آیا آرد کامل کینوا کربوهیدرات دارد + قیمت خرید

کینوا

به نظر شما آیا آرد کامل کینوا کربوهیدرات دارد +  قیمت خرید آرد کینوا به چه مواردی بستگی دارد؟ نگهداری کینوا در زمان طولانی چه مشکلاتی دارد؟ آیا این محصول پس از مدتی فاسد می‌شود یا خیر؟ آرد کینوا سالم را از طریق کدام مجموعه معتبر و ایرانی خریداری کنیم؟

آیا کینوا گلوتن دارد؟

گلوتن یکی از انواع پروتئین می‌باشد که برای مبتلایان به سلیاک و کسانی که به مصرف گلوتن حساسیت دارند توصیه نمی‌شود. دانه کینوا محصولی است که به طور ذاتی گلوتن ندارد و منبع غنی از مواد غذایی می‌باشد. با توجه به این موضوع و به دلیل این که کینوا گلوتن ندارد، می‌تواند به عنوان جایگزین برای برنج و سایر غلات مصرف شود. به طورکلی این محصول برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک و رژیم‌‌هایی که در آن‌ها مصرف گلوتن ممنوع شده است بسیار مناسب می‌باشد.

اما از آنجایی که محصولی مانند گندم حاوی گلوتن است، کسانی که در راستای تولیدات مرتبط با کینوا فعالیت می‌کنند نباید فرآوری‌های گندم را با فرآوری کینوا ترکیب کنند. چرا که در این صورت محصولات مرتبط با کینوا آغشته به گلوتن شده و خاصیت فاقد گلوتن بودن خود را از دست می‌دهد.

مقایسه کالری برنج سفید و کینوا

تا به حال به تفاوت‌های برنج سفید و کینوا فکر کرده‌اید؟ به طور کلی کینوا  مربوط به خانواده اسفناج‌ها می‌باشد و برنج سفید در خانواده غلات قرار می‌گیرد. همچنین شرایط کشت این دو محصول نیز با یکدیگر متفاوت می‌باشد. به لحاظ مقدار کالری می‌توان گفت که میزان کالری که در هر۱۰۰ گرم کینوا وجود دارد 380 کالری است. این در حالی است که این میزان کالری در ۱۰۰ گرم برنج حدوداً ۳۷۱ کالری می‌باشد. در پاسخ به سوال آیا کینوا کربوهیدرات دارد باید گفت، کربوهیدرات کینوا از نوع گرانول‌های ریز نشاسته است که سریع الهضم است و برای افراد دیابتی نیز ایجاد عارضه نمی‌کند.

در پاسخ به سوال آیا کینوا کربوهیدرات دارد ؟ باید گفت، میزان کالری در هر دو ماده غذایی به طور تقریبی با یکدیگر یکسان هستند. اما مواردی وجود دارند که تفاوت بین این دو محصول خوراکی را آشکار می‌کند. کینوا سرشار از فیبر می‌باشد، بنابراین کالری موجود در خود را به آهستگی وارد بدن می‌کند و با ایجاد سیری طولانی مدت، چاقی صورت نمی‌گیرد. اما برنج فیبر کمتری دارد در نتیجه کالری را به یکباره وارد بدن می‌کند. طی واکنشی که بدن نشان می‌دهد، چاق شدن فرد را در نتیجه به همراه خواهد داشت.

کینوا

تاریخ انقضای کینوا

در رابطه با شرایط نگهداری کینوا ذکر این نکته لازم است که این محصول باید در مکان خنک و خشک و در داخل ظرف دربسته نگهداری شود. تحت این شرایط این دانه ارزشمند را می‌توانید در زمان یک تا 3 سال حفظ و نگهداری کنید. اما اگر مکان نگهداری کینوا، دارای رطوبت باشد، امکان رشد قارچ ها و کپک زدن و فساد وجود دارد.

پس در رابطه با مناسب بودن مکان نگهداری کینوا توجه داشته باشید که مکانی را انتخاب کنید که خشک و خنک باشد. همچنین کینوا پخته شده را باید در یخچال نگهداری کنید. در صورتی که بیشتر از دو الی سه ساعت در دمای اتاق باقی بماند، ممکن است فاسد شود. با حفظ شرایط ذکر شده می‌توانید دانه کینوا خوش طعم و با کیفیت و سالم را در انواع غذاها و همچنین سالاد‌ها مورد استفاده قرار بدهید.

خرید دانه و آرد کینوا برای تولید مکمل غذایی

امروزه صنایع بسیار مختلفی وجود دارند که در تهیه مکمل‌های غذایی خود از دانه و آرد کینوا استفاده می‌کنند. با استفاده از این محصول هم خریدی مقرون به صرفه خواهند داشت و هم کیفیت محصولات نهایی خود را افزایش می‌دهند. با این شرایط تقاضا برای مکمل‌های تولیدی رو به افزایش می‌رود. این تولیدکنندگان برای تهیه انواع مکمل‌های غذایی خود، به دنبال دانه و آرد کینوا سالم و بهداشتی هستند. که از لحاظ رنگ و طعم و عطر مناسب باشد.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا امکان خرید دانه و آرد کینوا را برای تولید انواع مکمل‌های غذایی در سرتاسر ایران فراهم کرده است. این مجموعه طی فرآیندهای تخصصی و ویژه انواع کینوا و محصولات آن را تهیه و فرآوری کرده و در نهایت با دارا بودن تاییدیه بهداشتی آن را روانه بازار می‌کند. مجموعه‌ای ایلیا اولین و تنها مجموعه‌ای است که دارای سیب سلامت است و کینوا قرمز و سیاه را نیز با شرایط ویژه، فرآوری و آماده می‌کند. این شرکت با عقد قرارداد می‌تواند لذت یک خرید مطمئن به لحاظ کیفیت و قیمت را برای خریداران خود به ارمغان بیاورد.

کینوا

فرق دانه چیا با کینوا

دانه چیا و کینوا هردو از گیاهان بسیار ارزشمند و مقاوم می‌باشند و در رژیم‌های غذایی جایگاه بسیار ویژه‌ای را برای خود پیدا کرده‌اند. به طور کلی مصرف این دانه‌ها در رژیم‌های لاغری کاربرد زیادی دارد و می‌توانند نیازهای مغذی مورد نیاز بدن را تامین نمایند. دانه چیا سرشار از پروتئین و همچنین مواد غذایی است و می‌تواند باعث استقامت بدنی ورزشکاران بشود. کینوا نیز منبع سرشاری از فسفر و آهن و منیزیم می‌باشد و به عنوان میان وعده قابل مصرف است.

اما به طور کلی این دو محصول به لحاظ کالری و سایر ویژگی‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. فیبر چیا به نسبت از کینوا بیشتر می‌باشد. اما چیا به عنوان غذا قابل استفاده نیست. درحالی که کینوا هم به صورت تک غذا و هم مکمل با سایر غذاها استفاده می‌شود. در مجموع با توجه به این موارد می‌توان برنامه منظمی برای مصرف این دو در نظر گرفت. با این حال به هر دوی این محصولات سوپر فود گفته می‌شود و به لحاظ غذایی جزو کامل‌ترین و سالم‌ترین دانه‌های شناخته شده در سراسر جهان محسوب می‌شوند.

قیمت فروش آرد کامل کینوا عمده و بسته بندی

آرد کینوا یکی از فرآورده‌های اصلی دانه کینوا محسوب می‌شود و به صورت عمده و بسته بندی در بازار وجود دارد. اگر این آرد در شرایط ویژه کارخانه‌ای و تخصصی فرآوری بشود تمام خواص دانه کینوا را در خود جای می‌دهد. دانه کینوا کربوهیدرات بسیار مناسبی دارد که مورد توجه ورزشکاران قرار گرفته است چرا که هم انرژی بدن را تامین می‌کند و هم منجر به کاهش وزن می‌شود. با این حال آرد کامل کینوا بر اساس فرآوری‌های مختلف و بررسی‌های متفاوت، تعیین قیمت می‌شوند.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا موفق شده است به عنوان یک مجموعه تخصصی، آرد کامل کینوا را به صورت عمده و بسته‌بندی با قیمت‌های مناسب عرضه کند و در نهایت رضایت خریداران خود را جلب نماید. برای استعلام قیمت فروش آرد کامل کینوا به شکل بسته بندی و عمده می‌توانید با کارشناسان و مشاوران بخش فروش این مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *