تامین کینوا تناژ برای کارخانه‌های شکلات سازی

کینوا جو دوسر

کدام منبع برای تامین کینوا تناژ برای کارخانه‌های شکلات سازی قابل اعتماد است؟ با استفاده از دانه کینوا شکلات قابل تهیه شدن است؟ استفاده از کینوا در صنعت شکلات و شیرینی چه اهمیتی دارد؟ صنایع تبدیلی بهترین دانه کینوا و محصولات مرتبط با آن را از کدام منبع دریافت کنند؟

کارخانه‌های خریدار کینوا رژیمی

امروزه صنایع مختلفی خریدار محصولات کینوا و و دانه کینوا هستند. به سبب اینکه خواص مغذی زیادی دارد و در طرز تهیه بسیاری از مواد غذایی نقش دارد. در واقع به علت دارا بودن مواد غذایی سرشار، مصرف کینوا روز به روز افزایش پیدا کرده است. این دانه مغذی فیبر زیادی داشته و در جهت کنترل قند خون نقش به سزایی دارد. به دلیل اینکه محصولات بدون گلوتن از آن تهیه می‌شود برای افراد مبتلا به سلیاک بسیار مناسب است.

کارخانه‌های تولید مواد غذایی و همچنین باشگاه‌ها یکی از خریداران اصلی دانه کینوا رژیمی هستند. کارخانه‌هایی مانند کارخانه بیسکویت‌سازی و … از خریداران کینوا رژیمی هستند تا بتوانند مواد غذایی سالم‌تری را عرضه کنند. مجموعه ایلیا بعد از اجرای فرآوری‌های لازم، دانه‌کینوا با کیفیت قابل قبول و با خلوص زیاد و همچنین بدون رویه ساپونین به صورت بسته‌بندی و با قیمت‌های مقرون به صرفه را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این مجموعه آمادگی عقد قرارداد با کارخانه‌های تولیدی مواد غذایی که خریدار کینوا رژیمی هستند است. به طور کلی کینوا رژیمی پس از طی مراحل بسته بندی به شکل خرد، به سرتاسرکشور عرضه می شود‌.

کینوا جو دوسر

مزیت‌ها و خواص کینوا برای صنعت شیرینی و شکلات

مصرف مواد غذایی مانند شکلات و شیرینی درکشور، رقم بالایی را به خود اختصاص داده است. اما این مواد غذایی ضررهای جسمی را ممکن است ایجاد کنند، مانند مشکلات دیابت، چاقی، حساسیت‌های پوستی و … . تولیدکنندگان صنعت شیرینی و شکلات به دنبال تهیه مواد اولیه‌ای هستند که با استفاده از آنها بتوانند محصولات با زیان کمتری را تهیه کنند.

یکی از محصولات تهیه شده از کینوا، آرد کینوا می‌باشد که در تهیه مواد غذایی گوناگون مانند انواع شیرینی، کیک، فرنی و بیسکویت مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان گفت تمام ویژگی‌های مثبت دانه کینوا را در خود جای داده است. با استفاده از دانه کینوا شکلات و شیرینی‌های مطلوبی را برای مصرف می‌توان تهیه کرد. کینوا به سبب اینکه گلوتن ندارد و مواد مغذی بسیار زیادی را درخود در برگرفته است، مانند:

  • پروتئین
  • ویتامین
  • فیبر
  • کربوهیدرات
  • 9 آمینو اسید ضروری بدن
  • پتاسیم
  • کلسیم

 و … می‌تواند یکی از مواد اولیه محبوب در تهیه انواع شیرینی و شکلات باشد. همچنین بافت منحصر به فردی دارد که می‌تواند یک نتیجه عالی را به همراه داشته باشد. یکی از ویژگی‌های جذاب محصولات تهیه شده توسط کینوا این است که به دلیل دارا بودن فیبر فراوان احساس سیری طولانی مدت در فرد ایجاد می‌شود. همچنین پاکسازی روده را به همراه دارد و در نتیجه لاغری و کاهش وزن را به دنبال خواهد داشت.

شکلات و شیرینی تهیه شده از کینوا می‌تواند به یک خوراکی رژیمی تبدیل شوند چرا که خاصیت کاهش وزن دارند. صنایع مرتبط با شیرینی‌پزی و شکلات می‌توانند محصولات سرشار از پروتئین و همچنین انرژی‌زا تهیه کنند. این محصولات کاملا سالم و مغذی می‌باشند و به خوبی می‌توانند جایگزین تنقلات مضر و ناسالمی ‌قرار بگیرند که در بین افراد طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده‌اند.

صبحانه با آرد جو دوسر

شکلات کینوا وارداتی یا ایرانی ؟

دانه کینوا یک گیاه بومی منطقه آمریکای جنوبی می‌باشد. این دانه از ارزش‌غذایی بالایی برخوردار است به نحوی که کشت آن درسرتاسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است. در واقع پس از اینکه سایر کشورها به ارزش‌غذایی و اقتصادی این محصول پی بردند، شروع به واردات آن کردند. اما واردات این محصول در کشور ما ممنوع شده است، بنابراین اتکا به محصول ایرانی می‌تواند بزرگترین کمک به کشاورزان ایرانی باشد.

مجموعه ایلیا طی چندین سال با بررسی‌های کارشناسانه و تخصصی بر روی دانه‌های کینوا به موارد ویژه‌ای رسیده است. بررسی کینوا‌ کشت شده در سرتاسر ایران موفق شده است، کینوا با مجوز بهداشتی و ارگانیک را با کیفیت بسیار قابل قبول، عرضه نماید. طی آزمایش‌های فراوان و بررسی‌های انجام شده این نتیجه حاصل شده است. شکلات و شیرینی‌های تهیه شده از کینوا وارداتی کیفیت بسیار فوق‌العاده‌ای داشته و بنابراین موفق شده است، کیفیت خود را به خوبی ثابت کند.

در سال‌های گذشته کیفیت کینوا ایرانی به خوبی کینوا وارداتی نبود. اما با بررسی‌های تخصصی‌تر و کشت هوشمندانه‌تر، کینوا باکیفیت از زمین‌های کشاورزان ایرانی برداشت شده است. خوشبختانه مجموعه ایلیا بدون دخالت دلالان، این دانه‌های برداشت شده را به صورت مستقیم از کشاورزان دریافت می‌کند. پس از طی پروسه‌های مورد نیاز، آن‌ها را برای مصرف مصرف‌کنندگان آماده می‌نماید.

کینوا

تامین کینوا تناژ برای کارخانه‌های صنایع تبدیلی

تهیه مواد غذایی در صنایع تبدیلی نیازمند مجوزهای بهداشتی و سیب سلامت است تا به دست مصرف کنندگان برسد. این صنایع بر روی سلامت مواد اولیه خود حساسیت‌های ویژه‌ای را نشان می‌دهند. صنایع تبدیلی برای تهیه مواد اولیه خود به دنبال مراکزی هستند که بتوانند این مواد اولیه را با کیفیت درجه یک و قیمت قابل قبول در اختیارآنها قرار بدهد.

خوشبختانه مجموعه ایلیا تنها مجموعه‌ای است که دارای سیب سلامت است و کینوا را به صورت کارخانه‌ای آماده مصرف می‌کند و با مجوز بهداشتی، آنها را روانه بازار می‌نماید. بنابراین مجموعه ایلیا یک مرکز قابل اعتماد است که پس از عقد قرارداد با کارخانه‌های صنایع تبدیلی، می‌تواند کینوا در حجم زیاد و به صورت تناژ در اختیار این کارخانه‌ها قرار بدهد. این مجموعه تمام این فعالیت‌ها را بدون حضور دلالان، انجام می‌دهد و در نتیجه هیچ گونه هزینه اضافی شامل حال محصولات نخواهد شد.

برای استعلام قیمت و همچنین کسب مشاوره در رابطه با اینکه برای صنعت مورد نظر شما کدام نوع کینوا مناسب‌تر است، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده در سایت مجموعه ایلیا، با کارشناسان و مشاوران مجموعه در ارتباط باشید. مطمئنا می‌توانید از طریق این مرکز مناسب‌ترین و بهترین خرید خود را در رابطه با دانه کینوا انجام دهید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *