خرید فروش کینوا سه رنگ برای پخش و بسته بندی

کینوا

کینوا چیست؟ خرید فروش کینوا سه رنگ برای پخش و بسته بندی در کدام مجموعه انجام می شود؟ کینوا شبه غله ای است که دارای ارزش غذایی فوق العاده ای می باشد و در سه رنگ اصلی تا به حال شناسایی شده. حال می خواهیم بدانیم برای تهیه کینوا سه رنگ می بایست به کجا مراجعه کنیم؟ خرید و فروش این دانه های رنگی به چه صورت می باشد؟ طرز پخت این دانه سه رنگ چگونه است؟ برای پخش و بسته بندی آن از چه نوع تکنولوژی باید استفاده کرد؟

خواص کینوا سه رنگ چیست

دانه های کینوا سه رنگ رایج ترین مدل از آن می باشد. این دانه های پرخاصیت یک منبع عالی از پروتئین است به طوری که تمام اسید آمینه های ضروری بدن را درخود جای داده است. این شبهه غله به طور تقریبی دو برابر غلاتی چون برنج و جو دوسر، فیبر و پروتئین دارد. ازهمین جهت برای مشکلاتی چون چاقی، دیابت، بیماری های قلبی و عروقی بسیار حائز اهمیت است. جای دادن این ماده در رژم غذایی و مصرف آن در طولانی مدت خواص سلامت زایی بی نظیری دارد.

اسید آمینه لیزین یکی از اسید آمینه هایی است که بدن قادر به ساخت آن نمی باشد و باید به واسطه رژیم غذایی تامین شود. کینوا سه رنگ سرشار از این اسید آمینه می باشد که بدن انسان می تواند دریافت کند. لیزین موجود در کینوا سه رنگ می تواند به رشد مو، ناخن و … کمک کند. همچنین باعث ترمیم و رشد و نمو بدن می شود. یکی از مزیت های اصلی این دانه داشتن فیبر بالا است که برای افرادی که رژیم غذایی لاغری دارند بسیار مفید است.

فیبر موجود در کینوا سه رنگ با ایجاد حس سیری در معده می تواند فرد را مجاب کند تا ساعاتی طولانی احساس گرسنگی نداشته باشد. همچنین از پرخوری های عصبی و غیر عصبی در امان باشد و زود تر به نتیجه مطلوب خود برای کاهش وزن برسد. این دانه های سه رنگ سرشار از ریبوفلاوین می باشد. ریبوفلاوین از گروه ویتامین های ب است که در تقویت بدن تاثیر بسزایی دارد. منگنز ماده ای است که وجود آن برای بدن خطر ابتلا به انواع سرطان را کاهش می دهد.

دانه های سه رنگ کینوا منبع بسیار خوبی از منگنز هستند. کلسیم موجود در این دانه های سه رنگ پر خاصیت باعث سلامتی استخوان ها، دندان ها، جذب مواد غذایی در روده و همچنین سلامت دستگاه گوارش می شود. یکی دیگر از خواص بی نظیر کینوا سه رنگ غنی بودن آن از منیزیم است. با مصرف کینوا منیزیم موجود در آن می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، التهاب های دستگاه گوارش، پارگی مویرگ ها را تا حد ممکن کاهش دهد. فروش کینوا سه رنگ توسط مجموعه های معتبر انجام می شود.

کینوا

کینوا را از کجا بخریم

امروزه خرید های اینترنتی مرسومیت زیادی پیدا کرده است. برای خرید دانه کینوا می توانید به هایپر مارکت ها سر بزنید و یا به صورت غیر حضوری اقدام به خرید آن کنید. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای خرید انواع کینوا اعم از سه رنگ، سفید، قرمز و سیاه به آن مراجه کنید.

قیمت برنج کینوا سه رنگ

در حال حاضر قیمت مشخصی برای برنج کینوا سه رنگ وانواع دیگر آن به دلیل نوسانات بازار و عواملی چون حمل و نقل و واسطه گران وجود ندارد. برای خرید برنج کینوا سه رنگ به صورت عمده و خرد با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت می توانید به وب سایت شرکت ایلیا مراجعه کرده و اقدام به خرید آن نمایید.

طرز پخت کینوا سه رنگ

روش های زیادی برای پختن کینوا وجود دارد اما مرسوم ترین روش پخت آن که شبیه به پخت برنج سفید است استفاده می شود. به این صورت که به ازای یک پیمانه از کینوا دو پیمانه آب مصرف می شود. در ابتدا کینوا را در طی یک مرحله شسته و سپس با مقدار آب مورد نیاز آن روی حرارت می گذاریم تا تمام آب جذب کینوا شود. برای پخت کینوا از آب سبزیجات، آب مرغ یا گوشت هم می توان استفاده کرد.

دانه های کینوا به خودی خود طعم به خصوصی ندارند. می توانیم برای حصول طعم بهتر از افزودنی ها همچون انواع ادویه های کاری، پودر پاپریکا، فلفل قرمز و سیاه، زیره، انواع سس های خانگی، آب لیمو ترش، آب مرکباتی چون نارنج و پرتقال، انواع روغن های طعم دار و ساده استفاده کرد و طعمی لذیذ ایجاد کرد. از دانه های کینوا می توانیم به عنوان فیلر هم استفاده کنیم و آن را به انواع غذا هایی چون سوپ، آش، سالاد، کباب، دسر هایی مثل فرنی و اوتیمل اضافه کنیم. روش های دیگری نیز برای پخت کینوا وجود دارد مثل پخت آن در ماکروویو، پلوپز و همچنین به صورت دمی.

کینوا

پخت کینوا به صورت دمی

برای پخت کینوا به صورت دمی که همانند برنج سفید است. قابلمه ای را پر از آب می کنیم و پس از جوش آمدن آب، دانه های کینوا را به همراه کمی نمک در آب می پزیم تا کمی نرم شود و به خود آب جذب کند. سپس آن را آبکش کرده و به قابلمه برمی گردانیم و دم کنی را روی قابلمه می گذاریم و برای نیم ساعت آن را دم می کنیم.

طرز تهیه کینوا در ماکروویو

 برای پخت کینوا در ماکروویو به زمان بسیار کمی احتیاج داریم. به صورتی که پس از شست و شو کینوا آن را در طرف مخصوص ماکروویو ریخته و افزودنی های دلخواه را به ان اضافه می کنیم. یک پخت اولیه در ماکروویو داریم که حدودا 5 دقیقه طول می کشد. پس از این مدت کینوا را چک می کنیم و در صورت لزوم 3 دقیقه دیگر به آن زمان می دهیم. روش تهیه کینوا در پلوپز: برای پخت کینوا در پلوپز همانند برنج عمل می کنیم و طبق واحد های پلوپز مواد را در آن ریخته و می پزیم.

خرید فروش کینوا سه رنگ برای پخش و بسته بندی

برای خرید و فروش کینوا سه رنگ و یا تک رنگ چه به صورت عمده و چه به صورت خرد می توانید به وب سایت شرکت توسعه تجارت سبزایلیا مراجعه کرده و اقدام به خرید آن کنید. همچنین این شرکت این امکان را برای شما فراهم آورده تا دانه کینوا سه رنگ را در دو مدل بسته بندی و فله تهیه کنید و خودتان اقدام به پخش و بسته بندی آن کنید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *