سفارش بذر کینوا ارگانیک در ایران

برای سفارش بذر کینوا ارگانیک در ایران می توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه ارتباط بگیرید. انواع بذر کینوا در کیفیت های مختلف قابل عرضه می باشد.

کینوا ارگانیک

امروزه اهمیت غذای سالم و حفظ محیط زیست، جوامع را به سمت مصرف محصولات ارگانیک سوق داده است. محصولاتی که بدون مصرف هر نوع نهاده شیمیایی در مراحل مختلف زراعت، تولید می شوند. از جمله محصولات زراعی ارزشمندی که می تواند به روش ارگانیک تولید شود و سودآوری قابل توجهی را به دنبال داشته باشد، بذر کینوا معروف به خاویار سبز می باشد. کشت این گیاه در سالهای اخیر در ایران مورد استقبال قرار گرفته است.

بذر کینوا ارگانیک

کشاورزی ارگانیک

کشاورزی ارگانیک روشی است که در آن مصرف نهاده های شیمیایی حذف شده و به جای آن از کودهای بیولوژیک، تناوب زراعی، بقایای گیاهی، کشت حبوبات، کودهای حیوانی، سنگ های مولد معدنی، فضولات آلی و شخم زمین و برای مبارزه با آفات و علف های هرز از روش های بیولوژیک استفاده می شود. کشاورزی ارگانیک قصد دارد تا علاوه بر حفاظت از حاصلخیزی خاک و افزایش تولید محصول، کمترین اتکا به استفاده از مواد شیمیایی را داشته باشد و محصولات سالم و طبیعی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

بذر کینوا ارگانیک

سفارش بذر کینوا ارگانیک در ایران

بذر کینوا گیاهی دولپه، یکساله بهاره و از خانواده تاج خروس است و ظاهری مشابه سلمه تره دارد. دانه های این گیاه غنی از پروتئین، اسیدهای آمینه، املاح و ویتامین های گروه B است و فوائد فراوانی برای سلامتی انسان دارد و علاوه بر مصرف خوراکی در صنعت تولید آرد هم کاربرد دارد. از برگ ها و علوفه این گیاه نیز استفاده می شود.

کشت بذر کینوا بسته به اقلیم منطقه در دو نوبت بهاره و پاییزه صورت می گیرد، دوره رشد آن حدود 100 روز است و در این مدت به 5 نوبت آبیاری نیاز دارد. مقدار بذر کینوا ارگانیک برای هر هکتار در صورت کشت دست پاش 12 کیلوگرم و برای کشت مکانیزه 10 کیلوگرم مورد نیاز است. مقاومت بالای این گیاه به خشکی و شوری و ارزش غذایی بالای آن باعث شده در بیش از 100 کشور دنیا از جمله ایران کشت شود.

کشت بذر کینوا ارگانیک ارزشمند علاوه بر افزایش کیفیت و سلامت آن، باعث افزایش ارزش اقتصادی و سودآوری آن نیز می شود. از مواردی که برای تولید محصولات زراعی ارگانیک کاربرد دارد استفاده از کودهای بیولوژیک است . با هدف افزایش عملکرد محصولات باکیفیت و سالم است. برای تهیه انواع بذرهای شناسنامه دار کینوا و خرید کودهای بیولوژیک در سراسر ایران این مجموعه در خدمت شماست. همچنین این مجموعه به زارعین علاقه مند در زمینه زراعت ارگانیک گیاه کینوا مشاوره رایگان می دهد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *