بررسی بازار بذر کینوا اصل

بذر کینوا فله

جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا اصل و تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان در زمینه کشت بذر کینوا ،  در استان های مختلف کشور ،  می توانید با بزرگترین مرکز عرضه بذر کینوا ،  در ارتباط باشید .

بذر کینوا- بومی آمریکای جنوبی

بذر کینوا که بومی آمریکای جنوبی است ،  از حدود 5000 سال قبل در کشورهای پرو ،  اکوادور ،  بولیوی و شیلی کشت می شود .  مردم این مناطق با کشت بذر کینوا ،  پس از رشد و رسیدگی گیاه آن ،  دانه کینوا را به عنوان محصول اصلی برداشت می نمایند .  

دانه کینوا از هزاران سال قبل تاکنون ،  غذای اصلی مردم این مناطق می باشد .  البته علاوه بر دانه ،  علوفه گیاه کینوا نیز برای مصرف دام ،  مورد استفاده قرار می گیرد .  دانه کینوا به علت داشتن مواد غذایی زیاد ،  به خاویار گیاهی معروف است . در این بازار بذر کینوا اصل به همراه علوفه و سایر محصولات کینوا عرضه می گردد.

 ارزش غذایی بالای دانه کینوا ،  باعث شده تا مصرف این دانه مورد توجه سایر کشورها نیز قرار بگیرد .  در سال های اخیر بیش از 100 کشور در جهان ،  از جمله ایران ،  بذر کینوا را کشت می نمایند .  کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ،  با تولید محصولی مطلوب و در برخی از مناطق با بالاترین میزان عملکرد یعنی 5 . 5 تا 6 تن در هکتار همراه است .

کینوا

چرا بذر کینوا بکارم؟

در سال های اخیر با افزایش شناخت نسبت به مواد مغذی دانه کینوا ،  تقاضا برای مصرف این دانه در جهان و کشور افزایش یافته است .  بنابراین کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا باکیفیت ،  علاوه بر فروش در داخل کشور ،  می توانید ارزآوری در بازرهای خارجی را نیز به دنبال داشته باشد .  انتخاب بذر کینوا اصل ،  عامل مهمی در تولید محصول باکیفیت و با عملکرد بالا می باشد .  همچنین بذر کینوا اصل ، دوره رشد کوتاه مدتی دارد که حدود 4 ماه می باشد .  و به علت زودرس بودن نسبت به اغلب گیاهان زراعی ،  کشت آن در دو نوبت از سال ،  در مناطق مستعد ،  امکان پذیر است . در بازار بذر کینوا می توانید انواع بذر های اصل را خریداری نمایید.

بعلاوه بذر کینوا اصل ،  که فاقد بذور علف هرز و بیماری است ،  نیاز آبی کمی دارد و جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر می باشد .  بذر کینوا اصل را می توان به صورت دستی و مکانیزه و به انواع روش ها کشت نمود .  البته به علت منشعب بودن این گیاه ،  کشت کرتی ،  برای بذر کینوا اصل ،  مناسب نیست .  

همچنین به انواع روش های آبیاری ،  مانند آبیاری غرقابی ،  قطره ای ،  بارانی ،  نوارتیپ و .  .  .  می توان بذر کینوا و گیاه آن را آبیاری کرد .  سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا اصل ،  دو برابر گندم می باشد ،  به همین دلیل ،  کشت بذر کینوا اصل در استان های مختلف کشور ،  مورد توجه قرار گرفته است . در این بازار با کیفیت ترین بذر های اصل ارائه می گردد.

بذر کینوا

بررسی بازار بذر کینوا اصل

 همانطور که بیان گردید ،  در سال های اخیر ،  کشت بذر کینوا در استان های مختلف با عملکرد قابل قبولی ،  همراه بوده است .  افزایش تقاضا برای کشت بذر کینوا اصل و مصرف دانه کینوا ،  باعث رونق بازار بذر کینوا گردیده است .  جهت اطلاع از وضعیت بازار بذر کینوا ،  می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .

تهیه بذر کینوا اصل که عاری از بذور علف هرز ،  بیماری و با قوه نامیه و درصد خلوص بالا باشد ،  اولین گام برای تولید محصولی باکیفیت و با عملکرد بالا است .  با این هدف ،  مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا ،  در کشور ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار زارعین محترم قرار می دهد .  

بذر کینوا

همکاری با بررسی بازار بذر کینوا اصل

این مجموعه با هدف ترویج کشت بذر کینوا ،  با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید .  و در زمنیه کشت صحیح بذر کینوا اصل ،  در کلیه استان ها ،  به صورت کاملاً رایگان ،  در زمینه کشت بذر کینوا ،  به کشاورزان عزیز ،  مشاوره می دهد .

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ،  توسعه بازار بذر و دانه کینوا و صادرات دانه کینوا ،  با کشاورزان عزیز ،  مشارکت می نماید .  جهت بررسی بازار بذر کینوا ،  تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه ،  می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *