تفاوت قیمت و کاربرد کینوا و چیا

کینوا

تفاوت قیمت و کاربرد کینوا و چیا در مصارف مختلف چیست؟ دانه کینوا و دانه چیا از جمله دانه های جدید هستند که امروزه به شکل گسترده مورد استفاده مردم قرار می گیرند. این دو دانه به سبب خواص تغذیه ای فراوانی که دارند، می توانند بخش بزرگی از نیاز افراد به مواد تغذیه ای بدن را تامین کنند. دانه کینوا و دانه چیا از لحاظ کاربرد و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. برای اطلاع از تفاوت قیمت و کاربرد کینوا و چیا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

دانه چیا چیست؟

دانه چیا، دانه گیاهی یکساله است دانه چیا، شامل دانه های ریز و به رنگ قهوه ای می باشد. این دانه در مکزیک بومی شده است و بزرگ ترین تولید کننده چیا در دنیا، مکزیک می باشد که صادرات زیادی به سایر نقاط دنیا انجام می دهد. این دانه دارای خواص تغذیه ای فراوانی از جمله فیبر بالا، پروتئین، امگا ۳ و امگا ۶، کلسیم، منیزیوم، فسفر، منگنز می باشد. مصرف دانه چیا امروزه در کشور افزایش یافته است و‌ صنعت غذایی کشور علاقه مند به افزودن چیا در فرمولاسیون محصولات غذایی هستند.

دانه چیا فاقد گلوتن است، گلوتن در بعضی از افراد باعث ایجاد حساسیت می شود و سیستم گوارش این افراد توانایی هضم گلوتن را ندارند. این افراد مبتلا به بیماری سلیاک یا عدم تحمل گلتون هستند. افرادی که در صورت مصرف  گلوتن دچار مشکل خواهند شد، چیا دانه مناسبی برای آن ها است.

تفاوت کاربرد چیا و کینوا

دانه چیا و کینوا از جهات مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند. این دانه ها از لحاظ ظاهری نیز با یکدیگر متفاوت هستند. دانه چیا دارای طعم و مزه خاصی نمی باشد و می توان به راحتی از آن در انواع محصولات استفاده نمود. کینوا از لحاظ ارزش تغذیه ای بر دانه چیا برتری دارد. از دانه کینوا می توان فراورده های مختلفی از جمله آرد کینوا تهیه نمود که در تولید انواع محصولات بیکری و نانوایی استفاده می شود.

از کاربرد های کینوا می توان به:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.

دانه چیا عموما برای مصارف تغذیه ای استفاده می شود.

کینوا

تفاوت قیمت کینوا و چیا در ایران

کینوا و چیا علاوه بر تفاوت در ارزش تغذیه ای و تفاوت های ظاهری از لحاظ قیمتی نیز با یکدیگر تفاوت دارند. قیمت هر کیلو دانه چیا از قیمت هر کیلو دانه کینوا گران تر است. این تفاوت قیمت ناشی از عوامل مختلفی می باشد. برای اطلاع از تفاوت قیمت دانه کینوا و چیا می توانید از طریق مراکز  فروش این دو دانه اقدام نمایید و اطلاعات قیمتی لازم را کسب کنید.

قیمت دانه چیا در عطاری

دانه چیا، دانه گیاهی است که امروزه به سبب خواص تغذیه ای فراوان مصارف مختلفی دارد.عطاری ها یکی از مراکز فروش دانه چیا هستند. دانه چیا به رنگ قهوه ای تیره است و در صورت تماس با مایعات، آب را جذب می کند. قیمت دانه چیا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که می توان به کیفیت دانه، نوع بسته بندی و حجم خرید اشاره نمود. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت دانه چیا در عطاری می توانند با مراجعه حضوری اطلاعات قیمتی را جویا شوند. برای خرید این محصول مراکز معتبر را انتخاب نمایید تا محصولی مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید.

خرید کینوا ارزان

کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج است که توسط مردمان آمریکای جنوبی پنج هزار سال پیش بومی شده است. به گفته برخی از متخصصان، این دانه سالم ترین دانه دنیا است. این محصول در ایران نیز از چندین سال قبل کشت می شود و به صورت تولید داخلی نیز در کشور عرضه می گردد. برای خرید کینوا ارزان باید از انواع تولید شده در داخل کشور انتخاب نمایید. کینوا تولید داخلی از لحاظ قیمتی، ارزان تر از انواع وارداتی می باشد و کیفیت قابل قبولی دارد و با نمونه های خارجی قابل رقابت است.

برای خرید کینوا ارزان، می توانید از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایید. مجموعه ایلیا اولین و‌ بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. قیمت کینوا تولید شده در این مجموعه، مقرون به صرفه و‌ ارزان است، زیرا تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا می باشد. این مجموعه همچنین خدمات ارزنده ای برای مشتریان عمده خود در نظر دارد از جمله مشاوره تخصصی، امکان استفاده از بخش تحقیق و‌ توسعه، امکان ارسال نمونه و … . علاقه مندان برای خرید کینوا ارزان می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایند.

قیمت کینوا فله سه رنگ

کینوا سه رنگ شامل سه رنگ اصلی کینوا می باشد. کینوا سه رنگ  تولید داخلی و وارداتی به صورت فله به علاقه مندان عرضه می شود. قیمت کینوا فله سه رنگ از قیمت کینوا سه رنگ بسته بندی کمتر است و این تفاوت قیمت ناشی از کاهش هزینه بسته بندی می باشد. تعیین قیمت کینوا فله سه رنگ با توجه به کیفیت، ایرانی یا وارداتی بودن محصول، نوع مصرف و حجم خرید متغیر است.

قیمت کینوا فله سه رنگ را می توان از طریق مراکز فروش این محصول در سراسر ایران جویا شد. این تعیین قیمت با توجه به نوسانات قیمتی ناشی از هزینه ارز، هزینه های گمرک و هزینه های حمل ونقل، متغیر است.

کینوا

قیمت کینوا سفید تناژ

کینوا سفید به کینوا طلایی نیز معروف است. کینوا سفید پرمصرف ترین نوع کینوا می باشد. این محصول دارای مدت زمان پخت کمی است و طعم و مزه خاصی ندارد. کینوا سفید به صورت تناژ توسط شرکت های تولید کننده محصولات غذایی و کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شود.

قیمت کینوا سفید تناژ از قیمت کینوا سفید جزئی کمتر است. تعیین قیمت کینوا سفید تناژ با توجه به عواملی نظیر: کشور تولید کننده (تولید ایرانی باشد یا کشور های خارجی)، کیفیت محصول (شامل اندازه دانه ها، یکدست بودن، نبود هیچگونه آفت زدگی و حشرات اضافی) نوع مصرف و کاربرد کینوا سفید مشخص می گردد. این عوامل تاثیر زیادی بر قیمت کینوا سفید دارند. قیمت کینوا سفید تناژ دارای نوسان می باشد و از قیمت ثابتی برخوردار نیست.

خرید دانه کینوا چیا وارداتی

دانه چیا و کینوا محصولاتی جدید و‌ نو هستند که به سبب خواص تغذیه ای شگفت انگیز مورد استفاده قرار می گیرند. این دانه ها به صورت وارداتی در کشور عرضه می شود. دانه کینوا و چیا وارداتی را می توان به صورت تولید داخلی و خارجی و در حجم عمده و جزئی از مراکز فروش این محصولات خریداری نمود. شرکت ایلیا وارد کننده دانه کینوا و چیا در ایران است. این مجموعه  کینوا و چیا را با کیفیت و قیمت تضمین شده به مشتریان عرضه می کند.

دانه چیا و کینوا به صورت گسترده توسط شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شوند. مجموعه ها می توانند این محصولات را به صورت تناژ با قیمت مناسب خریداری نمایند. علاقه مندان می توانند جهت خرید کینوا و چیا از مجموعه ایلیا از طریق سایت و یا شماره های موجود و ارتباط با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ایلیا سفارش خود را ثبت کنند.

کینوا

خرید کینوا سمی از عطاری

کینوا دارای ماده ای به نام ساپونین است .ساپونین بر روی پوسته خارجی دانه قرار دارد .ساپونین یک ترکیب گلیکوزیدی است که تلخ مزه و سمی می باشد و باید قبل از مصرف از روی دانه برداشته شود. متاسفانه برخی از عطاری ها با خرید کینوا خام و ساپونین زدایی نشده از کشاورزان آن را به صورت فراوری نشده با قیمتی پایین تر به مشتریان خود عرضه می کنند. علاقه مندان توجه داشته باشند که هر ارزانی نشان دهنده کیفیت بالا و مرغوبیت محصول نیست.

کینوا سمی باعث ایجاد مشکلات جبران ناپذیری برای مصرف کنندگان خواهد شد. علاقه مندان جهت خرید کینوا آن را از مراکز معتبر تهیه کنند و در صورت خرید از عطاری ها، از فروشنده مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول را بخواهند.

بزرگ ترین تولید کننده کینوا رنگی در ایران

کینوا رنگی، محصولی پرطرفدار و کاربردی است که امروزه به طور گسترده توسط مردم جامعه و صنعت غذایی کشور استفاده می شود. مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگ ترین تولید کننده کینوا رنگی در ایران است. این مجموعه در جهت پیشبرد اهداف جامعه و ترویج سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی فراسودمند و با ارزش غذایی بالا، اقدام به تولید کینوا و محصولات کینوا نموده است.

این مجموعه کینوا رنگی را به صورت عمده و جزئی به علاقه مندان عرضه می کند، عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ است و کارخانه جات و شرکت های تولید کننده محصولات غذایی می توانند جهت تامین کینوا رنگی مورد نیاز خود، با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. همچنین قبل از خرید می توانید از مشاوره های رایگان توسط کارشناسان مجموعه بهره مند شوید. مجموعه ایلیا به عنوان بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *