پخش ماسک صورت کینوا

فواید آرد جو دوسر برای پوست

بزرگترین مرکز تولید و پخش انواع محصولات کینوا در کشور ، برای اولین بار در ایران ، ماسک صورت کینوا را تولید و در کلیه استان ها ، به صورت خرد و عمده عرضه می نماید .

مرکز پخش ماسک صورت کینوا

این مجموعه ، ماسک صورت کینوا را برای اولین بار در کشور ، تولید کرده و در کلیه استان های کشور ، پخش می نماید . مراکز پخشی که تمایل به تهیه ماسک صورت کینوا دارند ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

همچنین هایپر مارکت ها ، مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی ، مراکز پوست و مو ، افراد علاقه مند به سلامت پوست و عطاری ها برای تهیه ماسک صورت کینوا به صورت عمده ، در صورت تمایل ، می توانند با ما تماس بگیرند .

این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع محصولات کینوا فعالیت می کند ، ماسک صورت کینوا را تولید کرده و در بسته بندی های حداقل 50 گرمی و حداکثر 200 گرمی ، به صورت خرد و عمده ، در کلیه استان ها عرضه می نماید .

ماسک تولید شده در این مجموعه دارای مجوزات و استاندارها لازم می باشد . کلیه افراد علاقه مند به سلامت پوست ، نوجوانان و جوانانی که با مشکلات پوستی مواجه هستند و افراد دیگر  ، می توانند ماسک صورت کینوا را مصرف نمایند ، ضمن اینکه هیچ عارضه جانبی ندارد .

ماسک کینوا

ماسک صورت کینوا چیست؟

ماسک صورت کینوا ، نوعی ماسک نیمه آماده است . این ماسک مخلوطی از عصاره کینوا و گیاهان فوق العاده ای است ، که اثرات مثبیت بر سلامت و زیبایی پوست دارد ، زیرا منبعی غنی از پروتئین ، ویتامین های مختلف از جمله ویتامین E و امگا 9 ، امگا 6 و امگا 3 می باشد . پخش ماسک کینوا با بهترین کیفیت در این مجموعه انجام می شود.

برای مصرف این نوع ماسک ، کافی است مقدار دلخواه را با مقداری ماست یا  شیر مخلوط نموده تا به غلظت مناسبی برسد . سپس ماسک آماده شده ، به مدت 10 تا 15 دقیقه بر روی پوست قرار گرفته و اثرات مثبت آن مشاهده می شود .

کینوا

کینوا شبه غله ای از مواد مغذی

ماسک صورت کینوا از دانه های مغذی و سرشار از پروتئینف اسید های آمینه و املاح معدنی مفید تولید می شود . کینوا شبه غله ای متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که دانه های آن ، غذایی سبک ، خوش هضم و بسیار مفید هستند .

کینوا سرشار از کلسیم ، منیزیم ، آهن ، منگنز ور وی است . املاح معدنی دانه کینوا چندین برابر ذرت و برنج بوده و این دانه از نظر این مواد معدنی غنی تر از گندم است . همچنین تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن ، رد دانه کینوا به مقدار کافی وجود دارد . عرضه و پخش بهترین ماسک کینوا برای اویلن بار در ایران در این مجموعه انجام می پذیرد.

این دانه منبع مفیدی از امگا 6 ، امگا 9 و امگا 3 ، آنتی اکسیدان و ویتامین های E ، A و B  نیز می باشد . دانه کینوا مقدار قند کمی داشته و بیشتر کربوهیدارت های آن را گرانول های نشاسته ای کوچک تشکیل می دهند . بنابراین مصرف آن اثرات چاق کنندگی ندارد .

به همین دلیل این دانه ها غذایی مفید برای تمام گروه های سنی و منبعی مفید برای تولید ماسک و محصولات دیگر می باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *