فروش آرد فرنی کینوا

آرد فرنی کینوا

بزرگترین مرکز تولید و فروش انواع محصولات کینوا ، برای اولین بار در کشور ، آرد فرنی کینوا که فاقد گلوتن نیز است ، را تولید و در سراسر کشور عرضه می نماید .

مرکز فروش آرد فرنی کینوا

آرد فرنی کینوا برای اولین بار در کشور توسط این مجموعه و در بسته بندی های 150 گرمی تا کیلویی در سراسر کشور ، به فروش می رسد . این مجموعه که به طور تخصصی در زمینه تولید و عرضه دانه و آرد کینوا فعالیت دارد ، بهترین دانه های کینوا را در داخ کشور تولید می نماید .

از دانه های باکیفیت کینوا ، آرد فرنی کینوا ، تولید می شود . آرد فرنی کینوا یکی از محصولات تولید شده در این مجموعه است که به صورت خرد و عمده ، در کلیه استان ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

کلیه انجمن های سلیاک و دیابت ، مراکز عرضه و پخش محصولات سالم و ارگانیک ، هایپر مارکت ها و کلیه مراکزی که تمایل به عرضه محصولات فراسودمند دارند ، می توانند برای تهیه آرد فرنی کینوا با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

آرد کینوا

تولید انواع محصولات کینوا

کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه در استان های مختلف کشور ، تولید می شود . پس از انتخاب بهترین دانه های کینوا که دارای درشتی مناسب و رنگی روشن هستند ، این دانه ها در کارخانه مکانیزه ، فرآوری می شوند .

کینوا فرآوری شده که فاقد ساپونین است ، به صورت بسته بندی و عمده عرضه می شود . از کینوا فرآوری شده ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، انواع ادویه کینوا ، اسنک کینوا ، کینوا پرک شده و ماسک صورت کینوا ، توسط این مجموعه تولید می شود .

تمام این محصولات دارای مجوز و استانداردهای لازم است و به صورت خرد و عمده ، در سراسر کشور ، به فروش می رسد . در صورت تمایل ، برای تهیه این محصولات و آرد فرنی کینوا می توانید با کارشناسان ما ، تماس بگیرید .

آرد کینوا

عرضه و فروش آرد فرنی کینوا

آرد کینوا ، مورد استفاده برای تولید آرد فرنی کینوا است . آرد فرنی کینوا صد در صد فاقد گلوتن است و برای افراد مبتلا به سلیاک می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . این آرد برای نوزادن و کودکان نیز بسیار مفید است و باعث وزن گیری آن ها می شود .

آرد فرنی کینوا حاوی ویتامین ها ، املاح معدنی مفید ، فیبر زیاد ، پروتئین و  . . . می باشد و باعث جذب مواد مغذی در کودکان می شود . برای سالمندان عزیزی که مشکل بلع و هضم و مشکلاتی مانند یبوست دارند ، می توانند با خرید و فروش محصولات تهیه شده با آرد کینوا استفاده نمایند . از این آرد می توان یک عصرانه و دسر بسیار مقوی تهیه نمود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *