فروشگاه بذر کینوا در لرستان

بذر کینوا

بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در لرستان ، چه خدماتی به کشاورزان عزیز ارائه می دهد؟ از کدام مرکز می توان بذر کینوا شناسنامه دار در لرستان ، تهیه نمود؟ کدام مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در لرستان به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهد؟

روش کشت بذر کینوا

بذر کینوا را می توان به صورت دست پاش و مکانیزه کشت نمود . بذر کینوا مشابه گیاهان بذر ریزی همچون شبدر و کلزا ، به صورت سطحی و در عمق 1 تا 2 سانتی متری کشت می شود .

بذر کینوا را می توان به صورت ردیفی ، نواری و جوی و پشته کشت نمود . به علت شاخ و برگ داشتن و منشعب بودن گیاه کینوا ، کشت کرتی برای این گیاه مناسب نمی باشد . فروشگاه بذر کینوا در لرستان با ارائه خدمات ویژه کشت باعث افزایش عملکرد و سود اوری چند برابری محصول می شود.

خرید فروش کینوا کرمان

آبیاری و کوددهی

انواع روش های آبیاری آبیاری غرقابی و تحت فشار مانند قطره ای ، بارانی و نوار تیپ برای تامین نیاز آبی این گیاه استفاده می شود . بذر کینوا در دوره رشد خود به 5 تا 7 نوبت آبیاری نیاز دارد .

جهت افزایش عملکرد بذر کینوا از کودهای آلی و شیمیایی مانند NPK و سوپرفسفات تریپل می توان استفاده نمود . این کوددهی در ابتدای کشت انجام می شود . همچنین می دو نوبت کود اوره به صورت سرک ، در مرحله 4 تا 6 برگی و شروع گلدهی نیز به این گیاه داده می شود .

بذر کینوا

عملکرد و سودآوری

در صورت مدیریت زرعی صحیح ، کوددهی ، کنترل آفات و بیماری و مبارزه با علف های هرز ، می توان عملکرد بذر کینوا را افزایش داده و محصولی باکیفیت تولید نمود .

بذر کینوا بین 2 تا 5/5 تن در هکتار عملکرد دارد . استان لرستان از جمله مناطقی است که محصولی باکیفیت از کینوا ، تولید می شود .

سودآوری کشت بذر کینوا دو برابر کشت گندم می باشد . با توجه به تقاضا در بازار های جهانی برای دانه کینوا ، که محصول اصلی بذر کینوا است ، با تولید دانه کینوا باکیفیت مناسب ، می توان ارزآوری نیز نمود .

بذر کینوا

فروشگاه بذر کینوا در لرستان

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در لرستان و دیر نقاط کشور ، توزیع می نماید . بذر کینوا شناسنامه دار دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالایی است که عملکرد مطلوبی نتیجه می دهد .

همچنین کارشناسان مجموعه ما ، که در زمینه کشت بذر کینوا در لرستان تجارب خوبی دارند ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نمایند . این افراد در زمینه کشت صحیح بذر کینوا در لرستان و تولید محصولی با عملکرد بالا ، کشاورزان عزیز را به طور رایگان ، چشتیبانی می نمایند .

همکاری در فروشگاه بذر کینوا در لرستان

مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ، صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا ، با کشاورزان عزیز ، مشارکت می نمایند .

جهت تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار در لرستان ، و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در لرستان و دیگر نقاط کشور ، می توانید با بزرگترین فروشگاه بذر کینوا ، در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *