فروش انواع ادویه کینوا

قیمت روز ادویه کینوا

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا و انواع محصولات کینوا ، برای اولین بار در ایران ، انواع ادویه کینوا را در کشور تولید و به صورت خرد و عمده در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مرکز فروش انواع ادویه کینوا

انواع ادویه کینوا را می توانید از این مجموعه تهیه نمایید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش انواع محصولات کینوا در کشور ، انواع ادویه کینوا را در کلیه استان های کشور ، عرضه می نماید .

دو نوع ادویه کینوا که شامل ادویه پاپریکا-کینوا و ادویه معمولی کینوا است ، در این مجموعه به صورت صنعتی تولید و در بسته های خرد و کیلویی توزیع می شود .

عطاری ها ، هایپرمارکت ها ، مراکز عرضه محصولات سالم ، رستوران ها و هتل ها در صورت تمایل ، برای تهیه انواع ادویه کینوا ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند . و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایند .

ادویه کینوا

کاربرد انواع ادویه کینوا

همانطور که بیان شد ، دو نوع ادویه کینوا توسط این مجموعه تولید می شود . ادویه پاپریکا- کینوا که به علت وجود پاپریکا طعمی تند و با وجود کینوا دارای مواد مغذی از جمله فیبر ، روی ، آهن ، منیزیم ، منگنز ، پروتئین و . . . می باشد .

فروش انواع ادویه پاپریکا- کینوا برای طعم دار کردن انواع مرغ ، گوشت ، و غذاهای فست فودی استفاده می شود . این ادویه طعمی بسیار مطلوب دارد و بسیار مقوی است . ادویه معمولی کینوا نیز که دارای ارزش غذایی بالایی است ، برای طعم دار کردن انواع غذاهای مختلف به کار می رود .

با توجه به وجود کینوا در هر دو نوع ادویه ارزش غذایی آن ها بالا و برای سلامت انسان بسیار مفید هستند .

کینوا

کینوا غنی از مواد مغذی مفید

ادویه کینوا از دانه های مغذی کینوا تولید می شود . این دانه ها سرشار از فیبر ، کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، فسفر و منگنز می باشد . که از این نظر نسبت به ذرت و برنج و در اغلب موارد نسبت به گندم برتری دارد .

کینوا سرشار از پروتئین است و حاوی تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان به مقدار کافی می باشد . مقدار قند کینوا بسیار کم است و بیشتر کربوهیدارت آن از نشاسته تشکیل شده است . فروش انواع ادویه کینوا با کیفیت عالی در این مجموعه انجام می گیرد.

در این ماده غذایی مفید ، امگا 9 ، امگا 6 ، امگا 3 ، ویتامین های A ، B و E به همراه آنتی اکسیدان ها وجود دارند . کینوا از نظر میزان روغن شبیه ذرت می باشد و پروفایل اسید های چرب آن مشابه سویا می باشد .

کینوا به صورت کته یا آبکش و مخلوط با برنج و یا پاستا طبخ می شود . همچنین برای بهبود ارزش غذایی ، غذاهای مختلف به انواع سوپ ، آش ، حلیم ، سالاد ، پیتزا و . . . نیز اضافه می گردد .

هنگام خرید و فروش انواع دانه و ادویه و دیگر محصولات کینوا ، این مجموعه دستورپخت های متنوعی را به مشتریان عزیز ارائه می نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *