فروشگاه انواع ادویه کینوا

ادویه کینوا

بزرگترین فروشگاه و تولید کننده انواع محصولات کینوا ، برای اولین بار در کشور انواع ادویه کینوا را تولید و باکیفیت و قیمت مناسب ، در سراسر کشور ، عرضه می نماید .

فروشگاه انواع ادویه کینوا برای اولین بار در کشور

این مجموعه به عنوان یک مرکز تخصصی ، با تجربه چند ساله ، در زمینه تولید ، فرآوری و عرضه کینوا و محصولات مشتق شده از آن ، فعالیت می کند . در این فروشگاه برای اولین بار در ایران ، ادویه کینوا تولید و عرضه می شود .

دو نوع ادویه توسط این مجموعه تولید می شود ، ادویه معمولی کینوا و ادویه پاپریکا-کینوا که کاربردهای مختلفی دارند . انواع ادویه کینوا که توسط این فروشگاه تولید و عرضه می شود ، به صورت بسته بندی های خرد و کیلویی در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

کلیه افراد علاقه مند به محصولات سالم ، مراکز پخش و فروشگاه های عرضه کننده محصولات ارگانیک و فراسودمند ، عطاری ها ، انجمن های سلیاک و  . . . جهت تهیه انواع ادویه کینوا و سایر محصولات کینوا ، می توانند با کار شناسان ما در ارتباط باشند . و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایند .

ادویه کینوا

ادویه کینوا چیست؟

ادویه کینوا طبع متعادلی دارد و برای انواع مصارف غذایی و طعم دار کردن غذاهای مختلف ، تولید می شود . دو نوع ادویه کینوا توسط این مجموعه تولید و عرضه می شوند . در این فروشگاه برای اولین بار در کشور انواع ادویه ها و چاشنی های طعم دهنده بی نظیر کینوا با کیفیت عالی ارائه می گردد.

  1. ادویه معمولی کینوا : از مخلوط کینوا با چندین گیاه مختلف تولید شده که به هیچ عنوان آلرژی زا نیستند . این نوع ادویه ، این قابلیت را دارد که در طبخ انواع غذاها مورد استفاده قرار بگیرد .
  2. ادویه پاپریکا- کینوا : طعم تندی دارد و مناسب برای افرادی است که غذاهای تند را ترجیح می دهند . ادویه پاپریکا- کینوا ، برای فست فودها و غذاهای تند و برای طعم دار کردن ، ماهی ، مرغ و گوشت قابل استفاده است و طعم بسیار مطلوبی دارد .
ادویه کینوا

خواص ادویه کینوا

کینوا نوعی شبه غله است که ارزش غذایی بالای آن باعث شده تا مصرف آن در مناطق مختلف جهان از جمله ایران مورد توجه قرار بگیرد . کینوا غنی از فیبر ، مواد معدنی مانند کلسیم ، منیزیم ، آهن ، فسفر و روی ، حاوی همه اسید آمینه های ضروری و دارای امگا 9 ، امگا 6 و امگا 3 و خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد . در این فروشگاه انواع ادویه های فوق العاده خوش طعم کینوا در حجم های مختلف ارائه می شود.

اضافه کردن کینوا به غذاهای مختلف ، باعث غنی تر شدن ماده غذایی می شود و هم چون به عنوان ادویه به غذا اضافه می شود ، فیبر بالای موجود در کینوا ، جلوی اشتها را گرفته و از پرخوری جلوگیری می نماید .

همچنین ادویه کینوا بسیاری از مواد مغذی موجود در دانه و آرد کینوا را دارد . با مصرف انواع دانه کینوا ، آرد کینوا ، ادویه کینوا و دیگر محصولات کینوا بر اساس ذائقه خود ، می توانید از مواد مغذی در آن بهره مند شوید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *