بازار بذر کینوا سمنان

بذر کینوا

از کدام مرکز می تواند بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار تهیه نمایید؟ جهت بررسی بازار بذر کینوا در کشور ، از کدام مرکز می توان مشاوره دریافت نمود؟ چه مرکزی در زمینه بازار و کشت بذر کینوا در سمنان به صورت رایگان به کشاورزان عزیز مشاوره می‌دهد؟

مزیت کشت بذر کینوا در سمنان

دوره رشد بذر کینوا کوتاه‌مدت است و حدود ۱۰۰ روز را شامل می‌شود . به همین دلیل در مناطق مستعد می توان بذر کینوا را در دو نوبت از سال کشت نمود . همچنین به علت تنوع ژنتیکی ، بذر کینوا ، قابلیت کشت در اقلیم های مختلف با آب و هوای متفاوت را دارد .

همچنین بذر کینوا به خشکی و شوری مقاوم بوده و نیاز آبی کمی دارد . به همین دلیل می تواند جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر باشد . سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا دو برابر گندم است .

محصول اصلی بذر کینوا ، دانه کینوا است که دارای ارزش غذایی بالا و به خاویار گیاهی معروف است . دانه کینوا برای مصارف غذایی و صنعتی کاربردهای زیادی دارد و تقاضای خوبی در بازارهای جهانی دارد . به همین دلیل در صورت تولید دانه کینوا باکیفیت ، صادرات این محصول ارزآوری نیز دارد .

بذر کینوا

روش کشت بذر کینوا

بذر کینوا مشابه گیاهان بذر ریزی همچون کلزا و شبدر ، و به انواع روش های ردیفی ، نواری ، جوی و پشته و . . . کشت می‌شود . البته کشت کرتی برای این گیاه مناسب نیست . از انواع روش های آبیاری غرقابی ، قطره ای ، بارانی و نوار تیپ برای آبیاری گیاه کینوا می توان استفاده کرد .

کشت بذر کینوا در سمنان ، به صورت دست پاش و مکانیزه ، با استفاده از ریز کارهای غلات انجام می‌شود . برداشت محصول کینوا نیز به صورت دستی یا با استفاده از کمباین برداشت کلزا ممکن است . هزینه های پایین برای کشت بذر کینوا و سود آوری مطلوب ، باعث شده تا کشت این بذر در سمنان مورد توجه قرار بگیرد .

بذر کینوا

بازار بذر کینوا در سمنان

جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا در سمنان و استان‌های مختلف کشور ، می توانید با ما تماس بگیرید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز عرضه بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را توزیع می‌کند . این مجموعه در زمینه ترویج کشت بذر کینوا در سمنان و دیگر استان ، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید .

همچنین در زمینه کشت بذر کینوا در سمنان ، مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز می دهد .کارشناسان مجموعه ما در با همکاری کشاورزان عزیز ، تجربه کشت بذر کینوا را در سمنان دارند .

این مجموعه در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه آن را کشاورزان از مشارکت می نماید . جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا در سمنان و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه ، میتوانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *