خواص ماده غذایی کینوا چیست؟

کینوا

خواص ماده غذایی کینوا چیست ؟ چرا کینوا سوپر فود نام گرفته ؟چگونه می توان کینوا ایرانی تهیه کرد؟ ماده غذایی کینوا چیست؟

معرفی کینوا

کینوا گیاهی از خانواده سلمه بوده که چند سالی است در ایران معرفی شده و مورد استقبال مردم واقع شده است. کینوا در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک سوپر فود و خاویار گیاهی به سایر کشورهای جهان معرفی شد. ماده غذایی گیاه کینوا در دهه های اخیر در خاورمیانه کشت و مصرف آن بسیار رواج پیدا کرده است. علت‌هایی که مورد توجه قرار گرفته شامل ارزش های کشاورزی، دارویی و تغذیه ای می باشد که در موارد تغذیه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کینوا

خواص ماده غذایی کینوا چیست؟

معمول ترین علت آب مروارید کهولت سن می باشد. می توان گفت که از مهم ترین گروه سنی که باید در جلوگیری از این عارضه کوشا باشند سالمندان هستند. این عزیزان به سادگی با رعایت یک رژیم غذایی حاوی مقادیر مورد نیاز بدن از ویتامین B2 می توانند خود را از این بیماری مصون دارند. اما یکی از منابع حاوی این ویتامین کینوا می باشد.

همچنین کینوا دارای کامل ترین گروه ویتامین های B,E,A می باشد که در صورت جایگزین شدن در رژیم های غذایی میزان جذب ویتامین‌ها و املاح معدنی را در بدن افراد به صورت چشمگیری افزایش می دهد. در واقع ویتامین های گروه B کینوا دقیقا معادل ویتامین‌های گروه Bدر برنج می باشد و همین امر جایگزینی آن را تسهیل کرده است.

کینوا

تهیه ماده غذایی کینوا سفید

کینوا سفید ایران برای اولین بار در کشور در سطح حدود ۱۲۰۰ هکتار در استان‌های مختلف توسط این مجموعه کشت شده و مورد فراوری قرار گرفته است. این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و به نسبت انواع وارداتی قیمت بسیار مناسبی دارد. علاقه مندان عزیز به مصرف مواد سالم می توانند کینوا سفید ایرانی را با قیمت بسیار مناسبی در شهر و استان خود دریافت کرده و انواع دستور پخت های غذای ایرانی و فرنگی را رایگان دریافت کنند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *