بازار فروش بذر کینوا در اصفهان

بذر کینوا

جهت بررسی وضعیت بازارفروش بذر کینوا در اصفهان و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در اصفهان و دیرگ مناطق کشور، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، در ارتباط باشید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا، بذری متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که بسیار ریز می باشد. بیش از 160 واریته مختلف از این تیرخ در کشورها مختلف جهان وجود دارد. بذر کینوا دارای طیف رنگی وسیعی است که از سفید و کرم شوره شده و تا قهوه ای و سیاه ادامه دارد.فروش بذر کینوا در سراسر ایران من جمله اصفهان توسط این مجموعه صورت می گیرد.

دانه کینوا با هدف تولید دانه از هزاران سال قبل در منطقه آند آمریکای جنوبی کشت می شود. دانه سرشار از پروتئین و انواع ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز برای بدن انسان است. این دانه ها غذای اصلی مردم کشورهای اکوادور، شیلی، پرو و بولیوی را تشکیل می دهند.

بذر کینوا به علت تنوع ژنتیکی سازگاری عجیبی به تغییرات اقلیمی دارد. همچنین به تنش های خشکی و شوری بسیار مقاوم است. و در شرایطی که گندم و جو قادر به روش نیستند، بذر کینوا رشد کرده و محصول خوبی تولید می کند. به همین دلیل بذر کینوا به عنوان گیاهی زراعی و مطلوب برای اقلیم گرم و خشک ایران می باشد. فروش بذر کینوا اصفهان می تواند برای رونق اقتصادی کشاورزان تاثیر بالایی داشته باشد.

در سال های اخیر کشت بذر کینوا در اکثر مناطق جهان از جمله ایران با موفقیت صورت گرفته است. دوره رشد این گیاه کوتاه مدت و نیاز به تعداد دفعات آبیاری کمی دارد. همه این عوامل باعث شده است که سودآوری آن قابل توجه و حتی دو برابر نسبت به کشت بذر گندم و برخی غلات باشد.

بذر کینوا

کشت بذر کینوا در اصفهان

کشت بذر کینوا در اصفهان و مناطق مختلف این استان نیز، با محصول خوبی همراه است. در سال های اخیر کشت بذر کینوا در اصفهان و مناطق مختلف کشور، مورد توجه کشاورزان عزیز قرار گرفته است. زیرا سودآوری خوبی دارد و در برخی از مناطق در دو نوبت در سال کشت می شود.

انتخاب تاریخ کاشت برای کشت بذر کینوا در اصفهان و شهراهای مختلف کشور، اهمیت زیادی دارد. تاریخ کشت بذر کینوا در اصفهان و مناطق مختلف این استان باید به گونه ای انتخاب شود، که در پایان رسیدگی، دانه های تولید شده با افت رطوبت و کاهش عملکرد همراه نباشند. برای فروش بذر کینوا در اصفهان می توانید از مشاوران این مجموعه یاری جویید.

جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در اصفهان و دیگر مناطق کشور می توانی از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. مجموعه ما علاوه بر کشت بذر کینوا در نظنز و نجف آباد و… در اغلب نقاط کشور بذر کینوا را با همکاری کشاورزان عزیز کشت می کند.

امکان کشت بذر کینوا با روشهای مختلف از جمله روش سنتی و مکانیزه وجود دارد. برای کشت مکانیزه می توان از دستگاه خطی کار غلات استفاده کرد و جهت برداشت محصول آن از کمباین برداشت کلزا با تغییر هد کمباین می توان بهره گرفت. میزان بذر مورد نیاز در هر هکتار بین ۸ تا ۱۰ کیلوگرم می باشد.

بذر کینوا

ابیاری و عملکرد بذر کینوا در اصفهان

بذر کینوا بذری کم توقع است که استفاده از کودهای آلی و شیمیایی می تواند عملکرد محصول را بسیار افزایش دهد. این گیاه نیاز آبی کمی داشته و با ۵ تا ۷ نوبت آبیاری با فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز آبی آن برطرف می شود.عملکرد بذر کینوا حداقل 2 تن در هکتار و در صورت مدیریت زراعی مناسب، 5/5 تن در هکتار می باشد. علاقه مندان می توانند این بذر ها را در اصفهان از مرکز فروش مربوط به این مجموعه تهیه نمایند.

بازار فروش بذر کینوا در اصفهان

در سال های اخیر و با افزایش مصرف دانه مغذی کینوا، کشت بذر کینوا در اصفهان و دیگر نقاط ایران، افزایش یافته است. کشت بذر کینوا سودآوری خوبی به دنبال دارد و در صورت فراهم آوردن شرایط مطلوب زراعی تا دو برابر گندم نیز سودآوری دارد. جهت اطلاع از وضعیت بازار فروش بذر کینوا در اصفهان و سایر نقاط ایران، می توانید با ما تماس بگیرید.

تهیه بذر مرغوب کینوا، مشابه سایر گیاهان زراعی، اولین گام برای تولید محصولی با عملکرد زراعی بالا می باشد. مجموعه ما در جهت تولید دانه باکیفیت کینوا در کشور، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را در مناطق مختلف کشور توزیع می نماید.

کینوا

همکاری بازار فروش بذر کینوا در اصفهان

و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در جهت ترویج کشت بذر کینوا در اصفهان و دیگر استانهای ایران فعالیت می کند. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، پس از عقد قرارداد، خرید و فروش محصول کینوا به صورت کاملاً تضمینی انجام می دهد.

در این مجموعه مشاوره جهت کشت بذر کینوا رد اصفهان و همه استان های کشور، به صورت تخصصی و کاملاً رایگان ارائه می شود. جهت تهیه بذر کینوا اصل، استفاده از مشاوره رایگان، بررسی بازار فروش بذر کینوا در اصفهان و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *