مرکز خرید دانه کینوا عمده

کینوا

در مرکز خرید دانه کینوا عمده جهت تهیه دانه کینوا به صورت عمده و بسته بندی در استان های مختلف کشور، و دریافت مشاوره رایگان در زمنیه کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا، می توانید با بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا عمده در کشور، در ارتباط باشید.

معرفی دانه کینوا

سازمان خوار و بار جهانی (فائو) دانه کینوا را مولتی ویتامین یا خاویار گیاهی نامیده است. و ارزش غذایی دانه کینوا را با شیرخشک مقایسه کرده است. این سازمان با نامگذاری سال 2013 به نام کینوا، دانه کینوا را مورد توجه کشورهای مختلف جهان قرار داده است.

دانه کینوا از حدود 5000  تا 7000سال قبل تا به امروز، در منطقه آند در آمریکای جنوبی کشت و کار می شود. دانه کینوا به عنوان غذای اصلی مردم این مناطق و برای تولید فرآورده های مختلفی مورد مصرف قرار می گیرد. کشورهای پرو و بولیوی که جزو این منطقه هسند، بزرگترین صادرکنندگان دانه کینوا می باشند. خرید دانه کینوا عمده و بسته بندی در این مجموعه انجام می شود.

در حال حاضر بیش از 100 کشور در جهان، دانه کینوا را مورد کشت قرار داده اند. کشت دانه کینوا در سراسر ایران نیز، در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

دانه کینوا برای تهیه انواع سوپ، سالاد، آش، حلیم و برای غنی سازی انواع خورشت ها مصرف می شود. همچنین دانه کینوا به صورت کته و آبکش و یا مخلوط با برنج نیز طبخ می شود.

کینوا

دانه کینوا جایگزین گوشت

مصرف دانه کینوا، برای افراد گیاهخوار که گوشت قرمز و سفید را از برنامه غذایی خود حذف نموده اند، جایگزین مناسبی برای پروتئین حیوانی و گوشت می باشد. زیرا دانه کینوا ارزش پروتئینی بالایی دارد. پروتئین موجود در دانه کینوا از غلات بیشتر و از حبوبات کمتر است.

به همین دلیل گزینه مناسبی برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن افراد گیاهخوار می باشد. این افراد نسبت به تأمین پروتئین مورد نیاز بدن خود باید توجه داشته باشند. زیرا کمبود پروتئین شدید در بدن، باعث بیماری ماراسموس می گردد. خرید دانه کینوا عمده و بسته بندی برای کلیه استان های کشور انجام پذیر است.

ماده غذایی کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا تنها دانه گیاهی است که تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن انسان را دارد. ترکیب اسید امینه های ضروری موجود در دانه کینوا مانند ترکیب پروتئین  شیر می باشد.

همچنین میزان پروتئین موجود در دانه کینوا، دوبرابر گندم و برنج و به اندازه تخم مرغ و نصف گوشت است. مقدار اسیدآمینه لیزین در آن به فراوانی وجود دارد که از این نظر دانه گندم فاقد لیزین می باشد. دانه کینوا دارای ویتامین های گروه B از جمله تیامین، نیاسین، ریبوفلاوین و… و ویتامین E است.

همچنین دارنه کینوا دارای املاح معدنی مفیدی از جمله آهن، کلسیم، منیزیم، فسفر، روی، مس و منگنز است. به همین دلیل جایگزین کردن آن به جای گوشت قرمز در، مناسب می باشد.

کینوا

مرکز خرید دانه کینوا عمده

در سال های اخیر بذر کینوا در استان های مختلف ایران نیز مورد کشت و کار قرار گرفته است و مصرف دانه کینوا  نیز افزایش یافته است. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا، آرد کینوا و دانه و بذر کینوا را به صورت عمده و جزئی در استان های مختلف کشور، عرضه می نماید.

این مجموعه به عنوان اولین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا هستند، را فرآوری و توزیع می نماید. این مرکز دانه های آماده به طبخ کینوا و آرد کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته های مختلف در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

کینوا

همکاری در خرید دانه کینوا عمده

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک را برای تهیه دانه و آرد کینوا، در استان های مختلف کشور می باشد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با مجموعه ما در ارتباط باشند.

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور، و تهیه دانه و آرد کینوا به صورت عمده و بسته بندی، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *