بازار آرد کینوا در ایران

آرد کینوا

جهت اطلاع از وضعیت بازار آرد کینوا در ایران ، می توانید با بزرگترین مرکز تولید، خرید و فروش آرد کینوا در ایران در ارتباط باشید و از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی آرد کینوا

گیاه کینوا گیاهی متعلق به خانواده تاج خروس و زیر خانواده اسفناج است که مشابه علف هرز سلمه تره است. پس از رشد گیاه کینوا، دانه هایی مغذی تولید می کند که پس از رسیدگی برداشت می شوند. دانه های مغذی کینوا فرآوری شده و برای تولید آرد کینوا به کار می روند.

البته دانه کینوا مصرف غذایی دارد و در انواع غذاها و به صورت کته و آبکش نیز مصرف می شود.بازار آرد کینوا در ایران ارزش غذایی بسیار زیادی دارد. آرد کینوا فاقد گلوتن است. به همین دلیل، آردکینوا به همراه فرآورده های خود، جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار مثل گندم می باشد.

اهمیت کاربرد آرد کینوا و فرآورده های آن به علت فقدان گلوتن، مربوط به بیماران سلیاک است. زیرا روده این افراد گلوتن غلات را نمی تواند هضم نماید. به همین دلیل از مصرف انواع غذاها و خوراکی های حاوی گلوتن که اکثر مواد غذایی کشور ار تشکیل می دهند، محرومند.

بعلاوه آرد کینوا سرشار از پروتئین و مواد غذایی است و برای غنی سازی انواع آرد سفید به کار می رود. همچنین آرد کینوا، حاوی فیبر، کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، روی و مس است. بازار مصرف آرد کینوا در ایران برای تهیه انواع نان، بیسکویت، غلات صبحانه، پاستا، فرنی و … باعث غنی شدن این خوراکی ها می گردد.

ارد کینوا

مقایسه بازار آرد کینوا در ایران با آرد سفید گندم

گندم به عنوان یک منبع اصلی تولید انرژی برای انسان است، که پروتئین آن گلوتن است اسیدآمینه عمده گلوتن نیز اسید گلوتامیک و پرولین می باشد که هر دو غیر ضروری هستند. همچنین آرد سفید و نرم گندم در صورت استفاده هر روز، باعث ایجاد چسبندگی در روده و یبوست در انسان می شود.

همچنین آرد گندم از نظر اسید آمینه هایی مانند لیزین فقیر است. طبق تحقیقات اخیر مصرف نان که از آرد سفید گندم تهیه می شود، عامل بروز سوءتغذیه و تری‌گلیسرید بالا می باشد. یکی از عوامل ابتلا به کبد چرب نیز، مصرف کربوهیدرات‌های تصفیه شده است.

به نظر برخی از متخصصان دانه کینوا سالم ترین غله دنیا است که طعم ملایم و مطبوعی دارد. به نظر دانشمندان و شبیه برنج است و جایگزین مناسبی برای برنج نیز میباشد.سدیم موجود در آرد کینوا، از گندم، جو و ذرت کمتر است. همچنین میزان، کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، آهن، مس، منگنز و روی آن بیشتر از این گندم، جو و ذرت می باشد. دانه کینوا کم حجم و خوش هضم است و منبع ویتامین ب ۲ و ویتامین ای می باشد.

آرد کینوا دارای همه اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان است. همچنین آرد کینوا در ترکیب با آرد گندم به مقدار نصف نصف، علاوه بر افزایش ارزش غذایی آن، یک حجم دهنده خوب است.

برنج کینوا

بازار آرد کینوا در ایران

در سال های اخیر و با آشنایی بیشتر جوامع مختلف با دانه و آرد کینوا، مصرف آن ها در سبد غذایی خانوارها نیز افزایش یافته است. همچنین کشت بذر کینوا و تولید دانه و آرد آن نیز افزایش یافته است. به دنبال آن، بازار خرید و فروش دانه و آرد کینوا نیز رونق یافته است.

جهت اطلاع از وضعیت بازار آرد کینوا در ایران ، می توانید با ما تماس بگیرید. این مجموعه با هدف ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید دانه و آرد کینوا در ایران راه اندازی شده است.

آرد کینوا

همکاری در بازار آرد کینوا در ایران

مجموعه ما، پس از جمع آوری دانه های مرغوب کینوا، برای اولین بار در ایران، اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است. دانه های فرآوری شده و آماده به طبخ کینوا و آرد کینوا، در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت عمده در تناژ بالا، عرضه می گردد.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران آماده همکاری با کلیه مراکز متقاضی خرید دانه کینوا می باشد. دانه مرغوب و باکیفیت کینوا در تناژ بالا و به صورت عمده، در اختیار هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی قرار می گیرد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که تمایل به تولید محصولات حاوی دانه کینوا دارند، می توانند از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.جهت اطلاع از بازار آرد کینوا در ایران، تهیه بذر، دانه و آرد باکیفیت کینوا، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *