قیمت ماده غذایی کینوا فله مشهد

کینوا

قیمت ماده غذایی کینوا فله مشهد در این سایت قابل استعلام می باشد. ماده غذایی کینوا ارزش غذایی بالایی داشته و کاهش وزن، درمان بیماری های گوارشی، محافظت از قلب و خواص ضد سرطانی از مهمترین ویژگی های کینوا می باشد.

ماده غذایی کینوا چیست؟

کینوا در حدود 5000 سال پیش در منطقه آند از پرو، بولیوی و شیلی ظهور یافت. جایی که کینوا برای اولین بار در این منطقه اهلی شد و مورد استفاده مردم مناطق مختلف قرار گرفت. ماده غذایی کینوا بسیار خوش طعم بوده و به دلیل ارزش های غذایی بالای آن در بسیاری از کشور ها مورد کشت و کار قرار گرفت.

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

یک فنجان ماده غذایی کینوا حاوی 222 کالری است که حاوی فقط 4 گرم چربی، 5 گرم فیبر و 8 گرم پروتئین است و همچنین 2 میلیگرم منگنز، 118 میلیگرم منیزیم،281 میلیگرم فسفر، 78 میکروگرم فولاد، 4 میلیگرم مس، 8 میلیگرم آهن، 2 میلیگرم تیامین،2 میلیگرم زینک، 2 میلیگرم سلنیوم، 2 میلی گرم ویتامین.

پس شما می توانید از مزایای دانه کینوا استفاده نمایید. فیبر کینوا باعث می شود که غذای عالی برای کاهش وزن و درمان سایر مسائل مربوط به گوارشی مثل یبوست باشد. فیبر کینوا از بیماری هایی مانند سرطان جلوگیری می کند. آنتی اکسیدانهای برنج کینوا به طور جادویی بر سلامتی پوست و مو تاثیر می گذارد.

ماده غذایی کینوا یکی از گیاهان بسیار خاص است که در بحث تغذیه ی جوامع مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است. لذا متخصصان تغذیه در بسیاری از کشور های مختلف مردم را به مصرف کینوا دعوت کرده و به عنوان وعده ی غذایی بسیار کامل و جامع برای همه ی گروه های سنی از آن یاد می کنند.

کینوا

کینوا فراوری شده ایرانی فله

این مجموعه با تحقیقات بسیار در سطح کشور اقدام به تولید کینوا ایرانی نموده که در بهترین مزارع کشور به عمل می اید. همچنین فراوری کینوا ایرانی در سطح صنعتی با دانش روز جهان و بالاترین کیفیت در این مجموعه انجام می پذیرد.

کینوا ایرانی تولید شده در حجم های مختلف فله و بسته بندی قابلیت عرضه در سطح کشور را داشته و با نازل ترین قیمت نسبت به انواع وارداتی در استان های مختلف کشور به فروش می رسد. مصرف کنندگان کینوا در سطح کشور به خصوص مشهد می توانند با ارتباط با این مجموعه در کمترین زمان ممکن کینوا ایرانی را دریافت نموده و از انواع دستور پخت های مختلف استفاده نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *