بازار آرد خالص کینوا

آرد کینوا

بزرگترین مرکز تولید و فرآوری انواع محصولات کینوا در کشور ، آرد خالص کینوا را باکیفیت بالا تولید و در بازار محصولات مختلف کینوا ، به صورت خرد و عمده عرضه می نماید .

عرضه آرد خالص کینوا در بازار

در استان‌های مختلف ایران مجموعه ما کشت کینوا را برعهده دارد و استان‌های مختلف کشور زیر نظر کارشناسان این مجموعه در زمینه تولید انواع دانه کینوا بشدت فعال بوده بوده و تولید قابل‌توجهی دارند . به همین دلیل در سال های اخیر بازار کینوا رونق مناسبی یافته است .

در این مجموعه بهترین دانه کینوا پس از جمع‌آوری از مناطق مختلف کشور ، در کارخانه فرآوری می‌نماید و آرد خالص کینوا تولید می کند . آرد خالص کینوا که از دانه‌های باکیفیت کینوا توسط این مجموعه تولید می شود ، در بازار ایران به صورت عمده و خرد به فروش می‌رسد .

انجمن‌های مختلف سلیاک و دیابت ، رستوران‌ها ، هتل‌ها ، هایپر مارکت‌ها و مراکز تولید عرضه و تولید محصول و توزیع محصولات ناسالم و فری گلوتن می توانند بهترین محصول و آرد خالص کینوا را با کیفیت بسیار بالا از این مجموعه خریداری نمایند .

درصورتی‌که تمایل به تهیه آرد خالص کینوا دارید ، در هر استانی که هستید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید . و از خدمات ویژه ارائه شده در این مجموعه استفاده نمایید .

آرد کینوا

آرد خالص کینوا مناسب برای تولید در بازار فرآورده های آردی

بازار تولید و خرید و فروش انواع کینوا در ایران در سال‌های اخیر رونق گرفته است . کینوا از نظر این‌که فاقد گلوتن و دارای ارزش غذایی بالایی است ، برای بسیاری از افراد مخصوصاً افراد مبتلا به سلیاک و دیابت اهمیت ویژه‌ای دارد .

این افراد که ممنوعیت استفاده از غلات گلوتن دار و فرآورده‌های آردی تولید شده از آن ها را دارند ، به دنبال جایگزین بسیار مناسبی هستند . آرد خالص کینوا که در این مجموعه تولید و در بازار ایران عرضه می شود ، محصولی فاقد گلوتن و دارای ارزش غذایی بالا است که می‌تواند برای این افراد بسیار مفید باشد .

آرد خالص کینوا را پس از تولید و پس از بسته‌بندی به صورت خرد و عمده با قیمت بسیار مناسب می توانید از این مجموعه تهیه نمایید . از آرد خالص کینوا برای تولید انواع فرآورده های آردی مانند انواع کیک ، بیسکویت ، انواع مافین ، انواع نان ، فرنی و . . . استفاده می شود .

همچنین می توان با سایر آرد ها نیز ترکیب شده و برای مصارف مختلف استفاده شود .

کینوا

آرد خالص کینوا غنی کننده آرد سفید گندم

سلیاک نوعی بیماری است که افراد مبتلا به آن به گلوتن موجود در غلات حساسیت داشته و مصرف آن باعث مشکلات زیادی در دستگاه گوارش این افراد می گردد . با توجه به اینکه درمان خاصی برای این بیماری در حال حاضر وجود ندارد ، رعایت رژیم غذایی بدون گلوتن موثرترین راه می باشد .

آرد گندم حاوی گلوتن است . همچنین این آرد از نظر اسیدهای آمینه ضروری از مانند لایزین فقیر است . اسید آمینه عمده گلوتن موجود در گندم گلوتامیک و پرولین است که هر دو غیرضروری هستند . آرد خالص کینوا باکیفیت در این مجموعه با انالیز کیفی مناسب قابل عرضه در انواع بازار کشور می باشد.

فعالیت آنتی اکسیدانی مغز دانه گندم بسیار پایین است و دانه کامل آن دارای حداقل فعالیت آنتی اکسیدانی است . ضمن اینکه سبوس آن نیز دارای فعالیت آنتی اکسیدانی کمی است . شاخص گلیسمی آرد سفید گندم به مراتب بالاتر از ذرت ، برنج و جودوسر است که این برای سلامت انسان بسیار مضر می باشد .

ارزش غذایی آرد کینوا

گندم در شرایط طبیعی منبع خوب ویتامین های ب ، آهن و روی می باشد ، اما بیشتر این مواد در سبوس آن وجود دارند و آرد سفید گندم از این نظر فقیر است .

دانه و آرد خالص کینوا نه تنها فاقد گلوتن است ، بلکه دارای خواص آنتی اکسیدانی خوبی نیز می باشد . دانه کینوا قند کمی دارد و به علت داشتن کربوهیدارت های پیچیده شاخص گلیسمی آن نیز بسیار پایین است . به همین دلیل با مصرف آن قند خون به سرعت بالا نمی رود .

آرد خالص کینوا منبعی مفیدی از مواد معدنی از جمله آهن ، پتاسیم ، منیزیم ، منگنز ، روی و کلسیم می باشد . همچنین این ماده غذایی تمام 9 اسید آمینه ضروری برای انسان را به مقدار کافی دارد و از نظر لیزین نیز بسیار غنی است . بهترین کینوا و آرد کینوا به صورت خالص در این مجموعه در بازار های محصولات فراسودمند در این مجموعه عرضه می گردد.

به همین دلیل آرد کینوا جایگرینی مناسب برای آرد گندم در رژیم افراد مبتلا به سلیاک و دیابت است و یا برای غنی شدن آرد گندم نیز می تواند با آن مخلوط گردد . با اضافه کردن آرد کینوا به آرد گندم می توان فرآورده های آردی با ارزش غذایی بالاتر تولید نمود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *