قیمت خرید عمده کینوا

کینوا

آیا با کاربرد های مختلف کینوا در صنایع کشور آشنا هستید؟ از چه طریق می‌توانیم کینوا با کیفیت را به صورت اینترنی خریداری کنیم؟ چرا کینوا بلافاصله پس از برداشت قابل مصرف نیست و منجر به ایجاد مسمویت می‌شود؟ آیا با راه های استعلام قیمت عمده کینوا در کشور آشنا هستید؟ برای اطلاع از قیمت خرید عمده کینوا، می‌توانید با بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا در ایران در ارتباط باشید.

انواع محصولات کینوادر ایران

کینوا یک گیاه مغذی و پرکاربرد است که در کشور ما مصارف بسیار متنوعی دارد. این دانه ارزشمند که به عنوان خاویار گیاهی نیز معرفی شده است، به صورت محصولات مختلف فراوری می‌شود و مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. امروزه در کشور ما  به صورت عمده کینوا به صورت دانه و آرد تولید می‌شود.

این دو محصول برای تولید انواع مواد غذایی کاربردهای فراوانی دارند. اما در مراحل فراوری انواع آرد، سویق کینوا، پرک کینوا،  نان کینوا، غذاهای نیمه آماده، مواد آرایشی و بهداشتی و … از طریق کینوا قابل تولید هستند. پس می‌توان گفت با پیشرفت صنایع، گستردگی محصولات کینوا رو به افزایش است.

کینوا

کاربرد های کینوا در کشور

کینوا به عنوان یک سوپرفود طی سالیان اخیر جایگاه ویژه ای را برای خود در کشور پیدا کرده است. بسیاری از تولیدکنندگان مختلف که در زمینه های گوناگون فعالیت می‌کنند، برای سوددهی بالاتر و رسیدن به نتیجه مطلوب تر، کینوا را به عنوان ماده اولیه در راس تولید خود قرار می‌دهند. کینوا در زمینه های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای مثال:

  • پخت انواع نان های سنتی و حجیم
  • تولید انواع غذاهای رژیمی
  • تولید انواع غذاهای نیمه آماده
  • ساخت انواع مکمل های ورزشکاران
  • تولید انواع مکمل های زنان باردار و شیرده
  • تولید انواع مکمل های نوزادان
  • ساخت انواع مکمل ها و ترکیبات رژیمی
  • تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی
  • تولید انواع آرد  و … .

کلیه تولیدکنندگان برای تهیه کینوا مورد مصرف خود می‌توانند از طریق مراکز معتبر اقدام کنند. با توجه هب شناخت و آگاهی مردم، موارد استفاده کینوا روز به روز در حال رشد و نمو است.

خرید کینوا در  اصفهان و سایر شهرها

با توجه به موارد زیاد استفاده ازکینوا، خرید آن در مناطق مختلف کشور رو به افزایش رفته است. بسیاری از متقاضیان که در اصفهان و سایر شهر های کشور سکونت دارند، با دغدغه خرید کینوا سالم و بهداشتی رو به رو هستند. به طور کلی کینوا در دسته گیاهان تازه ورود به کشور قرار می‌گیرد و توسط مجموعه های انگشت شمار مورد فراوری قرار می‌گیرد.

پس یافتن مرکز معتبری که با تمام مجوز های بهداشتی، کینوا را عرضه کند از اهمیت زیادی برخوردار است. خرید کینوا در اصفهان و تمام نقاط کشور، به راحتی از طریق این مرکز متخصص امکان پذیر است و خرید به صورت غیرحضوری نیز توسط این مرکز، در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

قیمت ویژه کینوا برای فروشگاه های اینترنتی

امروزه نقش فروشگاه های اینترنتی بسیار پررنگ می‌باشد و چه بسا پر اهمیت تر از فروشگاه های حضوری باشند؛ چرا که بسیاری از افراد به دلیل مشغله فراوان، به دنبال خرید اینترنتی و بهره بردن از زمان خود هستند. از طرفی تعداد زیادی از این فروشگاه ها در زمینه فروش محصولات خوراکی و غذایی فعالیت می‌کنند. پس می‌توانند کینوا را نیز برای فروش در سایت خود قرار دهند.

اما تهیه کینوا با قیمت مناسب برای این افراد اهمیت زیادی دارد. در واقع باید کینوا را از مرکزی خریداری کنند که قیمت آن را بر اساس مصوبات معین کشوری و عرضه و تقاضا و همچنین هزینه نهایی تولید محصول مشخص نماید. یکی از دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت کینوا، وارداتی و یا ایرانی بودن محصول می‌باشد. کلیه صاحبان فروشگاه های اینترنی در سراسر کشور برای  استعلام قیمت این محصول و سایر محصولات کینوا، می‌توانند از طریق شماره های مندرج در سایت، با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند.

کینوا

قیمت کینوا فله تناژ برای کارخانه های صنایع غذایی

همانطور که می‌دانید قیمت محصولات غذایی و کشاورزی به صورت فله، مقرون به صرفه تر از محصولات بسته بندی و خرد است. چرا که در تناژ بالا تولید شده و قیمت ها بر اساس مصوبات کشوری، عرضه و تقاضا و نیاز مصرف کنندگان مشخص می‌شود. بسیاری از کارخانه های صنایع غذایی در کشور فعالیت می‌کنند که کینوا را به عنوان ماده اولیه مصرف کرده و باید این محصول را به شکل تناژ خریداری کنند. پس باید با مرکزی همکاری کنند که این محصول را با قیمت مناسب در اختیار آن ها قرار دهد.

برای این امر ما مجموعه ایلیا را معرفی می‌کنیم. این مرکز تولیدکننده کامل محصولات کینوا در کشور است که از زمان کشت بذر تا نگهداری و عرضه، به صورت مستقیم و بدون واسطه بر روی کینوا و محصولات آن نظارت دارد. پس می‌تواند این محصول را با مناسب ترین قیمت در  اختیار صنایع گوناگون قرار دهد. همچنین این مرکز کینوا فله را در مدت زمان طولانی تامین می‌نماید.

قیمت کینوا سه رنگ برای شرکت های پخش و بسته بندی

یکی از اصلی ترین زیرشاخه های صنایع تبدیلی در کشور، شرکت های پخش و بسته بندی هستند. این شرکت ها به طور کلی محصولات مختلف مانند محصولات غذایی را به شکل عمده خریداری می‌کند و در نهایت در بسته بندی های مختلف با وزن های گوناگون به بازار عرضه می‌نماید. پس می‌توان گفت نقش بسیار مهمی را در بازار صنایع غذایی کشور ایفا می‌کنند.

برخی از این شرکت ها در زمینه عرضه کینوا سه رنگ( ترکیبی از کینوا سفید و سیاه و قرمز) فعالیت می‌کنند و باید این محصول را به صورت تناژ و بهداشتی و با قیمت مناسب خریداری کنند. ضرورت این امر در خریدی به صرفه و اقتصادی است. تنها مرکزی که در کشور ما فراوری کینوا قرمز و سیاه را به صورت صحیح و مکانیزه انجام می‌دهد، مجموعه ایلیا است. بنابراین مناسب ترین محل خرید این محصول نیز، این مرکز می‌باشد.

این مجموعه قیمت ها را بر اساس وارداتی و یا ایرانی بودن، عرضه و نقاضای بازار، هزینه نهایی تولید محصول و فراوری و … مشخص می‌کند و از استاندارد های اقتصادی کشور پیروی می‌کند. پس کلیه شرکت های پخش در سراسر کشور برای استعلام قیمت کینوا سه رنگ به صورت تناژ، می‌توانند با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند.

کینوا

آرد پروتئینی کینوا را از کجا تهیه کنیم

آرد پروتئینی کینوا حاصل خرد و له شدن دانه کینوا به روش صحیح و دقیق و مکانیزه است. آرد پروتئینی کینوا باید به صورت دقیق انجام شود تا خواص خود را از دست ندهد و آلوده به گلوتن نگردد. پس انتخاب مرکز مناسب تهیه این محصول بسیار مهم و حائز اهمیت است. مجموعه ای که برای خرید آرد پروتئینی کینوا انتخاب می‌شود، باید دارای تمام مجوز های بهداشتی باشد و سیب سبز سلامت را دریافت کرده باشد.

با توجه به این موضوع می‌توان به این نتیجه رسید که آرد کینوا را با پروتکل های کامل بهداشتی و اصولی تولید می‌نماید. از طرفی این مرکز نباید به افراد دلال اجازه دخالت و تاثیرگذاری در قیمت محصولات را دهد. در کشور ما تنها مرکزی که در این زمینه دارای سیب سلامت است و برای محصولات کینوا تمام مجوزهای لازم از سمت وزارت بهداشت و وزارت جهاد کشاورزی را دریافت کرده است، مجموعه ایلیا است. پس با اطمینان خاطرمی‌توانید این مرکز را انتخب کنید.

تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای در کشور

فروشگاه های زنجیره ای عمدتا با خانواده ها در ارتباط هستند و محصولات مختلف در بسته های گوناگون را به آن ها عرضه می‌کنند. این فروشگاه ها می‌توانند کینوا را خریداری کرده و عرضه کنند اما همکاری با مرکزی که بتواند کینوا را برای مدت زمان طولانی برای آن ها تامین نماید بسیار مهم است.

این مجموعه با موفقیت و با عقد قرارداد قادر به تحقق این امر بوده و با توجه به این که تولیدکننده کامل و متخصص کینوا و محصولاتش است، بدون بروز هیچ گونه مشکلی، مسئولیت خود را انجام می‌دهد. در قدم اول کلیه صاحبان فروشگاه های زنجیره ای می‌توانند با مشاوران این مرکز تماس بگیرند. پس از کسب اطلاعات لازم، این مجموعه کینوا را در بسته بندی های سالم و بهداشتی به تمام نقاط کشور ارسال می‌کند.

کینوا

کینوا سمی نخرید !!!

دانه کینوا در پوسته خود ماده سمی به نام ساپونین دارد که باعث همولیز سلول های خونی انسان می‌شود. بنابراین پس از برداشت دانه کینوا و قبل از مصرف، باید ساپونین موجود در پوسته دانه کینوا، جداسازی شود. این فرایند جداسازی در منزل و با روش های خانگی به هیچ عنوان قابل احرا نیست و کلیه متقاضیان باید کینوا تایید شده را از مراکز معتبر و دارای مجوز های بهداشتی، مانند این شرکت متخصص خریداری نمایند.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، فرآوری دانه کینوا را برای اولین بار در کشور، انجام داده است و دانه های آماده به طبخ کینوا را به صورت بسته بندی و عمده فروشی، عرضه می‌نماید.

کینوا دارای ارزش غذایی بالایی می باشد، به گونه ای که به خاویار سبز معروف است. ارزش غذایی دانه کینوا مربوط به ترکیب کامل اسیدآمینه های مورد نیاز بدن انسان، املاح معدنی مفید، ویتامین ها، آنتی اکسیدان و امگا۳ موجود در آن می‌باشد.

پروتئین موجود دانه کینوا از نظر کمی و کیفی از دانه غلات متداول بهتر است. همچنین دانه کینوا تعادل اسیدآمینه ای مطلوب تری برای تغذیه انسان، نسبت به دانه های غلات دیگر دارد. دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک برای تمام گروه های سنی از کودکان تا سالمندان می‌باشد.

خواص دانه کینوا

همانطور که بیان شد، دانه کینوا دارای مواد غذایی بسیار مفیدی برای بدن انسان است. سازمان فائو ارزش غذایی دانه کینوا را با شیرخشک مقایسه کرده است و آن را مولتی ویتامین نامیده است.علاقه‌مندان می‌توانند کینوا عمده را در سراسر کشور با قیمت مناسب خریداری نمایند.‌

از ویژگی های مهم دانه کینوا این است که، دانه کینوا فاقد گلوتن است. برای بیماران سلیاکی که از مصرف غلات گلوتن دار مانند گندم، منع شده اند، غذایی بسیار مناسب است. دانه کینوا دارای فیبر محلول بالا می‌باشد. فیبر بالای موجود در دانه کینوا باعث سیری زودرس شده ودر نتیجه مانع چاقی می‌گردد. همچنین فیبر دانه کینوا، باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی بدن انسان نیز می‌شود.

بعلاوه این فیبر ها با تنظیم عملکرد باکتری های روده، کارکرد دستگاه گوارش را بهبود داده و به شدت از سرطان روده جلوگیری می‌کنند. وجود فیبرهای محلول در دانه کینوا، باعث کاهش کلسترول، بهبود هضم غذا و همچنین کاهش شاخص قند خون نیز می‌گردد.

دانه کینوا حاوی ویتامین های ب2، ب6 و ای و املاح معدنی مفید ازجمله آهن، کلسیم، منیزیم، فیبر، روی، مس و منگنز می باشد. ویتامین ب2 موجود در دانه کینوا مانع بیماری آب مروارید می‌شود. علاقه مندان می‌توانند این محصول را به صورت عمده و با نازلترین قیمت سفارش داده و خرید نمایند.

ریبوفلاوین موجود در دانه کینوا، باعث شفاف شدن پوست و جوان شدن سلول ها می‌گردد. غذایی مناسب برای تمام گروه های سنی از خردسالان و کودکان تا سالمندان می‌باشد. به ویژه مصرف آن برای زنان باردار و خانم های شیرده توصیه می‌گردد. به طور کلی دانه کینوا و محصولات آن در زمینه طب سنتی و غذایی و همچنین دارویی خواص بسیار ویژه ای دارد و مورد توجه مصرف کنندگان محترم در نقاط مختلف کشور قرار گرفته است.

کینوا

استعلام بهترین قیمت کینوا از کارخانه تولیدی

با معرفی دانه کینوا از سوی سازمان فائو به عنوان یک ماده مغذی، مصرف آن در برنامه غذایی خانوارها گنجانده شده است. در برخی از کشورها دانه کینوا، جایگزین برنج شده است.در سال های اخیر، تولید و مصرف دانه کینوا نیز افزایش یافته است. و بازار خرید و فروش دانه کینوا نیز رونق یافته است. برای اطلاع از قیمت خرید عمده دانه کینوا می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور، دانه کینوا را با کیفیت بالا تولید می‌نماید. همچنین برای اولین بار در ایران اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه گیاه کینوا، دانه آماده به طبخ کینوا به صورت بسته بندی و همچنین عمده فروش در تناژ بالا عرضه می‌نماید.

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی، در زمینه تهیه دانه و آرد کینوا می‌باشد. برای ارتباط با این مجموعه و اطلاع از کلیه خدمات آن می‌توانید با ما تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *