فروشنده کینوا بدون گلوتن

کینوا

بزرگترین فروشنده کینوا بدون گلوتن در کشور ، علاوه با عرضه انواع دانه کینوا بدون گلوتن ، آرد خالص کینوا و آرد فرنی کینوا را که بدون گلوتن هستند را در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می دهد .

فروشنده کینوا بدون گلوتن در کلیه استان ها

کینوا بدون گلوتن را می‌توانید از این مجموعه به صورت خرد و عمده تهیه نمایید . مجموعه ما به‌عنوان فروشنده کینوا بدون گلوتن ، برای انجمن‌های سلیاک و دیابت و افراد مبتلا به سلیاک خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌نماید .

این مجموعه کینوا بدون گلوتن را در داخل کشور تولید و سپس در کارخانه به صورت صنعتی فرآوری می‌نماید . کینوا فرآوری شده برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هتل‌ها ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها مراکز پخش محصولات فری گلوتن و سالم و افراد علاقه‌مند به تهیه این محصول ، به صورت خرد و عمده ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایند .

کینوا

تولید و فروش آرد بدون گلوتن

علاوه بر دانه کینوا که فاقد گلوتن است ، در این مجموعه آرد خالص کینوا و آرد فرنی کینوا نیز تولید می گردد . این محصولات نیز فاقد گلوتن هستند و برای تولید فرآورده های آردی مورد استفاده قرار می گیرند .

متاسفانه افراد حساس به گلوتن علاوهبر ممنوعیت استفاده از غلات گلوتن دار ، از مصرف فرآورده های آردی مانند انواع کیک ، بیسکویت و دیگر محصولات گلوتن دار نیز محروم هستند .این مجموعه فروشنده کینوا بدون گلوتن با کیفیت بسیار عالی در کشور می باشد.

این مجموعه با هدف دسترسی آسان و تولید انواع فرآورده های آردی فاقد گلوتن ، اقدام به تولید آرد خالص کینوا و آرد فرنی کینوا ، که فاقد گلوتن هستند ، کرده است . این محصولات به صورت خرد و عمده در کلیه استان ها عرضه می شود .

در صورتی که تمای لبه دسترسی به این محصولات دارید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

آرد کینوا

کینوا دانه ای فاقد گلوتن و بسیار مغذی

گلوتن پروتئینی است که در گندم جو و چاودار وجود دارد و ترکیبی از دو گلیکو پروتئین به نام‌های گلایدین و گلوتنین می باشد که با نشاسته در آندوسپرم بسیاری از غلات حضور دارد . فروشنده های مختلف کینوا در ایران می توانند با ارتباط با این مجموعه کینوا بدون گلوتن و باکیفیت را سفارش دهند.

گلوتن باعث چسبندگی و کش آمدن خمیر می شود . همچنین در روند پخت نان گلوتن باعث می شود ، نان پف کند و درعین‌حال اجزای آن به هم بچسبند . به صورت عمومی گلوتن ماده‌ای است که برای بدن مضراتی دارد .

اما بعضی از افراد اصلاً نباید گلوتن مصرف نمایند . این نوع این افراد که به گلوتن حساسیت دارند ، مانند بیماری‌های مبتلا به سلیاک و یا افرادی که سندروم روده تحریک‌پذیر دارند را شامل می شود . این مجموعه بزرگترین فروشنده کینوا بدون گلوتن در ایران با انالیز کیفی بسیار عالی می باشد.

بسیاری از غلات حاوی گلوتن هستند . کینوا دانه ای بدون گلوتن است و جزء معدود دانه‌های محسوب می‌شود که این ویژگی را دارد . این دانه علاوه بر فقدان گلوتن دارای ارزش غذایی بالایی نیز است . به همین دلیل غذای بسیار مناسبی برای افراد حساس به گلوتن محسوب می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *