قیمت روز کینوا فله

قیمت دانه کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا فله و بسته بندی ، ضمن ارائه قیمت روز کینوا در اختیار متقاضیان عزیز ، بهترین کینوا تولید داخل را پس از فرآوری ، با قیمت پایین تر از نوع وارداتی ، در سراسر کشور عرضه می نماید .

عرضه کینوا فله با قیمت روز مناسب

کینوا باکیفیت و با قیمت مناسب را می توانید از این مجموعه ، به صورت خرد و فله تهیه نماید . همچنین قیمت روز کینوا نیز در این مجموعه قابل استعلام است .

در حال حاضر انواع کینوا فله با کیفیت های مختلفی در بازار ایران ، با قیمت های متفاوتی عرضه می شود . تهیه کینوا فله باید از مراکز معتبر انجام شود . زیرا افراد سودجو کینوا فله را باکیفیت پایین ، حاوی مواد زائد و ساپونین عرضه می کنند ، و قیمت پایینی برای آن ارائه می دهند .

انجمن های سلیاک و دیابت ، هایپرمارکت ها ، مراکز عرضه محصولات سالم ، بیمارستان ها ، رستوران ها و هتل ها ، در صورت تمایل به تهیه کینوا فله و باکیفیت بالا ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند . و از خدمات این مجموعه استفاده نمایند .

کینوا

تولید و قیمت روز کینوا فله در کشور

کینوا ایرانی یکی از واریته های سازگار به اقلیم و آب و هوای ایران است ، که زیر نظر کارشناسان این مجموعه در داخل کشور کشت می شود . سپس مراحل فرآوری این دانه نیز به صورت صنعتی و مکانیزه ، توسط این مجموعه در داخل کشور انجام می پذیرد . قیمت روز کینوا فله با بهترین کیفیت در این مجموعه قابل استعلام می باشد.

این مجموعه ، پس از تولید و جمع آوری دانه های کینوا در استان های مختلف ، مواد زائد مانند شن ریزه ، تخم علف های هرز و بقایای گیاهی را حذف می کند . همچنین طی فرآیند فرآوری صنعتی ، ساپونین را از پوسته دانه های کینوا حذف می نماید و کینوا باکیفیت به صورت بسته بندی و آماده مصرف عرضه می گردد .

کینوا

تولید انواع محصولات کینوا با قیمت مناسب در کشور

به علت تولید کینوا در کشور ، قیمت تمام شده محصول نسبت به نوع خارجی کمتر بوده و همچنین از کیفیت بالایی نیز برخوردار است . در این مجموعه دانه های کینوا پس از فرآوری به صورت مستقیم در بسته بندی های خرد و عمده عرضه می شوند . قیمت روز کینوا فله درجه یک با آنالیز را می توانید در این مجموعه استعلام ت=نمایید.

همچنین محصولات مختلفی نیز توسط این مجموعه از کینوا تولید می شود .کینوا پرک شده ، سویق کینوا ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، انواع ادویه کینوا ، ماسک کینوا و اسنک کینوا از مواد غذایی تولید شده در این مجموعه می باشند .

قیمت روز این محصولات و کینوا فله دارای مجوزات و استانداردهای لازم در کلیه استان ها قابل استعلام می باشد. در صورتی که تمایل به تهیه این محصولات دارید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *