سایت اینترنتی دانه کینوا باکیفیت

آرد کینوا

سایت اینترنتی دانه کینوا ، اطلاعات جامعی در رابطه با خواص دانه کینوا ، ارزش غذایی و روش های تشخیص و تهیه دانه کینوا باکیفیت ارائه می نماید .

سایت اینترنتی تامین دانه کینوا

در این سایت اینترنتی ، بهترین دانه کینوا باکیفیت که در داخل کشور تولید شده است و در بهترین مزارع ایران پرورش یافته است تولید می شود . دانه کینوا تولید شده در بهترین کارخانه ایران به‌صورت کاملاً صنعتی فرآوری شده و کیفیت بالایی دارد .

 این کیفیت شامل رنگ دانه که بسیار روشن می باشد و  اندازه بسیار درشت آن است . دانه کینوا این شرکت دارای استانداردهای قابل قبول می باشد .  دانه کینوا تولیدشده در این مجموعه به صورت بسته‌بندی و فله در سراسر ایران توزیع می شود .

کینوا

 افراد و مجموعه‌هایی که به صورت فله و در تناژ  دانه کینوا باکیفیت را سفارش دارند ، می‌توانند با کارشناسان مجرب این مجموعه ارتباط گرفته و بهترین دانه کینوا را تهیه نمایند . افرادی که سفارش بسته‌بندی و خرد دارند ، نیز می‌توانند در کمترین زمان ممکن ، هر کجای ایران که باشند ، به‌صورت پست و باربری محصول خود را دریافت نمایند .

در این سایت اینترنتی ، می‌توانید بهترین محصولات کینوا را و با تنوع بسیار عالی تهیه نمایید . دانه کینوا با بهترین کیفیت را می‌توانید در این مجموعه خرید و فروش نمایید .

همچنین کلیه صنوف مختلف صنایع غذایی ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، انجمن‌های سلیاک دیابت و بیماری‌های خاص و افراد علاقمندان به محصولات رژیمی ، می‌تواند تنها با یک تماس با کارشناسان این مجموعه بهترین دانه کینوا باکیفیت را خریداری کنند . و از ارزش غذایی آن که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم و اطلاع پیدا نمایند . در این سایت بهترین کینوا کشور با استاندارد مورد تایید ارائه می شود.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا باکیفیت

همانطور که بیان گردید ، دانه کینوا با کیفیت فاقد ساپونین می باشد . به همین دلیل تمام گروه های سنی می توانند مصرف آن را در برنامه غذایی روزانه خود قرار بدهند .

دانه کینوا دارای لیست کاملی از تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان می باشد ، 9 اسید آمینه برای بدن انسان ضروری هستند که در بدن تولید نمی‌شوند و لازم است که از طریق مواد غذایی تامین گردند .

دانه کینوا تمام این 9 اسید آمینه را به طور کامل دارد و همچنین غنی از پروتئین می باشد . دانه کینوا حاوی ویتامین B1 ، B2 ، B3 ، B6 و B9 و ویتامین E می باشد . در این سایت با کیفیت ترین دانه کینوا رژیمی را می توانید با انواع دستور پخت های خاص در کشور تهیه نمایید.

به علاوه دانه کینوا ، دارای املاح معدنی مفید از جمله پتاسیم ، منیزیم ، کلسیم ، آهن ، روی ، فیبر و مس است . وجود موادی مانند پلی فنل ها و فلاونوئیدها در دانه کینوا ، به این دانه اثرات آنتی اکسیدانی و اثرات ضد سرطانی  بخشیده است . به همین دلیل ، مصرف دانه کینوا برای تمام گروه های سنی ، باعث تامین برخی مواد مغذی مورد نیاز بدن آنها می گردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *