بازار خرید بذر کینوا برای کاشت

بذر کینوا

از چه مرکزی میتوان بذر کینوا شناسنامه‌دار و اصل برای کاشت تهیه نمود؟ کدام مرکز برای کاشت صحیح بذر کینوا مشاوره رایگان ارائه می دهد؟ وضعیت بازار خرید بذر کینوا برای کاشت در کشور چگونه است؟

تاریخ کاشت بذر کینوا

به طور کلی بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه در مناطق مختلف کشور کشت می‌شود . بر اساس اقلیم های مختلف موجود در ایران ، بذر کینوا در تاریخ های متفاوتی کشت می شود . تاریخ کشت بذر کینوا ، باید در زمانی انتخاب شود که مرحله پرشدن دانه کینوا ، با گرمای بالای ۳۵ درجه و یا سرمای شدید همراه نباشد .

زیرا دمای بالا و یا سرمای شدید ، باعث کاهش کیفیت دانه و افت عملکرد این محصول می گردد . جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در منطقه زراعی خود ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان کشاورزان عزیز را پشتیبانی می‌نماید . بازار خرید بذر کینوا بهترین مشاوره ی کشت را به شما ارائه می دهد تا محصولی بی نظیر تولید کنید.

کینوا

آبیاری

بذر کینوا را به انواع روش های ردیفی ، نواری ، جوی و پشته و به جز روش کرتی ، می‌توان کشت کرد . جهت آبیاری بذر و گیاه کینوا ، نیز انواع روش های آبیاری غرقابی و تحت فشار استفاده می‌شود .

5 تا 7 نوبت آبیاری ، به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز ، نیاز آبی بذر کینوا را برطرف می کند . البته در مناطقی که باران های بهاره و پاییزه وجود دارد ، تعداد نوبت های آبیاری کاهش می‌یابد . همچنین از آبیاری زیاد این گیاه باید پرهیز شود ، زیرا باعث ورس و کاهش عملکرد می گردد .

عملکرد

عملکرد بذر کینوا تحت تاثیر عوامل مختلف می باشد . استفاده از بذر کینوا شناسنامه‌دار که عاری از بذور علف هرز و بیماری است و دارای قوه نامیه و درصد خلوص بالایی می باشد ، باعث تولید دانه های با کیفیت و عملکرد مطلوب می باشد می گردد .

کنترل علف های هرز مبارزه با آفات و بیماریها و مدیریت زراعی صحیح ، باعث تولید محصول با عملکرد بالا می گردد . عملکرد بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ، بین ۲ تا 5/5 تن در هکتار است . عملکرد بیشتر و دانه باکیفیت تر باعث افزایش کسب درآمد می گردد .

بذر کینوا

بازار خرید بذر کینوا

در سال‌های اخیر با افزایش شناخت نسبت به فواید کینوا و بذر کینوا ، کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ، روند افزایشی داشته است . استان های مختلفی در کشور اقدام به کاشت بذر کینوا نموده اند . در برخی از این مناطق به دانه های بسیار با کیفیت بالا و مناسب صادرات تولید می شود .

همکاری با بازار خرید بذر کینوا

به دنبال آن بازار خرید بذر کینوا برای کاشت ، نیز رونق یافته است . جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .

همچنین در زمینه کشت بذر کینوا به کشاورزان عزیز ، آموزش رایگان ارائه می دهد . مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار بذر و دانه و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می نماید .

جهت بررسی بازار خرید بذر کینوا و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *