پخش انواع ادویه کینوا

ادویه کینوا

بزرگترین مرکز تولید محصولات کینوا ، برای اولین بار در کشور ، انواع ادویه کینوا را تولید و به صورت خرد و کیلویی در سراسر کشور ، پخش و عرضه می نماید .

پخش انواع ادویه کینوا در سراسر کشور

انواع ادویه کینوا توسط این مجموعه در داخل کشور برای اولین بار در داخل کشور تولید شده و در سراسر کشور به‌صورت خرد و عمده پخش می‌گردد . انواع ادویه کینوا شامل دو نوع ادویه کینوا- پاپریکا و ادویه معمولی کینوا است .

هایپرمارکت ها ، رستوران‌ها ، هتل‌ها ، مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن و عطاری‌ها و شرکت‌های پخشی که تمایل به عرضه محصولات کینوا در سراسر کشور دارند ، می توانند انواع ادویه کینوا را به صورت خرد و عمده از این مجموعه تهیه نمایند . و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایند .

ادویه

تولید و پخش انواع ادویه کینوا در ایران برای اولین بار

مجموعه ما که به‌عنوان یک مرکز تخصصی تولید و پخش ، باتجربه چندساله در زمینه تولید فرآوری و عرضه کینوا و محصولات آن فعالیت می‌کند ، برای اولین بار در ایران انواع ادویه کینوا را نیز تولید کرده و در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می دهد .

دو نوع ادویه توسط این مجموعه تولید می شود . انواع ادویه کینوا به‌صورت بسته‌بندی‌های خرد و کیلویی در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرد .

ادویه معمولی کینوا

ادویه معمولی کینوا که از مخلوط کینوا با چند گیاه مختلف تولید شده و قابلیت استفاده در طبخ انواع غذاها را دارد . این نوع ادویه طبع متعادلی داشته و برای انواع مصارف غذایی و طعم‌دار کردن غذاهای مختلف استفاده می شود . انواع ادویه کینوا در این مجموعه در انواع حجم ها انجام می گیرد.

ضمن این‌که به‌هیچ‌عنوان آلرژی‌زا نیست . این نوع ادویه غنی از فیبر و دارای مواد معدنی ازجمله منیزیم ، آهن ، منگنز ، روی ، کلسیم و پتاسیم می باشد . همچنین همه اسید آمینه های ضروری برای بدن را نیز دارد .

کینوا

پخش انواع ادویه پاپریکا کینوا

 نوع دیگر ادویه تولیدشده توسط این مجموعه ادویه پاپریکا کینوا است که به علت وجود پاپریکا طعم تندی دارد و مناسب برای افرادی است که غذاهای تند را ترجیح می دهند .

ادویه پاپریکا -کینوا برای طعم‌دار کردن انواع گوشت ، ماهی و مرغ قابل‌استفاده است . همچنین برای طعم‌دار کردن انواع فست فودها و غذاهای تند می توان از این نوع ادویه استفاده کرد . این ادویه طعم بسیار مطلوبی دارد .

ادویه پاپریکا کینوا نیز مشابه نوع معمولی به علت وجود کینوا غنی از مواد غذایی است ، ضمن اینکه مخلوط پاپریکا با این ادویه اثرات آنتی اکسیدانی آن را افزایش می دهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *