خرید و قیمت کینوا برای کارخانه شکلات و کراکر

کینوا

کارخانه جات شکلات و کراکر برای اطلاع از قیمت و خرید کینوا، از چه طریق می توانند اقدام کنند؟ کینوا را می توان به صورت های مختلف از جمله آرد کینوا و پرک کینوا در شکلات و کراکر ها افزود و محصولی فراسودمند و دارای ارزش تغذیه ای بالا تولید کرد. مصرف کنندگان شکلات و کراکر عمدتا کودکان هستند و افزودن غله ای که بتواند نیاز های ضروری آن ها را تامین کند، علاقه مندان زیادی را به خود جذب می کند.

محصولات کینوا در ایران

کینوا در ایران دارای محصولات متنوعی برای سلیقه های متفاوت می باشد. محصولات کینوا همانند دانه کینوا دارای ارزش غذایی و تغذیه ای بالایی هستند. از جمله خواص کینوا و محصولات آن می توان به غنی بودن از پروتئین، فیبر، آهن، منیزیوم، فسفر، پتاسیم، کلسیم، روی و منگنز اشاره کرد.

محصولات کینوا در ایران شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشند.

‌این محصولات را می توان به صورت عمده و جزئی برای مصارف خانوار از شرکت های عرضه کننده محصولات کینوا خریداری نمود. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا و محصولات آن در ایران است. این مجموعه در راستای اهداف جامعه در جهت استفاده از مواد غذایی سالم و فراسودمند پیشرو بوده است و با تولید محصولات کینوا قدم بزرگی در جهت سبک زندگی سالم برداشته است. این مجموعه همچنین محصولات کینوا را به صورت تولید خارجی نیز عرضه می کند و علاقه مندان می توانند با توجه به نیاز خود خرید را انجام دهند.

کینوا

کارخانه های خریدار کینوا

با گسترش مصرف غلات و مواد غذایی دارای ارزش غذایی بالا، کارخانه جات نیز در جهت تولید محصولات فراسودمند با غلات ارزشمند همچون کینوا در حرکت هستند. این مجموعه ها با خرید و افزودن کینوا و فرآورده های آن در محصولات مجموعه خود، علاوه بر تولید محصولی ارزشمند و دارای مواد مغذی برای بدن، محصولی نو را به مشتریان خود عرضه می کنند و بازار خوبی را به دست می آورند.

از جمله کارخانه جات خریدار کینوا می توان به:

تولید آرد پروتئینی کینوا

کینوا منبع غنی از پروتئین است و یکی ازدلایل محبوبیت کینوا علاوه بر دارا بودن ارزش غذایی فوق العاده، دارا بودن پروتئین آن است که ۹ اسید آمینه ضروری بدن را تامین می کند. آرد پروتئینی کینوا مانند دانه های کینوا سرشار از پروتئین است. این محصول برای اولین بار در مجموعه ایلیا که بزرگ ترین و اولین تولید کننده کینوا در ایران است، تولید شد.

مجموعه ایلیا آرد پروتئینی کینوا را با توجه به این که تولید کننده این محصول است با قیمتی مقرون به صرفه به خریداران خود عرضه می کند. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ بوده و کارخانه جات صنایع غذایی برای غنی سازی محصولات و اختلاط با آرد های دیگر می توانند این آرد را خریداری کرده و به محصولات خود بیافزایند. همچنین این مجموعه آمادگی همکاری با شرکت های پخش و بسته بندی را نیز دارا است. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آرد پروتئینی کینوا و مشاوره تخصصی با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

کینوا

خرید کینوا کیلویی

خرید کیلویی کینوا این امکان را به خریدار می دهد که با توجه به نیاز خود محصول را تهیه کند. همچنین خرید کینوا به صورت کیلویی برای مشتریان جزئی و عمده امکان پذیر است. در هنگام خرید کیلویی کینوا باید به مجوز بهداشتی مرکزی که از آن خرید می کنید توجه کنید و از فروشنده بخواهید مجوز بهداشتی را به شما نشان دهد.‌ در خرید کیلویی کینوا باید به کیفیت دانه ها که درشت، سالم و بدون هیچگونه شئ اضافی از جمله خاک و خاشاک، حشرات و سنگ ریزه باشند، دقت نمایید. استعلام قیمت و خرید کینوا به صورت کیلویی باید توسط مراکز معتبر انجام شود.

قیمت کینوا فله

کینوا شبه غله ای است که به صورت فله نیز به فروش می رسد. خرید کینوا به صورت فله عمدتا توسط خریداران عمده این محصول که کینوا را به صورت تناژ خریداری می کنند انجام می شود. قیمت کینوا فله از قیمت کینوا به صورت بسته بندی پایین تر است و این تفاوت قیمت ناشی از هزینه بسته بندی می باشد. قیمت کینوا فله با توجه به عواملی نظیر تولید داخلی یا وارداتی بودن محصول، حجم خرید، شرکت تولید کننده و یا وارد کننده تعیین می شود. نوسانات بازار در قیمت این محصول موثر است.

کینوا

کینوا سه رنگ را از کجا بخریم؟

برای خرید کینوا سه رنگ مرغوب باید از مراکزی معتبر خرید خود را انجام دهید. امروزه تقلبات در فروش کینوا سه رنگ افزایش یافته است و ممکن است کینوا فرآوری نشده و غیر بهداشتی را به جای کینوا فرآوری شده به فروش برسانند. علاقه مندانی که قصد خرید کینوا سه رنگ را دارند، ترجیحا محصول را به صورت بسته بندی و از مراکز معتبری که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت هستند تهیه کنند. خریداران عمده که عمدتا  شرکت های پخش و بسته بندی هستند و محصول را به صورت تناژ و‌ کیلویی خریداری می کنند باید مرکزی را انتخاب کنند که قیمت مناسبی داشته باشد، دانه ها از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار باشند، قدرت تامین داشته باشد و دارای مجوز بهداشتی باشد.

چالش های خرید کینوا خارجی

خرید کینوا خارجی برای خریداران ایرانی به خصوص کارخانه جات، همیشه دارای معضل و چالش بوده است. قیمت کینوا خارجی در ایران با توجه به قیمت ارز تعیین می شود. از آن جایی که قیمت ارز در کشور ما دارای نوسان زیادی است، این قیمت بر روی قیمت و واردات کینوا خارجی اثر دارد.

قیمت و خرید کینوا خارجی، برای خریداران مخصوصا خریداران عمده این محصول در بلند مدت تضمین شده نمی باشد. علاوه بر مسئله قیمت، تامین این محصول نیز چالشی بزرگ است و ممکن است در موعد مقرر به دست خریدار نرسد. ماندن در گمرک، ارسال نشدن بار توسط شرکت خارجی، مسائل حمل و نقل از جمله مواردی است که ممکن است تامین محصول را دچار مشکل کند. علاقه مندان جهت خرید محصولات وارداتی می توانند از طریق شرکت ایلیا اقدام کنند. کارشناسان مجموعه ایلیا جهت ارائه خدمات آمادگی لازم را دارند و تنها کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *