بهترین قیمت بذر کینوا در تبریز

بذر کینوا

از کدام مرکز می توان بذر کینوا شناسنامه دار و با بهترین قیمت تهیه نمود؟ قیمت بذر کینوا در تبریز را از کدام مرکز می توان استعلام کرد؟ کدام مرکز در زمینه کشت بذر کینوا در تبریز مشاوره رایگان می دهد؟

 تاریخ کشت بذر کینوا در تبریز

 با توجه به اینکه استان آذربایجان شرقی و تبریز جزو مناطق سردسیر کشور هستند ، معمولاً بذر کینوا در یک نوبت از کشت یعنی در نوبت بهاره در تبریز کشت می شود . و تا قبل از ماه مهر محصول برداشت می‌شود . زیرا سرمای زیاد زمستان باعث کاهش کیفیت دانه و افت عملکرد می گردد .

کشت مکانیزه و ادوات کاشت و برداشت

بر اساس امکانات در دسترس بذر کینوا را می‌توان به صورت دست پاش و یا مکانیزه در تبریز کشت نمود . البته کشاورزی مکانیزه در این استان جایگاه ویژه‌ای دارد و کشاورزان عزیز می توانند از مزایای کشت مکانیزه بذر کینوا نیز بهره مند شوند .

دستگاه ردیف کار غلات ، برای کشت مکانیزه بذر کینوا استفاده می شود . فاصله بین ردیف ها ۵۰ سانتی متر ، فاصله بین بوته ها در داخل هر ردیف ۷۰ سانتیمتر و عمق کاش یک تا دو سانتی متر می باشد . قیمت بذر کینوا در تبریز و سایر شهر های ایران را میتوانید در این مجموعه استعلام بگیرید.

جهت برداشت محصول کینوا به صورت مکانیزه کمباین برداشت کلزا به کار می رود . البته به علت ریز بودن دانه های کینوا لازم است ، که هد برداشت این کمباین تنظیم گردد . برداشت بذر کینوا به صورت دستی نیز انجام می شود .

کینوا

عوامل موثر بر افزایش عملکرد

استفاده از کودهای شیمیایی مانند ان پی کا و سوپر فسفات تریپل به همراه پتاس ، و همچنین کود آلی ، در ابتدای کشت ، باعث افزایش عملکرد بذر کینوا می گردد . به علاوه لازم است که در کشتبذر کینوا به کنترل علف های هرز و آفات و بیماری ها مخصوصاً در شرایط مرطوب توجه شود .

علاوه بر مدیریت موارد مذکور و تاریخ کشت مناسب ، تاثیر مثبت در افزایش عملکرد بذر کینوا دارد . جهت رعایت این موارد می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .

بذر کینوا

بهترین قیمت بذر کینوا در تبریز

تهیه بذر کینوا شناسنامه‌دار ، دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالا و عاری از بیماری و بذور علف هرز گام نخست در مرحله تولید محصول کینوا با کیفیت و عملکرد مناسب می باشد . مجموعه ما بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را با بهترین قیمت در اختیار کشاورزان عزیز در تبریز و سایر استان‌ها قرار می‌دهد .

همکاری در قیمت بذر کینوا تبریز

استفاده از این بذور باعث تولید دانه کینوا با کیفیت مناسب می گردد . همچنین کارشناسان با تجربه مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا در تبریز به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می دهند . این مجموعه در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا با زارعین عزیز مشارکت می نماید .

جهت اطلاع از قیمت بذر کینوا در تبریز ، تهیه بذر کینوا شناسنامه‌دار با بهترین قیمت و استفاده از سایر خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *