خرید کینوا قرمز فله و بسته‌بندی در ایران

کینوا

بهترین مجموعه برای خرید کینوا قرمز فله و بسته‌بندی در ایران کدام مرکز است؟ کینوا قرمز خرید به صورت اینترنتی هم دارد؟ رستوران‌ها و فروشگاه‌ها برای تهیه دانه کینوا یا خاویار گیاهی در انواع مختلف و به صورت بهداشتی به کدام مجموعه مراجعه کنند؟

تفاوت کینوا سفید و سه رنگ

کینوا سفید، قرمز و سیاه از رایج‌ترین انواع کینوا می‌باشند که مورد استفاده خانواده‌ها و صنایع قرار می‌گیرد. کینوا سفید یکی از رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین کینوا‌ها می‌باشد که بافت نرمی دارد و خوش هضم است. این رنگ کینوا آسان پخته می‌شود و طبخ آن همانند برنج است. کینوا قرمز پس از پخته شدن به رنگ قهوه‌ای در می‌آید و مدت زمانی که برای پخت احتیاج دارد نسبت به انواع دیگر کینوا بیشتر می‌باشد. برای استفاده در انواع سالاد ها مناسب است، چرا که بعد از پخت بافت خود را حفظ کرده و در زیر دندان حس می‌شود.

کینوا سیاه رنگ همانند انواع کینوا دیگر منبع غنی پروتئین، ویتامین و فلاوین و … می‌باشد و همانند کینوا قرمز رنگ بعد از پخت در زیر دندان حس می‌شود و می‌توان گفت که بافت تردی دارد. بنابراین تفاوت‌های کینوا سفید و کینوا سه رنگ بیشتر از اینکه در خواص آنها دیده بشود در نتیجه نهایی پخت و زمان مورد نیاز برای پخته شدن می‌باشد. کینوا سفید در زمان کمتری طبخ می‌شود و طعم شیرینی دارد و بافت آن نسبت به کینوا سیاه و قرمز نرم‌تر است. به طور کلی همه انواع کینوا دارای خواص و مواد ‌غذایی مانند ویتامین، پروتئین، فیبر، آنتی اکسیدان، کلسیم و مواد معدنی و … می‌باشند.

کینوا سه رنگ که به صورت بسته‌ بندی در بازار دیده می‌شود ترکیبی از این سه رنگ ذکر شده است. این نوع کینوا باید ویژگی‌های مهمی داشته باشد از جمله اینکه تمامی رنگ‌ها با نسبت‌های یکسان استفاده شده باشد، دانه‌های با کیفیت بالا ترکیب و در نهایت به صورت مناسب بسته ‌بندی و روانه بازار شده‌باشند. که امروزه به طور عمده کینوا به صورت بسته بندی در رنگ‌های سفید و به صورت سه رنگ روانه بازار می‌گردد.

کینوا

قیمت کینوا قرمز عمده در ایران

یکی از خریداران اصلی کینوا قرمز، رستوران‌ها می‌باشند که استفاده از این نوع کینوا را در انواع سالاد‌ها و خوراک‌های متفاوت رواج داده‌اند. این به دلیل بافت ویژه کینوا قرمز می‌باشد که پس از پخت همچنان بافت تردی دارد و زیر دندان حس می‌شود. یکی از سوال‌های رستوران‌ها برای استفاده و خرید کینوا قرمز این است که از کدام مرکز دانه کینوا با کیفیت بالا تهیه کنند. در پاسخ به این سوال که کینوا قرمز خرید آسانی دارد یا خیر و آیا یک مرکز معتبر برای تهیه این نوع کینوا وجود دارد یا خیر باید گفت، این مجموعه موفق شده است که نوع قرمز کینوا را با بررسی‌های کارشناسانه و دقیق و پس از تأییدیه بهداشتی روانه بازار کند.

این شرکت امکان برقراری قرارداد با تمامی کارخانه‌های صنایع تبدیلی و رستوران‌ها و خریداران دانه کینوا را فراهم کرده است و از این طریق محصول با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان می‌رسد و از آنجایی که تمام مراحل مرتبط با تهیه دانه از جمله کشت، شستشو و فرآوری و بسته بندی و … توسط مجموعه ایلیا انجام می‌گردد، هیچ فرد واسطه‌ای در تعیین قیمت و افزایش قیمت نقش ندارد.

کینوا

قیمت کینوا سیاه برای رستوران

یکی از خواص ویژه کینوا این است که در رنگ‌های متفاوتی کشت می‌شود و استفاده‌های متعددی دارد. رستوران‌ها برای استفاده در غذاهای خود از کینوا سیاه نیز استفاده می‌کنند. به دلیل اینکه می‌تواند رنگ جذابی به غذا بدهد و بافت دلچسبی را ارائه می‌دهد. بنابراین رستوران‌ها می‌توانند کینوا سیاه را همانند انواع دیگر کینوا به صورت عمده از مجموعه ایلیا دریافت کنند.

مزیت این مجموعه نسبت به سایر مراکز دیگر این است که تنها مرکزی است که دارای سیب سلامت می‌باشد و به عنوان بزرگترین مجموعه خرید و فروش دانه کینوا و محصولات آن شناخته شده است. بنابراین رستوران‌ها با اطمینان خاطر می‌توانند کینوا سیاه ارگانیک و کاملاً سالم با تاییدیه بهداشتی را از این مجموعه دریافت کنند. برای کسب مشاوره می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت ایلیا اقدام نمایید.

کینوا

خرید کینوا قرمز بسته بندی برای فروشگاه

با شناخت هر چه بیشتر خانواده‌ها در مورد خواص فوق‌العاده دانه کینوا، تقاضای آن روز به روز در حال افزایش می‌باشد. در واقع افراد ترجیح می‌دهند که این دانه ارزشمند را در رژیم‌های غذایی خود قرار بدهند. بنابراین فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌های سراسر کشور می‌توانند برای تهیه کینوا قرمز و سایر انواع کینوا از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

گفتنی است پس از برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوران مجموعه ایلیا می‌توانید نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید. هایپر مارکت‌ها با برقراری قرارداد با مجموعه‌های متفاوت، می‌توانند بسته بندی‌های بهداشتی کینوا قرمز، سفید و سیاه و سه رنگ را تهیه نمایند و در اختیار مشتریان خود قرار بدهند.

تامین و خرید کینوا قرمز و سه رنگ غیر تراریخته

یکی از مشکلات مواد غذایی در جهان صنعتی این است که بسیاری از این غذاها مورد دستکاری‌های ژنتیکی قرار می‌گیرند و به اصطلاح تراریخته می‌شوند. این اتفاق برای گیاهان تا حدی مثبت است، چرا که از حمله آفات و حملات بیماری‌های کشاورزی جلوگیری می‌شود. اما وارد شدن این گیاهان به بدن می‌تواند باعث ایجاد بیماری‌های خطرناکی مانند سرطان بشود. بنابراین افراد و کارخانه‌های صنایع تبدیلی و فروشگاه‌ها و … ترجیح می‌دهند محصولی را تهیه کنند که تراریخته نباشد.

مجموعه ایلیا با افتخار دانه‌های کینوا را با تاییدیه بهداشتی و به صورت غیر تراریخته، آماده استفاده مصرف کنندگان می‌کند. بنابراین تمام مجموعه‌های خریدار دانه کینوا می‌توانند محصول مورد نیاز خود را در تناژ بالا از مجموعه ایلیا دریافت نمایند و در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار بدهند. این مجموعه امکان تهیه کینوا قرمز و سه رنگ و انواع  دیگر کینوا را به صورت غیر تراریخته فراهم کرده و می‌تواند اطمینان خاطر مشتریان خود را دریافت کند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *