بازار فروش بذر کینوا جهرم

قیمت کینوا فله

از چه مرکزی می توان بذر کینوا شناسنامه دار و اصل تهیه نمود؟ آیا کشت بذر کینوا در جهرم مقرون به صرفه است؟ وضعیت بازار فروش بذر کینوا در جهرم چگونه ارزیابی می شود؟

کشت بذر کینوا در جهرم

بذر کینوا بذری نسبتاً جدید است که در سال های اخیر کشت آن در مناطق مختلف کشور ،  از جمله جهرم ،  مورد توجه قرار گرفته است .  دوره رشد کوتاه مدتريال نیاز آبی کم ،  مقاومت به خشکی و شوری و سودآوری دوبرابری نسبت به کشت گندم ،  باعث توجه به کشت بذر کینوا در جهرم و سایر نقاط کشور شده است .

جهت کشت بذر کینوا در جهرم ،  انتخاب تاریخ کشت مناسب ،  بسیار اهمیت دارد .  زیرا تأثیر بسیار زیادی بر عملکرد نهایی محصول کینوا و درصد سبز آن ،  دارد .  جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در جهرم و سایر مناطق کشور ،  می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید .  

همچنین می توانید ،  در زمینه کشت بذر صحیح کینوا در جهرم ،  از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید .  کارشناسان مجموعه ما در زمینه تولید محصولی با عملکرد بالا؛ کشاورزان عزیز را همراهی می نماید .

استفاده از بذر کینوا شناسنامه دار ،  تاریخ کاشت مناسب ،  کنترل علف های هرز و بیماری ها و آفات و دریافت مشاوره تخصصی ،  باعث افزایش عملکرد بذر کینوا در جهرم شده است .  

تجربه کشت بذر کینوا در جهرم همراه با تولید 5 . 5 تن محصول کینوا در هکتار می باشد که حداکثر عملکرد است .  در صورتی که بذر کینوا حداقل 2 تن در هکتار عملکرد دارد .

بذر کینوا

نحوه کشت و آبیاری بذر کینوا

بذر کینوا دوره رشد کوتاه مدتی دارد که حدود 100 روز را شامل شده و گیاهی زودرس محسوب می شود .  با توجه به رشد سریع ،  در برخی از مناطق کشور ،  امکان کشت دو نوبت در سال وجود دارد .  همچنین بذر کینوا به خشکی و شوری مقاوم است و نیاز آبی کمی نسبت به اغلب محصولات زراعی دارد .

به انواع روش های کشت ،  به جز روش کرتی می توان بذر کینوا را کشت نمود .  به رشد زیاد بوته ها و جهت کنترل مناسب ،  نمی توان بذر کینوا را به صورت کرتی کشت کرد .  بلکه بهترین روش ،  روش کشت به صورت جوی و پشته می باشد .  برای فروش بهتر بذر کینوا جهرم باید به تولید با کیفیت محصول دقت کرد.

بذر و گیاه کینوا برای رشد به 5 تا 7 نوبت آبیاری نیاز دارد .  برای آبیاری این گیاه ،  می توان انواع روش های آبیاری را به کار برد .  انواع روش های آبیاری غرقابی ،  نوارتیپ ،  قطره ای ،  بارانی و  .  .  .  برای آبیاری گیاه کینوا مناسب است .  

بارش های بهاره و پاییزه باعث کاهش تعداد دفعات آبیاری می گردد .  همچنین در مناطقی که بارندگی ها مناسب است ،  امکان کشت بذر کینوا به صورت دیم نیز وجود دارد .  

بذر کینوا

بازار فروش بذر کینوا در جهرم

همزمان با افزایش استقبال از کشت بذر کینوا در جهرم و مناطق دیگر استان فارس و همچنین استان های دیگر ،  بازار خرید و فروش بذر کینوا رونق یافته است .  با توجه به تقاضای زیادی که برای مصرف دانه کینوا در کشورهای مختلف وجود دارد ،  امکان صادرات دانه های مرغوب و ارزآوری نیز وجود دارد .

جهت اطلاع از وضعیت بازار فروش بذر کینوا در جهرم ،  می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .  این مجموعه در زمینه ترویج کشت بذر کینوا با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید .  همچنین در زمینه کشت بذر کینوا در جهرم و مناطق دیگر به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نماید .

همکاری

همکاری با بازار فروش بذر کینوا جهرم

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز عرضه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار ،  بذر کینوا با قوه نامیه و خلوص ژنتیکی بالا و عاری از بذور علف هرز و بیماری را توزیع می نماید .  و کشاورزان عزیز را در تولید محصولی با عملکرد بالا و دانه های باکیفیت مناسب ،  پشتیبانی می کند .

این مجموعه در زمینه توسعه بازار بذر و دانه کینوا ،  صادرات دانه کینوا و فروش محصول کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می نماید .  جهت اطلاع از بازار فروش بذر کینوا در جهرم و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *