خرید ماسک صورت کینوا

ماسک کینوا

خرید ماسک کینوا از کدام مرکز امکان پذیر است؟ کدام مجموعه ماسک کینوا را با قیمت مناسب در کلیه استان ها عرضه می نماید؟ ماسک کینوا چه خواصی دارد؟

مرکز خرید ماسک کینوا

این مجموعه برای اولین بار در ایران ، ماسک کینوا را از دانه های مغذی کینوا تولید می نماید . مجموعه ما به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات کینوا ، فعالیت می نماید .

این مجموعه بهترین دانه های کینوا را در مزارع مختلف کشور تولید کرده و سپس در کارخانه ، به صورت صنعتی و مکانیزه فرآوری می نماید . کینوا فرآوری شده علاوه بر مصرف خوراکی و کاربرد غذایی ، برای انواع مصارف مختلف به کار می رود . ماسک کینوا برای اولین بار در کشور در این مجموعه تولید و در کل کشور قابل خرید و فروش می باشد.

یکی از این موارد مصرف کینوا که توسط این مجموعه برای اولین بار انجام شده است ، تولید ماسک کینوا می باشد . ماسک کینوا از ترکیب عصاره کینوا با عصاره چند گیاه مفید دیگر تولید می شود و در سراسر کشور عرضه می شود .

مراکز عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی ، عطاری ها ، هایپر مارکت ها ، انجمن های سلیاک ، مراکز پوست و مو و . . . در صورت تمایل ، جهت تهیه ماسک کینوا ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند . ماسک کینوا در بسته بندی های خرد و بزرگتر ، حداقل 50 و حداکثر 200 گرمی در کلیه استان ها عرضه می گردد .

روش مصرف ماسک کینوا

ماسک کینوا که توسط مجموعه ما تولید می گردد ، نوعی ماسک نیمه آماده است که برای سلامت پوست بسیار مفید است .  ماسک کینوا نوعی ماسک نیمه آماده می باشد و لازم است که قبل از مصرف با یک نوع مایع مخلوط شود .

برای مصرف این نوع ماسک کافی است که مقدار دلخوا از آن با آب ، شیر و یا ماست مخلوط شده و زمانی که غلظت مناسب پیدا کرد ، به مدت 10 تا 15 دقیقه بر روی پوست قرار گیرد . برای خرید ماسک کینوا باکیفیت و طبیعی بدون مواد شیمیایی با این مجموعه در تماس باشید.

توصیه می شود برای افرادی که پوست خشک دارند ، هنگام آماده کردن این ماسک یک چهارم قاشق چای خوری یا حدود 5 قطره روغن زیتون یا کنجد ، نیز به آن اضافه نمایید . این کار باعث نرمی و لطافت پوست شما خواهد شد .

با مصرف ماسک کینوا می توانید از اثرات مفید آن بر زیبایی پوست خود لذت ببرید .

آرد کینوا

خواص ماسک کینوا برای پوست

ماسک نیمه آماده کینوا ، مخلوطی از عصاره کینوا و عصاره گیاهان فوق العاده ای است که منبع غنی از کلاژن ، پروتئین ، امگا 3 ، امگا 6 ، امگا 9 ، املاح معدنی و ویتامین های مختلف ، مخصوصاً ویتامین E می باشد .

ماسک کینوا ، لایه بردار است . روغن موجود در کینوا ، باعث نرمی و لطافت پوست می گردد و روشن کننده پوست است ، مواد مغذی به پوست می رساند .خرید ماسک کینوا بابهترین کیفیت برای اولین بار در کشور در این مجموعه تولید و عرضه می شود.

یکی از علت هایی که باعث ایجاد جوش بر روی پوست می گردد ، کمبود روی و زینک است ، کینوا منبع غنی از روی است که همراه با روغن موجود در کینوا ، باعث ترمیم جوش ها و سلامت پوست می گردد و نیاز به استفاده از داروهای شیمیایی را به حداقل می رساند .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *