تولید و فروش آرد کینوا در بجنورد

کینوا

آرد کینوا در سراسر ایران به فروش می رسد. بجنورد یکی از مراکز استان ایران است که تولید و فروش آرد کینوا در این شهر نیز انجام می شود. آرد کینوا با دارا بودن خواص تغذیه ای در اکثر شهر های ایران مصرف می شود. علاقه مندان برای خرید آرد کینوا در بجنورد از چه طریق اقدام نمایند؟ فروش آرد کینوا در بجنورد از طریق چه مراکزی انجام می شود؟ آرد کینوا چه مصارفی دارد؟

مصارف آرد کینوا چیست

آرد کینوا مصارف گوناگونی دارد. از جمله مصارف کینوا می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.

فروش آرد کینوا رژیمی در بجنورد

آرد کینوا، آردی رژیمی محسوب می شود. فروش آرد کینوا رژیمی در بجنورد به صورت عمده و جزئی انجام می شود. فروش آرد کینوا رژیمی در بجنورد توسط مراکز عرضه کننده انجام می گردد. علاقه مندان برای خرید آرد کینوا رژیمی در بجنورد می توانند از طریق شرکت ایلیا اقدام کنند.

شرکت ایلیا آرد کینوا رژیمی را با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان به فروش می رساند. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی در بجنورد می توانند جهت تامین آرد کینوا با شرکت ایلیا همکاری کنند. علاقه مندان برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش آرد کینوا می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان در ارتباط باشند.

کینوا

قیمت هر کیلو آرد کینوا در بجنورد

آرد کینوا در بجنورد با قیمت های مختلفی عرضه می شود. قیمت هر کیلو آرد کینوا در بجنورد با توجه به آیتم های تاثیرگذاری تعیین می شود. از جمله آیتم های موثر در قیمت هرکیلو آرد کینوا در بجنورد می توان به: کیفیت آرد، ایرانی یا وارداتی بودن محصول، حجم خرید، نوع بسته بندی، نوع مصرف، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … اشاره نمود. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت هر کیلو آرد کینوا در بجنورد می توانند از طریق مراکز فروش اقدام نمایند.

بازار خرید آرد کینوا

آرد کینوا در حال حاضر بازار خرید بسیار خوبی دارد و مصرف کنندگان خانگی و کارخانه جات علاقه مند به خرید آرد کینوا هستند. آرد کینوا فاقد گلوتن است و دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد. دارا بودن مواد مغذی و معدنی فراوان، افراد زیادی را علاقه مند به مصرف و خرید آرد کینوا نموده است. آرد کینوا را می توان به صورت ترکیبی با سایر آرد ها استفاده نمود و از خواص تغذیه ای آن بهره برد.

خرید آرد کینوا از طریق شرکت ایلیا فراهم است. این شرکت بزرگ ترین تولید کننده آرد کینوا در ایران است و پتانسیل تامین آرد کینوا برای کارخانه جات و خریداران عمده را دارد. شرکت ایلیا خدمات ویژه ای برای علاقه مندان در نظر دارد. برای خرید آرد کینوا به صورت عمده و جزئی از این مجموعه می توانید از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایید.

انواع تقلب در آرد کینوا

با افزایش مصرف کینوا و محصولات کینوا از جمله آرد کینوا، سودجویان اقدام به تقلب در آرد کینوا نموده اند. از جمله انواع تقلب در آرد کینوا می توان به: افزودن آرد سایر دانه ها و غلات به آرد کینوا، افزودن آرد های کهنه به آرد های جدید، اضافه کردن گچ به آرد کینوا، افزودن آرد های بی کیفیت به آرد های مرغوب و … اشاره نمود.

علاقه مندان برای خرید آرد کینوا مراکز معتبر را انتخاب کنند و از دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول اطمینان حاصل نمایند.

کینوا

چالش های خرید آرد کینوا وارداتی

آرد کینوا به صورت وارداتی نیز در کشور عرضه می شود، اما خرید آرد کینوا وارداتی با چالش ها و معضلات فراوانی همراه است. از جمله چالش های خرید آرد کینوا وارداتی می توان به قیمت بالای این محصول، تامین آرد کینوا اشاره نمود. قیمت آرد کینوا وارداتی باتوجه به قیمت ارز تعیین می شود. از آن جایی که قیمت ارز در کشور ما بالا و افزایشی است، باعث قیمت بالا آرد کینوا وارداتی نیز خواهد شد و این محصول از لحاظ اقتصادی به صرفه نخواهد بود.

تامین آرد کینوا وارداتی نیز با مشکلاتی همراه است. از جمله می توان به تاخیر ارسال بار از سوی کشور تولید کننده، مشکلات گمرکی، حمل و نقل، سلامت محصول اشاره نمود. برای کارخانه جات صنایع تبدیلی که آرد کینوا یکی از مواد اصلی فرمولاسیون محصولات می باشد، تامین به موقع و دسترسی آسان به آرد کینوا از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا تاخیر در ارسال بار و عدم تامین به موقع، باعث خسارت های زیادی به خط تولید کارخانه جات می شود.

آرد کینوا تولید داخلی از لحاظ کیفیتی سطح بالایی دارد و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد. به افرادی که آرد کینوا را به صورت تناژ و عمده خریداری می کنند توصیه می شود از نمونه های تولید شده در داخل کشور استفاده نمایند.

طعم آرد کینوا

آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. کینوا دارای سه نوع اصلی می باشد.‌ کینوا سفید، کینوا قرمز و کینوا سیاه از انواع اصلی کینوا هستند. انواع کینوا دارای طعم های مختلفی می باشند و آرد حاصل از آسیاب این دانه ها نیز طعمی مشابه دانه ها دارد. کینوا سفید بدون طعم و‌مزه است و آرد کینوا تولید شده از کینوا سفید بدون طعم و‌مزه خواهد بود.

دانه قرمز کینوا طعمی مشابه فندوق دارد و آرد کینوا قرمز طعم فندوقی دارد. کینوا سیاه شیرین است و آرد کینوا سیاه نیز شیرین خواهد بود. معمولا آرد کینوا از کینوا سفید تولید می شود. آرد کینوا سفید برای همه افراد مطلوب است.

کینوا

نگه داری آرد کینوا

آرد کینوا برای نگهداری نیازمند محیطی خشک و خنک است. مصرف کنندگان بعد از هر مرتبه استفاده از آرد کینوا، درب آن را محکم ببندند و از ورود هوا به آرد کینوا جلوگیری کنند.

آرد کینوا در شرایط نامساعد نگهداری دچار فساد خواهد شد. یکی از بهترین مجموعه ها  در زمینه تولید فراورده های بهداشتی کینوا شرکت توسعه تجارت ایلیا می باشد. علاقه مندان جهت تهیه آرد کینوا برای مصارف گوناگون می توانند با مجموعه ایلیا ارتباط بگیرند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *