بازار خرید بذر کینوا شاهرود

کینوا

جهت بررسی وضعیت بازار خرید بذر کینوا در شاهرود و سایر مناطق کشور ، و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در شاهرود و سایر نقاط کشور می توانید با ما در تماس باشید.

اهمیت کشت بذر کینوا  

بذر کینوا ، بذری متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است . این بذر با هدف تولید دانه کینوا ، کشت می شود . دانه کینوا که سرشار از پروتئین ، ویتامین های B و  E و آنتی اکسیدان است ، به خاویار گیاهی معروف است . به همین دلیل ، جهت تولید غذاهایی با ارزش غذایی بالایی استفاده می شود.

علاوه بر مصرف غذایی ، دانه کینوا برای تولید آرد کینوا نیز مصرف می شود . از آرد کینوا برای غنی سازی سایر آرد ها ، تولید انواع نان ، کیک ، بیسکویت ، غلات صبحانه ، پاستا و سایر فرآورده های آردی استفاده می شود . همچنین دانه کینوا در صنعت تولید نوشیدنی های مالتی ، حشره کش ، قارچ کش ، قوام دهنده مواد غذایی منجمد ، تولید شامپو و .. . به کار می رود.

افزایش تقاضا برای مصرف دانه کینوا در کشور های مختلف ، باعث افزایش کشت بذر کینوا و رونق بازار خید و فروش آن در کشورهای مختلف گردیده است . به همین دلیل در صورتی که کشت بذر کینوا با محصولی با کیفیت مناسب همراه باشد ، امکان صادرات آن نیز وجود دارد.

کینوا

کشت بذر کینوا در شاهرود

استان سمنان و شاهرود از جمله مناطقی هستند که کشت بذر کینوا در این مناطق با تولید محصولی مطلوب همراه است . در سال های اخیر که کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است ، در استان سمنان نیز بذر کینوا کشت می شود.

روش کشت بذر کینوا

کشت بذر کینوا ، مشابه گیاهان بذر ریزی همچون شبدر ، کلزا و کنجد انجام می شود . به انواع روشها به جز کشت کرتی ، می توان بذر کینوا را کشت نمود . کشت آن به صورت دست پاش یا مکانیزه با استفاده از ردیفکار غلات انجام می شود . خرید بذر کینوا در شاهرود و سایر شهر های ایران در این مجموعه با نازل ترین قیمت انجام می شود.

همچنین برداشت محصول نهایی کینوا نیز به صورت دستی و با استفاده از کمباین برداشت کلزا ، می باشد . جهت استفاده از کمباین کلزا برای برداشت کینوا ، لازم است که هدِ برداشت ، تنظیم گردد و تغییراتی جزئی اعمال شود.

بذر کینوا

نوع آبیاری

بذر و گیاه کینوا دوره رشد کوتاه مدتی دارد که حدود 100 روز را شامل می شود . و حتی در برخی از مناطق کشور ، امکان کشت دو نوبت در سال وجود دارد . گیاه و بذر کینوا در دوره رشد خود به 5 تا 7 نوبت آبیاری به فاصله 10 تا 15 روز نیاز دارند.

انواع روش های آبیاری غرقابی ، قطره ای ، بارانی ، نوارتیپ و.. . را می توان برای آبیاری بذر و گیاه کینوا استفاده نمود . در مناطقی که باران های پاییزه و بهاره وجود دارد ، تعداد نوبت های آبیاری کاهش می یابد . و از این نظر گیاه کینوا ، گیاهی کم آب بر می باشد.

بذر کینوا

افزایش عملکرد و خرید بذر کینوا شاهرود

مشابه سایر گیاهان زراعی ، هدف از کشت بذر کینوا تولید دانه هایی مرغوب و با عملکرد بالا می باشد . جهت تولید محصولی با عملکرد بالا ، لازم است در گام اول ، بذر کینوا عاری از بیماری ، بذور علف هرز و با قوه نامیه و خلوص ژنتیکی بالا باشد . بذر کینوا اصل و شناسنامه دار این ویژگی ها را دارد.

همچنین تاریخ کشت مناسب ، کنترل علف های هرز ، آفات و بیماری ها در کنار کوددهی مناسب و اعمال مدیریت زراعی صحیح ، از مهمترین عوامل موثر بر افزایش عملکرد می باشند . جهت اطلاع و نحوه به کارگیری این موارد در کشت کینوا ، می توانید از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

بذر کینوا

بازار خرید بذر کینوا در شاهرود

در سال های اخیر و با استقبال از کشت بذر کینوا در شاهرود و مناطق مختلف کشور ، بازار بذر کینوا رونق یافته است . پیش بینی می شود ، این روند در سال های آینده نیز افزایش یابد . جهت اطلاع از وضعیت بازار بر کینوا در شاهرود و دیگر مناطق کشور ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا اصل و شناسنامه دار در شاهرود و مناطق مختلف ، فعالیت می نماید . مجموعه ما علاوه بر عرضه بذر کینوا با قوه نامیه باال ، عاری از بیماری و بذور علف هرز و شناسنامه دار ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می دهد.

کینوا

همکاری با بازار خرید بذر کینوا در شاهرود

کارشناسان این مجموعه که تجربه کشت بذر کینوا را در شاهرود و مناطق مختلف دارند ، در زمینه تولید محصولی با عملکرد بالا ، کشاورزان عزیز را رایگان ، پشتیبانی می کنند . همچنین مجموعه ما آماده مشارکت در زمینه توسعه بازار بذر و دانه کینوا ، صادارت داه کینوا و فروش محصول برداشت شده با کشاورزان عزیز می باشند.

جهت اطلاع از وضعیت بازار بذر کینوا در شاهرود و هر منطقه ای که هستید و اطلاع زا کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *