مرکز ماسک صورت کینوا

خریدار ماسک صورت کینوا

بزرگترین مرکز تولید و عرضه انواع محصولات کینوا در کشور ، برای اولین بار در ایران ، ماسک صورت کینوا را که ترکیبی از عصاره کینوا و چند گیاه فوق العاده است ، تولید و در سراسر کشور عرضه می نماید .

مرکز عرضه ماسک کینوا

این مجموعه که بزرگترین مرکز تولید کینوا و محصولات مشتق شده مانند ماسک کینوا می باشد که ، به صورت تخصصی در زمینه تولید کینوا و محصولات آن فعالیت می نماید .

ماسک صورت کینوا یکی از محصولات این شرکت است که برای اولین بار در کشور ، برای افراد علاقه مند به سلامت پوست ، تولید و عرضه می شود . ماسک تولید شده توسط این مجموعه ، دارای مجوزات و استاندارهای لازم است .

ماسک صورت کینوا در بسته بندی های حداقل 50 و حداکثر 200 گرمی به صورت خرد و عمده در کلیه استان های کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

فروشگاه های محصولات ارگانیک ، عطاری ها ، هایپر مارکت ها ، فروشگاه های محصولات آرایشی و بهداشتی ، مراکز درمان پوست و مو و انجمن های سلیاک ، رد صورت تمایل برای تهیه این محصول می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

ماسک کینوا

تولید ماسک صورت کینوا

ماسک صورت کینوا که توسط این مرکز تولید می شود ، مخلوطی از عصاره کینوا و عصاره گیاهان فوق العاده ای است برای سلامت پوست مفید است .

ماسک صورت کینوا ، نوعی ماسک نیمه آماده است که منبع غنی از کلاژن ، پروتئین ، امگا 3 ، امگا 6 ، امگا 9 ، املاح معدنی و ویتامین های مختلف ، مخصوصاً ویتامین E می باشد .

کلیه افراد علاقه مند به سلامت پوست ، نوجوانان و جوانانی که با مشکلات پوستی مواجه هستند و دیگر افراد ، می توانند ماسک صورت کینوا را از این مرکز تهیه و مصرف نمایند ، ضمن اینکه هیچ عارضه جانبی ندارد .

کینوا

روش مصرف ماسک صورت کینوا

همانطور که بیان شد ، در این مرکز ماسک صورت کینوا نیمه آماده است و قبل از مصرف ، لازم است با یک نوع مایع مخلوط گردد . برای مصرف این ماسک کافی است که مقداری از آن را با آب ، شیر و یا ماست مخلوط نموده و هنگامی که غلظت مناسب پیدا کرد ، بر وری پوست قرار دهید .

مدت زمان لازم برای قرار گیری ماسک صورت کینوا بر روی پوست ، 10 تا 15 دقیقه می باشد .  توصیه می شود برای افرادی که پوست خشک دارند ، هنگام آماده کردن این ماسک یک چهارم قاشق چای خوری یا حدود 5 قطره روغن زیتون یا کنجد ، نیز به آن اضافه شود ، تا باعث نرمی و لطافت پوست گردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *