قیمت بسته کینوا ایرانی و وارداتی درجه یک

کینوا

کینوا به صورت تولید ایرانی و وارداتی در کشور عرضه می شود. قیمت بسته کینوا ایرانی و وارداتی درجه یک باهم متفاوت است و کینوا وارداتی قیمت بالاتری نسبت به انواع ایرانی دارد و این تفاوت قیمت ناشی از تفاوت در خواص تغذیه ای نیست، بلکه ناشی از قیمت ارز و هزینه های جانبی واردات این محصول است.

انواع دانه کینوا در ایران

کینوا دارای انواع مختلفی در ایران می باشد. انواع کینوا را می توان به صورت عمده و جزئی خریداری نمود. خریداران عمده کینوا عمدتا شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند. در ادامه انواع کینوا را بررسی خواهیم کرد.

انواع دانه کینوا شامل:

  • کینوا ایرانی
  • انواع کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • دانه کینوا قرمز
  • کینوا سیاه

انواع کینوا سه رنگ،می باشد. انواع کینوا را می توان از انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر و فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد.

کینوا

قیمت کینوا فله سفید

کینوا سفید پرمصرف ترین نوع کینوا می باشد. این رنگ کینوا دارای پوسته نازکی است و کمترین مدت زمان پخت را در بین انواع کینوا دارد. دانه کینوا سفید به صورت فله نیز عرضه می شود. قیمت کینوا فله سفید از انواع بسته بندی شده کمتر است و برای مشتریانی که به صورت گسترده از آن استفاده می کنند صرفه اقتصادی دارد.

قیمت کینوا سفید با توجه به عوامل گسترده ای تعیین می شود. این محصول فله می تواند تولید داخلی باشد و یا به صورت وارداتی از کشور های خارجی وارد شده باشد. کشور سازنده تاثیر بسزایی در تعیین قیمت بسته بندی کینوا سفید دارد. قیمت کینوا فله سفید دارای نوسان است و این قیمت ثابت نمی باشد. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت کینوا سفید به صورت فله با مراکز فروش و عرضه کننده کینوا و محصولات آن در ارتباط باشند.

قیمت انواع کینوا در بازار ایران

 کینوا در بازار دارای قیمت های مختلفی می باشد و این قیمت را نمی توان اعلام نمود زیرا قیمت ها ثابت نیست. قیمت انواع کینوا با توجه به کیفیت،حجم خرید،نوع کاربرد و مصرف، شرکت تولید کننده یا وارد کننده متفاوت است. انواع کینوا شامل :

  • دانه های کینوا ایرانی
  • انواع کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • دانه کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • محصول کینوا سه رنگ
  • کینوا پرک

کینوا حجیم شده، می باشد. این محصولات با توجه به نوع کاربرد قیمت های متفاوتی دارند. قیمت خرید انواع کینوا به صورت عمده،جزئی، بسته بندی و فله باهم متفاوت است. خریداران جهت اطلاع از قیمت انواع کینوا می توانند با مراکز فروش تماس حاصل نمایند.

کینوا

چالش های خرید کینوا از عطاری

یکی از مراکز خرید کینوا، عطاری ها می باشند. خرید کینوا از عطاری ها دارای چالش های فراوانی می باشد. برخی از عطاری کینوا را به صورت غیرفراوری شده از کشاورزان خریداری می کنند و آن را با قیمتی ارزان به فروش می رسانند. خریداران و علاقه مندان به خرید کینوا، مراکز معتبر را برای خرید کینوا انتخاب نمایید و اگر قصد خرید از عطاری ها را دارید، هنگام خرید مجوز بهداشتی، سیب سلامت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول را از فروشنده بخواهید. داشتن مجوز بهداشتی این اطمینان را به خریدار می دهد که محصول در شرایط بهداشتی تولید و فراوری شده است.

خرید کینوا کیلویی قرمز

کینوا قرمز، یکی دیگر از رنگ های اصلی کینوا می باشد. دانه کینوا قرمز بعد از پخت به رنگ قهوه ای در می آید. این محصول منبع فوق العاده آنتی اکسیدان می باشد. خرید این محصول به صورت کیلویی نیز امکان پذیر است و خریداران می توانند با توجه به حجم مصرف خود، خرید انجام دهند. در خرید کیلویی این نوع، از فروشنده تاریخ تولید، تاریخ انقضا، مجوز بهداشتی را بخواهید. متاسفانه سودجویان و متقلبان اقدام به فروش کینوا غیرفراوری شده می کنند و کینوا غیرفراوری شده سمی است و قابلیت مصرف ندارد. در هنگام خرید کینوا قرمز کیلویی، به یکدست بودن دانه ها، کیفیت و درشتی دانه ها دقت فرمایید. رستوران ها و هتل های لاکچری، از کینوا قرمز برای استفاده در انواع غذاها و دیزایین استفاده می کنند.

قیمت کینوا در بازار عمده فروشی تهران

کینوا به صورت عمده توسط تولید کنندگان به فروشگاه ها عرضه می شود. عمده فروشی های تهران،کینوا را به طور مستقیم از تولید کننده و‌ کشاورزان خریداری می کنند. قیمت کینوا ایرانی در بازار عمده فروشی تهران بسیار پایین است. عمده فروشی های بازار تهران، برای تامین کینوا مورد نیاز خود ازطریق مراکز تولید کننده و‌ یا وارد کننده اقدام می کنند. قیمت کینوا در این مراکز از قیمت کینوا در بازار کمتر است اما برای خریداران عمده پیشنهاد می شود مستقیم از تولید کننده خرید نمایند.

کینوا

کینوا در فروشگاه های زنجیره ای کشور

فروشگاه های زنجیره ای کشور، یکی از مراکز خرید کینوا می باشند. در این فروشگاه ها اغلب کینوا به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد. فروشگاه های زنجیره ای از مراکز معتبر، برای خرید کینوا  هستند. در فروشگاه های زنجیره ای کشور کینوا و‌ محصولات کینوا شامل پرک کینوا، آرد کینوا، کینوا حجیم شده و… به صورت تولید خارجی و ایرانی برای علاقه مندان عرضه می شود. در هنگام خرید کینوا از فروشگاه های زنجیره ای به علامت سیب سلامت بر روی بسته بندی دقت فرمایید.

خرید کینوا در اصفهان و سایر شهر ها

شهر اصفهان یکی از مراکز تولید کینوا در ایران است. اصفهان اولین شهر در ایران است که کینوا در آن کشت شد. کینوا تولید شده در شهر اصفهان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با نمونه های خارجی قابل رقابت می باشد. خرید کینوا در اصفهان و سایر شهرهای ایران به صورت عمده و‌ جزئی  امکان پذیر است. خریداران عمده کینوا عمدتا شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند. شرکت های بسته بندی با خرید عمده و‌ تناژ کینوا آن را در مجموعه خود بسته بندی کرده و روانه بازار می کنند. کارخانه جات صنایع تبدیلی، با افرودن کینوا و یا محصولات حاصل از فراوری کینوا به فرمولاسیون محصولات خود، تولید محصولی فراسودمند و سالم خواهند کرد و بازار فروش بسیار خوبی را به دست می آورند.

علاقه مندان به خرید کینوا در شهر اصفهان و سایر شهرها، می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. این مجموعه کینوا را به صورت عمده و جزئی به علاقه مندان عرضه می کند. خریداران کینوا می توانند جهت خرید محصول از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایند.

کینوا فراوری شده را از کجا بخریم؟

کینوا جهت مصرف حتما باید به صورت فراوری شده باشد. جهت خرید کینوا فراوری شده باید از مراکز معتبر فروش این محصول اقدام نمایید. کینوا فراوری شده را می توان به صورت عمده ،جزئی، بسته بندی و فله خریداری نمود. هنگام خرید کینوا از مراکز به مجوز بهداشتی و علامت سیب سلامت برروی بسته بندی دقت فرمایید. شرکت ایلیا مرکز فروش کینوا و محصولات کینوا می باشد. این مجموعه کینوا فراوری شده در بهترین شرایط تولید و عرضه می کند. کینوا تولید شده توسط مجموعه ایلیا دارای مجوز های بهداشتی و استاندارد لازم می باشد و خریداران می توانند با خیالی آسوده از این مجموعه خرید خود را انجام دهند. مجموعه ایلیا، کینوا را به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می کند اما فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ می باشد.

علاقه مندان جهت خرید کینوا ازطریق سایت و یا شماره های موجود می توانند با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه در ارتباط باشند و محصول مورد نظر را خریداری نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *