مرکز خرید و فروش بذر کینوا بندرعباس

علوفه کینوا

خدمات بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور برای کشاورزان عزیز شامل چه مواردی می شود؟ آیا در زمینه کشت بذر کینوا در بندرعباس می توان مشاوره رایگان دریافت نمود؟ مزیت کشت بذر کینوا در چیست؟

فواید کشت بذر کینوا

 بذر کینوا مقاوم به شوری و خشکی است که نسبت به اغلب محصولات زراعی نیاز آبی کمی دارد . این بذر بسیار زودرس است و دوره رشد آن کوتاه بودند و حدود ۱۰۰ روز می باشد .

همچنین در مناطقی از کشور که دارای شوری بالایی است ، نیز قابلیت کشت و تولید محصول را دارد . به علاوه دانه ‌های برداشت شده کینوا ، با ارزش‌غذایی زیادی دارند که به خاویار گیاهی معروف اند . این دانه ها که برای مصارف غذایی و صنعتی استفاده می شوند ، دارای تقاضای زیادی در بازارهای جهانی نیز هستند .

بنابراین در صورت تولید دانه باکیفیت کینوا ، علاوه بر مصرف داخلی ، فروش محصول کینوا در خارج از کشور نیز ارزآوری دارد . نیاز آبی کم ، هزینه پایین کاشت ، طول دوره رشد کوتاه مدت و سود دو برابری نسبت به کشت گندم ، باعث شده کشت بذر کینوا در بندرعباس و استانهای مختلف مورد توجه قرار گیرد .

بذر کینوا

میزان بذر

وزن هزار دانه بذر کینوا بین ۲ تا ۳ گرم می باشد و کشت آن مشابه گیاهان بذر ریز همچون شبدر و کلزا است  برای هر هکتار به ۸ تا ۱۰ کیلوگرم بذر کینوا نیاز است  انواع روش های کشت به جز روش کرتی برای کشت بذر کینوا استفاده می شود .

آبیاری

بذر کینوا در طول دوره رشد خود به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری نیاز دارد . فاصله بین دو نوبت آبیاری ۱۰ تا ۱۵ روز می باشد . انواع روش های آبیاری غرقابی و تحت فشار برای آبیاری تامین نیاز این گیاه استفاده می‌شود . در صورت وجود بارانهای بهاره و پاییزه تعداد دفعات آبیاری کاهش می یابد .

بذر کینوا

رسیدگی و برداشت

رسیدگی گیاه کینوا ، مشابه سورگم می باشد . زمانی که گیاه رو به خشک شدن می‌رود ، برداشت آن انجام می پذیرد . برداشت گیاه کینوا بصورت دستی و یا مکانیزه توسط کمباین برداشت کلزا انجام می شود .

البته به علت ریز بودن دانه های کینوا ، لازم است که کمباین برای این منظور تنظیم گردد . عملکرد بذر کینوا بین 2 تا 5/5 تن در هکتار می باشد .

استفاده از بذر کینوا شناسنامه‌دار ، تاریخ کشت صحیح ، کنترل علف های هرز و آفات ، و کوددهی ، باعث افزایش عملکرد و تولید دانه هایی با کیفیت می گردد . برای این منظور می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .

بذر کینوا

مرکز خرید و فروش بذر کینوا بندرعباس

همانطور که بیان گردید ، فواید کشت بذر کینوا باعث شده تا کشت آن در استان های مختلف از جمله بندرعباس مورد توجه قرار گیرد . مجموعه ما در زمینه ترویج کشت بذر کینوا در بندرعباس و مناطق مختلف کشور با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید .

همکاری در فروش بذر کینوا بندرعباس

این مجموعه با هدف تولید دانه های با کیفیت تولید محصول و عملکردی بالا بذر کینوا و اصل و شناسنامه‌دار را عرضه می نماید . مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا در بندرعباس به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهد .

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ، صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا با کشاورزان عزیز ، مشارکت می نماید . جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا ، و استفاده از کلیه خدمات آن در بندرعباس و هر استانی که هستید ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *