مراکز فروش آرد کینوا در بندر عباس

کینوا

آرد کینوا در بندر عباس یکی از شهرهای ایران نیز در مراکز فروش، عرضه می شود. این آرد به صورت تولید داخلی و خارجی در بندرعباس برای علاقه مندان موجود می باشد. آرد کینوا در بندرعباس توسط کدام مراکز عرضه می شود؟ مراکز ارائه دهنده آرد کینوا در بندر عباس با چه قیمتی آرد کینوا را برای کارخانه جات عرضه می کنند؟

آرد کینوا ویژه تولید نان

آرد کینوا برای تولید نیز استفاده می شود. این محصول همچنین به عنوان آرد غنی کننده می تواند به سایر آرد ها افزوده شود و در تولید نان به کار برود. آرد کینوا را می توان به صورت مجزا برای تولید نان بیماران سلیاکی و دیابتی استفاده نمود. آرد کینوا ویژه تولید نان را می توان از شرکت ایلیا خریداری نمود. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم آرد کینوا در ایران است. این مجموعه آرد کینوا ویژه تولید نان را برای کارخانه جات و مجتمع های تولید کننده انواع نان عرضه می کند.

آرد کینوا موجود در شرکت ایلیا از کیفیت بالایی برخوردار است و این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولی درجه یک و باکیفیت را خریداری می کنند. مجموعه های علاقه مند برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه همکاری و تامین آرد کینوا با کارشناسان مجرب و متخصص ایلیا در ارتباط باشند.

فروش آرد کینوا در بندر عباس

آرد کینوا در بندر عباس به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد. فروش آرد کینوا در بندرعباس به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است. آرد کینوا موجود در بندر عباس به صورت ایرانی و وارداتی می باشد. آرد کینوا ایرانی و وارداتی از لحاظ خواص تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. از جمله خریداران عمده آرد کینوا در بندر عباس می توان به شرکت های پخش و بسته بندی، کارخانه جات صنایع تبدیلی اشاره نمود.

کینوا

مصارف آرد کینوا

آرد کینوا مصارف گوناگونی دارد و از این آرد می توان برای تولید انواع مختلف محصولات استفاده نمود. از جمله مصارف آرد کینوا می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره کرد.

این کارخانه جات با خرید آرد کینوا و افزودن به فرمولاسیون محصولات خود ضمن تولید محصولی باکیفیت و با خواص تغذیه ای فراوان، محصولی جدید را تولید می کنند که بازار فروش بسیار خوبی را به دست خواهند آورد. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده آرد کینوا در ایران است. این مجموعه آرد کینوا را با قیمت ارزان و کیفیت درجه یک برای مصارف گوناگونی عرضه می کند.

شرکت ایلیا خدمات ویژه و گسترده ای برای خریداران آرد جو دوسر عمده در نظر دارد، از جمله این خدمات می توان به: ارائه مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه مجموعه، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، کیفیت و قیمت تضمین شده، تامین بلند مدت و … اشاره کرد. شرکت ایلیا علاقه مند به همکاری با کارخانه جات خریدار است و این اطمینان را به آن ها می دهد که آرد کینوا را در موعد مقرر و با کیفیت درجه یک به آن ها تحویل دهد. مجموعه های علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری و تامین آرد کینوا از طریق شماره های موجود در ارتباط باشند.

فواید آرد کینوا

آرد کینوا دارای خواص تغذیه ای گوناگونی می باشد. آرد کینوا دارای پروتئین، فیبر، امگا ۳ و امگا ۶، ویتامین B و ویتامین E، کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن، روی و … می باشد. آرد کینوا فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از غلات مانند گندم و جو وجود دارد. بعضی از افراد به گلوتن حساسیت دارند و نمی توانند گلوتن را هضم کنند، این افراد در صورت مصرف گلوتن دچار مشکلات گوارشی می شوند و باید محصولات فاقد گلوتن را مصرف نمایند. کینوا دانه بسیار مناسبی برای این افراد است و می توانند تنوع غذایی خود را با کینوا افزایش دهند.

آرد کینوا دارای کربوهیدرات های پیچیده است که به کندی هضم می شود، این خاصیت باعث شده است، آرد کینوا برای افراد دیابتی مناسب باشد. آرد کینوا در کنترل قند خون و تثبیت آن موثر است. تولید محصولات برای افراد دیابتی با آرد کینوا در حال انجام است. آرد کینوا هم چنین باعث جلوگیری از بسیاری از بیماری ها مانند انواع سرطان، بیماری های قلبی و عروقی، یبوست، بیماری های گوارشی و … می شود. مصرف آرد کینوا محدودیت مصرف ندارد. 

کینوا

انواع آرد کینوا

آرد کینوا دارای انواع مختلفی می باشد. کینوا دارای سه دسته اصلی کینوا قرمز، سفید و سیاه می باشد. آرد کینوا از آسیاب دانه های کینوا حاصل می شود. آرد کینوا می تواند از آسیاب کینوا قرمز، سیاه و سفید حاصل شده باشد. انواع آرد کینوا به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می شود و علاقه مندان می توانند، این محصول را به صورت عمده و جزئی خریداری کنند. انواع آرد کینوا در سراسر کشور موجود می باشد.

قیمت آرد کینوا برای کارخانه ها

آرد کینوا توسط کارخانه ها به صورت تناژ خریداری می شود. قیمت آرد کینوا برای کارخانه ها با توجه به این که آرد کینوا را به صورت عمده خریداری می کنند، مقرون به صرفه است. قیمت آرد کینوا برای کارخانه ها با توجه به عوامل موثری تعیین می شود. از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت آرد کینوا برای کارخانه ها می توان به کیفیت آرد، ایرانی یا خارجی بودن آرد، حجم خرید، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … اشاره نمود. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت آرد کینوا برای کارخانه می توانند از طریق مراکز فروش اقدام نمایند.

مراکز خرید آرد کینوا در بندرعباس

آرد کینوا در بندرعباس به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و کیلویی عرضه می شود. عرضه این محصول توسط مراکز خرید آرد کینوا در بندرعباس انجام می شود و علاقه مندان می توانند آرد کینوا را از فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه ها غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی خریداری نمود.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *