مرکز آرد فرنی کینوا

کینوا

اولین مرکز تولید و عرضه آرد فرنی کینوا در کشور ، این محصول کاملاً فاقد گلوتن را به صورت خرد و عمده ، در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مرکز تولید و عرضه آرد فرنی کینوا

این مجموعه به عنوان مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا ، برای اولین بار در کشور ، آرد فرنی کینوا که صد در صد فاقد گلوتن است را تولید کرده و در سراسر کشور عرضه می نماید .

آرد فرنی کینوا علاوه بر فقدان گلوتن دارای ارزش غذایی بالایی است و غذایی بسیار مناسب برای افراد حساس به گلوتن مانند افراد مبتلا به سلیاک می باشد . آرد فرنی کینوا در بسته بندی های 150 گرمی تا یک کیلوگرمی در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

افراد علاقه مند به مصرف محصولات فری گلوتن ، انجمن های سلیاک و دیابت ، مرکز عرضه آرد فرنی کینوا محصولات سالم و فری گلوتن ، هتل ها و رستوران ها و . . . در صورتی که تمایل به تهیه این محصول به صورت خرد یا عمده دارند ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

کینوا

کاربرد آرد فرنی کینوا

آرد فرنی کینوا که یکی از محصولات صد در صد فاقد گلوتن است ، منبع غذایی بسیار مفیدی برای تولید محصولات فری گلوتن می باشد . علاوه بر تهیه فرنی ، برای تهیه انواع کیک ، مافین و دسرهای مختلف می توان از این نوع آرد تهیه نمود . مرکز عرضه آرد فرنی کینوا بهترین محصولات را با کیفیتی عالی ارائه می دهد.

این آرد برای وزن گیری نوزدان و کودکان غذایی مفید و سالم است . همچنین برای افراد سالمند که مشکل هضم و بلع دارند ، نیز می تواند بسیار مفید باشد . با آرد فرنی کینوا می توانید عصرانه ای مقوی یا دسری خوش هضم تهیه نمایید .

آرد فرنی کینوا

آرد فرنی کینوا غنی از مواد غذایی

آرد فرنی کینوا که از دانه های مغذی کینوا تولید می شود ، غنی از اسید آمینه های ضروری برای بدن ، سرشار از کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، فسفر و منگنز و دارای ویتامین های E ، A و B1 می باشد . این مجموعه مرکز عرضه آرد فرنی کینوا و سایر محصولات متنوع کینوا می باشد.

این آرد دارای دارای شاخص گلیسمی پایینی است و برای مصرف بیماران دیابتی می تواند مفید باشد . زیرا پس از مصرف ، قند آن به آهستگی آزاد می شود و از بالا رفتن قند خون جلوگیری می نماید .

همچنین آرد فرنی کینوا دارای قند بسیار کمی است و بیشتر کربوهیدارت موجود در آن ، از نوع نشاسته می باشد . نشاسته این محصول نیز از گرانول های نشاسته ای بسیار کوچکی ساخته شده است که مصرف آن اثرات چاق کنندگی ندارد . بنابراین می توان در رژیم غذایی کاهش وزن نیز از آن استفاده نمود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *