شود. در درجه اول محصولات وارداتی قیمت بیشتری نسبت به نمونه های ایرانی دارند. همچنین به دنبال عوامل متعددی در جامعه، مصوبه های سالانه اعلام می‌شود که در تعیین قیمت نهایی کینوا سفید به صورت تناژ تاثیر گذار است. اما تولیدکنندگان باید نهایت تلاش خود را بکنند که افراد واسطه باعث افزایش نابجای قیمت کینوا سفید در کشور نشود.

کینوا

خرید کینوا سمی و غیر سلامت از عطاری

بسیاری از افراد بر این باورند که کینوا را بلافاصله پس از برداشت می‌توانند مصرف کنند. لازم است بگوییم کینوا پس از برداشت از زمین‌های کشاورزی دارای یک پوسته سخت و سمی صابونی شکل به نام ساپونین است که در صورت عدم جداسازی باعث مصمومیت های شدید غذایی می‌شود. ساپونین دانه کینوا تنها در شرایط مکانیزه و به صورت تخصصی قابل جداسازی است و در منزل و با یک شستشوی ساده هرگز از بین نمی‌رود. به همین منظور تهیه کینوا غیر سالم را از عطاری ها و مراکز این چنینی هرگز پیشنهاد نمی‌کنیم.

کینوا را از کجا بخریم

برای تهیه کینوا لازم است به مراکز معتبر و متخصص مراجعه کنید. مراکزی که به طور تخصصی در زمینه عرضه کینوا و محصولات آن فعالیت می‌کنند و تمام مجوزهای بهداشتی در این زمینه را دریافت کرده باشند. در این مورد ما می‌توانیم مجموعه ایلیا را به شما پیشنهاد کنیم. این شرکت به طور تخصصی در زمینه ی تولید کینوا فعالیت کرده و از ابتدا با کشاورزان در ارتباط است بنابراین می‌تواند محصولی سالم و بهداشتی و با ظاهری جذاب به متقاضیان عرضه کند.

قیمت خرید کینوا از کشاورز

یکی از دغدغه های بزرگ کشاورزانی که کینوا  کشت می‌کنند این است که پس از برداشت دانه کینوا این محصول را از چه طریق به فروش برسانند تا به بیشترین بازدهی برسند. این مجموعه بذر کینوا را با آموزش‌های لازم در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد و یک قرارداد معتبر نیز با آنها تنظیم می‌نماید. طبق قرارداد این مجموعه پس از برداشت دانه ها نیز با کشاورزان در ارتباط است و دانه های برداشت شده را با قیمت مناسب از کشاورزان خریداری می‌کند.

در نهایت این محصولات را وارد مراحل فرآوری و کارخانه‌ای می‌نماید. به همین منظور کشاورزان بدون هیچگونه مشکلی می‌توانند کینوا  برداشت شده خود را با بهترین قیمت به این مجموعه بسپارند. به طور کلی برای اطلاع از قیمت خرید کینوا از کشاورزان می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

کینوا

قیمت برنج کینوا

قیمت برنج کینوا در کشور ما با توجه به عوامل متعدد مشخص می‌شود. عواملی همچون هزینه‌های نهایی تولید و عرضه و تقاضای موجود در بازار از مهمترین موارد تعیین کننده قیمت برنج کینوا هستند.  البته مجموعه‌ای متخصص مانند این شرکت که تولید کننده صفر تا صد برنج کینوا ست قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به دیگر مراکز دارد چراکه هیچ شخص سومی در پروسه تولید و عرضه وجود نداشته و به طور مستقیم با خریداران در ارتباط است.

قیمت کینوا در بازار ایران

قیمت کینوا در بازار ایران همچون سایر محصولات کشاورزی طبق مصوبه های مشخص تعیین می‌گردد و سالانه اطلاعیه‌های کشوری مبنی بر قیمت نهایی کینوا در کشور صادر می‌شود.  به همین منظور خریداران با مراجعه به مراکز معتبر و متخصص می‌توانند محصولات کینوا را با کمترین نوسان قیمت و مشکل خریداری کنند و بهترین تجربه خود از خرید کینوا را داشته باشند.

قیمت کینوا فله سیاه و قرمز

فرآوری کینوا سیاه و قرمز متفاوت از کینوا سفید می‌باشد بنابراین به امکانات تخصصی و ویژه نیز احتیاج دارد. در کشور ما تنها مجموعه ای که فرآوری کینوا سیاه و قرمز را انجام می‌دهد مجموعه ایلیا است به همین منظور این دو محصول  قیمت بیشتری نسبت به کینوا سفید دارند. البته که محصولات ایرانی مقرون به صرفه تر از نمونه های وارداتی می‌باشند. خریدارانی که کینوا  سیاه و قرمز را به صورت فله وارد تولیدات خود می‌کنند می‌توانند برای استعلام قیمت این محصول با کارشناسان این شرکت تماس بگیرند و خرید موفق و مقرون به صرفه را تجربه نمایند.

قیمت عمده کینوا

همانطور که می‌دانید تهیه عمده کینوا همواره مقرون به صرفه تر از خرید این محصول به صورت بسته بندی است. بنابراین کارخانجات و صنایع تولیدی بزرگ که از کینوا استفاده می‌کنند بهتر است این محصول را به صورت عمده خریداری نمایند. تمامی متقاضیان برای دریافت اطلاعات لازم در رابطه با قیمت عمده کینوا در کشور می‌توانند با کارشناسان این شرکت تماس بگیرند.

ضمن اینکه این مجموعه محصولات کینوا را به شکل عمده در بسته بندی های سالم برای تمام متقاضیان در سرتاسر کشور ارسال می‌نماید. این مجموعه عرضه و تقاضای بازار، هزینه نهایی تولید، مراحل فرآوری و بسته بندی و … را از عوامل تعیین کننده قیمت کینوا در نظر گرفته و به طور مستقیم با خریداران در ارتباط است.

کینوا

تولید و عرضه انواع محصولات کینوا

این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینهر تولید و عرضه کینوا فعالیت دارد، بهترین انواع دانه کینوا سفید و رنگی و آرد خالص کینوا با قیمت مناسب را در داخل کشور تولید و عرضه می‌نماید. این مجموعه برای اولین بار در کشور پرک کینوا، آرد خالص کینوا، آرد فرنی کینوا، انواع ادویه کینوا، ماسک کینوا، سویق کینوا، دانه های پروتئینی کینوا و اسنک کینوا را باکیفیت مناسب، در داخل کشور تولید و در کلیه استان ها عرضه می‌نماید.

تمام محصولات تولید شده در این مجموعه دارای مجوزات و استانداردهای لازم می‌باشند و به صورت خرد و عمده، در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرد. قیمت هر کیلو کینوا ایرانی را می‌توانید در این مجموعه استعلام نمایید.

مقایسه دانه کینوا با غلات از نظر مواد معدنی

دانه کینوا یک منبع غنی از مواد معدنی و مفید برای انسان است. دانه کینوا از نظر وجود کلسیم، روی و منیزیم نسبت به دانه غلاتی همچون گندم، جو، جو دوسر، تریتیکاله، برنج، ذرت و چاودار غنی تر است. میزان کلسیم موجود در دانه کینوا چهار برابر ذرت، سه برابر برنج و خیلی بیشتر از گندم می‌باشد. در حالی که ذرت فاقد آهن است، دانه کینوا سه برابر بیشتر از گندم و پنج برابر بیشتر از برنج آهن دارد.

از نظر میران پتاسیم، دانه کینوا دو برابر گندم، چهار برابر بیشتر از ذرت و هشت برابر بیشتر از برنج، حاوی پتاسیم می‌باشد. همچنین مقادیر بسیار بالاتر از سه دانه ذرت، گندم و برنج، منیزیم دارد. قیمت هر کیلو کینوا ایرانی را با بهترین آنالیز می‌توانید در این مجموعه استعلام نمایید. فسفر، یکی دیگر از مواد معدنی موجود در دانه کینوا است که مقدار آن مشابه گندم است. اما نسبت به برنج و به ویژه ذرت، مقدار بیشتری فسفر در دانه کینوا وجود دارد.

دانه کینوا تقریباً دو برابر گندم و چهار برابر ذرت روی دارد، در حالی که برنج حاوی این ماده معدنی نمی‌باشد. گندم از نظر منگنز  نسبت به کینوا غنی تر است، اما برنج نصف کینوا  و ذرت فقط یک چهارم دانه کینوا، منگنز دارد. این مقایسه نشان می دهد که دانه کینوا از لحاظ مواد معدنی نسبت به دیگر غلات متداول غنی تر است.

کینوا

تولید آرد کینوا پروتئینی برای اولین بار در کشور

آرد کینوا پروتئینی از بهترین فرآورده‌های دانه کینوا در کشور است که می‌تواند جایگزین آرد معمولی قرار بگیرد و به طور چشمگیری کیفیت محصولات نهایی را افزایش دهد. در کشور ما برای اولین بار مجموعه ایلیا تولید کننده آرد کینوا پروتئینی می‌باشد و این محصول را با توجه به دارا بودن امکانات مکانیزه و با حضور کارشناسان متخصص تولید می‌کند.

لازم به ذکر است که این شرکت تمام مجوزهای بهداشتی را برای آرد پروتئینی کینوا تولید شده خود دریافت کرده است و با تمام خریداران مانند کارخانه جات صنایع تبدیلی و بیکری، باشگاه های بدنسازی، هتل ها، رستوران ها و غیره همکاری می‌کند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *