سایت فروش ماسک صورت کینوا

ماسک کینوا

ماسک صورت کینوا که برای اولین بار در کشور ، توسط این مجموعه تولید می شود ، از طریق این مجموعه و این سایت و در سراسر کشور ،  به فروش می رسد .

سایت فروش ماسک کینوا

ماسک صورت کینوا که ترکیبی از عصاره کینوا و چند گیاه دیگر است ، با کمک به تامین مواد مغذی و لایه برداری ، به سلامت پوست کمک می کند . ماسک صورت کینوا که در این سایت به فروش می رسد ، برای اولین بار در کشور توسط مجموعه ما تولید شده است .

ماسک صورت کینوا پس از تولید در بسته های 50 گرمی تا 200 گرمی ، به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . مراکز عرضه محصولات زیبایی ، عطاری ها ، فروشگاه های محصولات ارگانیک ، مراکز درمان پوست و  . . . برای تهیه این محصول می توانند با ما در ارتباط باشند .

ماسک کینوا

روش مصرف ماسک صورت کینوا

همانطور که بیان گردید ، ماسک صورت کینوا لایه بردار است و با وجود ویتامین E ، پروتئین ، انواع اسید آمینه و دیگر مواد مغذی ، به سلامت پوست کمک خوبی می نماید .در این سایت فروش ماسک کینوا با کیفیتی عالی ارائه می شود.

ماسک صورت کینوا یک ماسک نیمه آماده است که لازم است برای مصرف ، مقداری از آن را به میزان کافی شیر یا ماست اضافه نمایید ، تا غلظت مناسبی برای قرار گرفتن روی پوست به دست بیاید . این ماسک را به مدت 10 تا 15 دقیقه بر روی پوست قرار داده و از خواص آن لذت ببرید!

لازم به ذکر است در صورتی که پوست خشکی دارید ، می توانید 5 قطره روغن زیتون یا کنجد یا نصف قاشق چای خوری از این روغن ها را به ترکیب ماسک مورد نظر ، اضافه نمایید . در این صورت از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری می گردد .

کینوا

کینوا منبعی مناسب از ویتامین E

دانه کینوا که برای تولید ماسک صورت کینوا مورد استفاده قرار می گیرد ، منبعی مناسب از ویتامین های  E می باشد . ویتامین E یکی از مهم ترین ویتامین‌هایی است که در سلامت پوست و مو بسیار تاثیرگذار است . ویتامین E خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از پراکسیداسیون لیپیدها جلوگیری می کند ، بنابراین در محافظت ساختارهای غشای سلولی و محافظت از سیستم عصبی ، ماهیچه ها و شبکیه در برابر اکسیداسیون کمک می کند . بهترین محصولات کینوا برای اولین بار در ایران و ماسک کینوا را در این سایت فروش می توانید تهیه نمایید.

نیاز روزانه به ترتیب 7/2 میلی گرم در روز برای بزرگسالان و برای کودکان 7 تا 12 ماه 10 میلی گرم در روز ، آلفا توکوفرول یا معادل آن است . دانه کینوا دارای دامنه 60/4 تا 90/5 میلی گرم ویتامین E در 100گرم ماده خشک می باشد و

بهتر است در کنار مصرف غذا های حاوی ویتامین E ، غذاهای غنی از ویتامین C  مانند انواع مرکبات نیز مصرف نمایید . این دو ویتامین در کنار هم ، برای محافظت از پوست عمل می‌کنند و هر دو برای سلامت و شادابی پوست اهمیت دارند . در این سایت فروش ماسک کینوا و سایر محصولات کینوا با کیفیتی عالی عرضه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *